Rakastan rontti :)
Kyllä mä sinua
24
136
Vastaukset
- Anonyymi
Rontti?
- Anonyymi
Paskaa puhut!!!
- Anonyymi
Ei sinulle
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle
Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
💕 🃏- Anonyymi
IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:
Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
💕 🃏Mitäs menit huoraamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs menit huoraamaan
Sinä näiden tekstien takana olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näiden tekstien takana olet
Jaa minäkö , mä en oo Jumala.
- Anonyymi
Lässyn lässyn
- Anonyymi
Bronttosaurusta esität:)
- Anonyymi
Välillä tulee epäilys
Kyllä oot tärkeä ja mun kulta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä tulee epäilys
Kyllä oot tärkeä ja mun kultaSun kulta on eri maailmassa.
- Anonyymi
Oletpa sinä nainen, minua nimellä siunannut :)
Vaikkei tämä minulle ollutkaan.Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.
💕 🃏IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:
Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.
💕 🃏Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘
💕 🃏- Anonyymi
Ludembiz kirjoitti:
Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘
💕 🃏Jatkoja
- Anonyymi
☺️😏😉
- Anonyymi
Hän ei varmasti rakasta minua. Olen liian arka ja pohdiskeleva mies että voisi. Ei mulla ole edes muuta kuin tämä sisäinen maailma (ei kyse palstasta). Tykkäisin olla kyllä joskus pois täältä, jos se nainen vaikka ojentaisi mulle kätensä, niin poistuisin täältä katselemaan maailmaa hänen kanssansa. Haaveita vain.
- Anonyymi
Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?
- Anonyymi
😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?
Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?
Osaat sinä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat sinä 😘
Pelasta minut
- Anonyymi
No tuohan on jo pieni ikuisuus.
- Anonyymi
Oot hidas ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483