Kyllä mä sinua

Anonyymi

Rakastan rontti :)

24

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rontti?

    • Anonyymi

      Paskaa puhut!!!

      • Anonyymi

        Ei sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle

        Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭




        💕 🃏


      • Anonyymi
        IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭




        💕 🃏

        Mitäs menit huoraamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs menit huoraamaan

        Sinä näiden tekstien takana olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näiden tekstien takana olet

        Jaa minäkö , mä en oo Jumala.


    • Anonyymi

      Lässyn lässyn

    • Anonyymi

      Bronttosaurusta esität:)

      • Anonyymi

        Välillä tulee epäilys

        Kyllä oot tärkeä ja mun kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tulee epäilys

        Kyllä oot tärkeä ja mun kulta

        Sun kulta on eri maailmassa.


    • Anonyymi

      Oletpa sinä nainen, minua nimellä siunannut :)
      Vaikkei tämä minulle ollutkaan.

      • Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.




        💕 🃏


      • IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.




        💕 🃏

        Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘





        💕 🃏

        Jatkoja


    • Anonyymi

      ☺️😏😉

    • Anonyymi

      Hän ei varmasti rakasta minua. Olen liian arka ja pohdiskeleva mies että voisi. Ei mulla ole edes muuta kuin tämä sisäinen maailma (ei kyse palstasta). Tykkäisin olla kyllä joskus pois täältä, jos se nainen vaikka ojentaisi mulle kätensä, niin poistuisin täältä katselemaan maailmaa hänen kanssansa. Haaveita vain.

      • Anonyymi

        Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?


      • Anonyymi

        😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?

        Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?

        Osaat sinä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sinä 😘

        Pelasta minut


    • Anonyymi

      No tuohan on jo pieni ikuisuus.

      • Anonyymi

        Oot hidas ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe