Yhdistän iaheeseeni muutaman asian samalla tarinalla säästäen sanoja.
Ensinnäkin on makuasia mistä puusta Kuksa on valmistettu minulla ollen lapin jalopuusta, Neidillä virolainen 9,90 €:n sorvattu turistihuijaus ja Numballa thaimaalainen kuminen, siis kaikki käy,pääasia että niistä juodaan jalojuomaa ja kilahtanut muistaa Kuksan koko elämänsä.
Tärkeää kieliopillisesti kunnioittaen Kuksaa, se kirjoitetaan aina isolla K:lla.
Mutta pleissaus onkin toinen asia ja sen toiminta paljolti perustuu köyteen kohdistuvaan vetovoimaan, jolloin köyden vetolujuus on merkittävä tekijä.
Toiset fiskariveneilijät tosin jotka eivät luonnollisia materiaaleja kunnioita, eivätkä luonnollisestiosaa edes pleissata, räpeltävät nailoneilla jolloin köyden pään voi zippolla polttaa ja tuikata kudoksen sisään.
Yleimmin nämä fiskariveneilijät jotka nailoneihin on kiintyneitä, käyttävät myös nylonsukkahousuja ja fillaritaitseja.
Tarinan opetus mikä?
Vetolujuus, siis vetolujuus on olennainen.
S
Mitä on pleissaus ja mistä puusta Kuksa.
15
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kumipuisia Kuksiakin myyvät siellä Thaimaassa, vai myyvätkö.?
- Anonyymi
Tarinan opetus ollen: Lerppaa ei se naisen muutaman sentin putki kiinnosta.
- Anonyymi
Hauskaa kun tuo "Lerppa on mielenkiintoinen" puolimetrinen aina vaan vex vex vaan.
- Anonyymi
Mikä se on ...?
- Anonyymi
Nyt sulla senseillä unohtui maanantaikännissä että numballa ei ole lainkaan kuksaa vaan se on sulla. Numba kielsi kymmeniä kertoja edes tietävänsä mikä on kuksa.
Mokasit taas.- Anonyymi
Jos sivuhuomautus on mahdollinen niin tämä numba on kirjoittanut ostaneensa kuksan suomessa kirpputorilta ja huomanneensa sen sitten valmistetun thaimaassa ja kumipuun jätteistä.
Olisiko mahdollista sinun piruilla aiheista eikä kehittää aiheita tyhjästä valehdellen, koska elämäsi on pelkkää totista totuutta? - Anonyymi
Näin tämä palstan taso pysyy Pattayan rakkaiden kastin tasolla heikoimman lenkkinsä johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tämä palstan taso pysyy Pattayan rakkaiden kastin tasolla heikoimman lenkkinsä johdosta.
Sanos muuta Senssu-Amalia!
Hienosti olet pystynyt pitämään yllä sääntöjesi mukaista keskustelua täällä.
Mahdatko nyt kerrankin ehtiä kertoa, että mitä sinun hk elämääsi oikeastaan kuuluu?
Koskas viimekseksi sait Gikulia.. tirsk..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta Senssu-Amalia!
Hienosti olet pystynyt pitämään yllä sääntöjesi mukaista keskustelua täällä.
Mahdatko nyt kerrankin ehtiä kertoa, että mitä sinun hk elämääsi oikeastaan kuuluu?
Koskas viimekseksi sait Gikulia.. tirsk..?Resuperse me asumme jo täällä Hua Hinin ja Chiang Main palstalla reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu..
Tämä Pattayan palsta on syystä suosituin miksi?
Ehkäpä siksi, että tätä hallinnoi Senssu-Amalia!
- Anonyymi
Mutta miksi aloittaja kirjoittaa sanaa kuksa isolla alkukirjaimella, eihän sanaa kahvikuppikaan kirjoiteta isolla alkukirjaimella, ei se kuksa sen kummempi ole kuin juomakuppi?
Pleissausta on tullut harrastettua yms. mutta kysyisin aloittajalta(kin) pelastussolmuun liittyen, että mikä sen teossa on se perusidea?- Anonyymi
On selviö että kahvikupeista juovat eivät ymmärrä Kuksan arvoa.
Pelastussolmun teossa perusidea?
Ymmärrys mitä on suorittamassa että lopputulos on pitävä ja helposti aukaistava.
- Anonyymi
Tarinan opetus siis vetolujuus ollen!
Anteeksi nyt vaan mutta ja jotta ehkäpä vain vedädyslujuus?
Niin ja itse asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
Kuksa ei ole mikä tahansa juoma-astia.
Minunkin mielestä Kuksan täytyy olla valmistettu vain ja ainoastaan Lapin jalopuusta. Vähän niinku sama juttu kuten vaikkapa samppanja.
Kumipuusta valmistettu on kuksa. Lapin jalopuusta valmistettu on Kuksa.Kysyt Kläppi tavan mukaan kun rooliksesi olet valinnut jonkun moisen palstan ylipapittaren aseman sivusta kommentoiden, arvuutellen ja ennenkaikkea kysellen, että miksi Numba ei koskaan arvostele minua, niin heitän takaisin sulle hyvä väinämöisen kopio.....
Miksi koskaan kukaan ei arvostele Neidin idiotismeja?
Asiassa tosin on hyvä puoli, että olemme samaa mieltä kielineron vastaisesti, että Kuksa todellakinkirjoitetaan isolla K:lla, mutta vastaappa miksi et arvostele Neidin 9,90 €:n virolaista turistikuksaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014