Kylpylä Keskiselle

Anonyymi

Onkohan Vesa koskaan visioinut kylpylän perustamisesta? Hotelli- ja karavaanarimajoitukset sekä ravintolat löytyisivät jo valmiiksi. Linnan ja palatsin näköinen ulkonäkö sopisivat täydellisesti kylpylähotellille.
Kilpailevia kylpylähotelleja ei myöskään ole tällä seudulla. Keskisen taitava laatoittajakin pystyisi loistamaan lisää.

29

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesa on liikemies ei hyväntekijä eikä varsinkaan tyhmä. ideasi on jo vanhentunut, tämän toki itsekin kykenisit huomaamaan jos seuraisit aikaa, nyt on corona ja sen tuomat haasteet, jotka kumuloituvat isoiksi ongelmiksi...
      sitä paitsi kuka tahtois mennä corona kylpylään...?

      • Anonyymi

        Corona on ohimenevä juttu ja yrittäjä katsoo aina tulevaisuuteen pitkällä tähtäimellä.
        Miten kylpylähotelli on vanhanaikainen konsepti? Kylpylät ehkä ovat vanhoja.
        Suomen muut kylpylähotellit ovat Alvar Aallon suunnittelemia vanhanaikaisia rakennuksia, jotka eivät tunnu romanttiselta paikalta pariskunnille.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        Corona on ohimenevä juttu ja yrittäjä katsoo aina tulevaisuuteen pitkällä tähtäimellä.
        Miten kylpylähotelli on vanhanaikainen konsepti? Kylpylät ehkä ovat vanhoja.
        Suomen muut kylpylähotellit ovat Alvar Aallon suunnittelemia vanhanaikaisia rakennuksia, jotka eivät tunnu romanttiselta paikalta pariskunnille.

        rahaa saisi myös menemään kun rakennuttaisi huvipuiston.


    • Anonyymi

      Moon miettiny tuota Kuljetuksen louhusta, että sille keksiis jatko käyttyä. Siihen sais, ei mitää kylpylää, vaan sellaasen Vesipuiston. Laittaas lasikaton päälle. Nii ja sitte siältä voiis nakertaa kallion sisään putken Tuuriin, hiihto- putken, kesälläki ja näin huonona talavena vois hihtää. Kirkkovuorelle piti tulla laskettelumäki; No tehtääs seki nytsitte. Ja enerkia saataas Maankatopaikalle rakennettavasta tuulivoimalasta, ei sellaasta valtavaa, mutta sopivankokoosta ajatelin.

    • Tämmönen romu kauppias ei osaa kylpylää rakentaa

      • Anonyymi

        Pitää olla oikiat termit "tänne meillä klosottamahan max halavalla"


      • Anonyymi

        Riipputissi voi mennä maata


    • Anonyymi

      Vuoden päästä tilat kumisee tyhjyyttään kun "Liiketila suljettu" kyltit on jokaisella sisäänkäynnillä.

      • Anonyymi

        Kaikki vanhat roinat myydään varmaan huutokaupalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vanhat roinat myydään varmaan huutokaupalla?

        Keskisen konkurssihuutokaupasta tulee miljoonahuutokauppa. Heh, heh!


    • Kusipultussa on kiva masturboida k-kaupassa

      • Anonyymi

        Tekis nyt edes jonkinlaisen maauimalan onnekaravaanikylään.Vaikka Laihialaisista lainapeitteistä.Äkkiäkös sen montun kaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis nyt edes jonkinlaisen maauimalan onnekaravaanikylään.Vaikka Laihialaisista lainapeitteistä.Äkkiäkös sen montun kaivaa.

        Kuntolurta Alavudella on melko hyvä kylpylä.


      • Anonyymi

        Mee maata jo äites viäree


    • Kävin taas paikallises kaupas ja kyllä kumisi iso halli tyhjyyttään heh heh pölyä siellä pölyä täällä. Topi 1 vesku 0

      • Anonyymi

        Just kävin ja piha autoja täynnä, mitähän tuhiset, hyvät oli tarjoukset, ja vielä hain 3 foliopalloa kersoolle.


    • Paikalliset vois lussuttaa pikkusen tissiä

    • Anonyymi

      Huhujen mukaan kesällä alkaa kylpylän rakennustyöt!

    • Anonyymi

      Onhan siellä jo lutakko ankkalampi caravanalueella.Kakkas ja pissaa täynnä.
      Taudit leviää.Maauimala se on tehtävä.
      Kesään painottuu sesonki.
      Toki kylpyläkin olis hyvä mutta edellyttää taas irtisanomisia.

    • Anonyymi

      Kesäteatteri.

    • Anonyymi

      Ulkomainen eukko on jees. Ugga bugga tööt tööt

    • Anonyymi

      Muutama kaivinkone töihin.
      Ruopataan ja levennetäön jokea caravanareiden uimapaikan kohdalta.
      Sadanmetrin hiekkaranta.
      Muutama kasettirekka ajaa hiekkaa niin saadaan Tuurin oma Cobakkabaana.
      Janekin tykää ja sambaorkesteri soittaa rantamusaa.Cuba libree ja mohittoja.

    • Anonyymi

      Kasino.

    • Anonyymi

      Ähtärin panrat vois tuara keskiselle, ne vois teutaroira siinä parkkipaikalla ja ihmiset voiv niitä käyrä vahtaamas ja ottaa selhvieitä
      Laitella sinne vaseen jotta kattokaa ny, täs oon mää ja panra, jos oikee hyvä tuuri kävis niin veskun sais samaan kuvaan jos suorattimet olis kunnos.
      Suomen Keskustan - Sen kotomaisen pj saarikko vois kans mennä sinne panrojen keskelle istumahan aina joskus ja julistaa sotaa persuja vastaan.
      Paljon on mahrollista, miksi niin vähän teherähä?

    • Anonyymi

      Portrelli, se vaan jottei täälä kellään rahaa oo maksaa.

    • Anonyymi

      Paree jos pirettäis ittensä hirttäjääset parkkipaikalla, saa mennä julkisesti kiikkumahan , narun ja rasvaa saa yhtiöltä.
      Sää varaus.

    • Anonyymi

      Ei tilanne vielä ole näin vakava.

    • Anonyymi

      Keskinen on liikemies, ei sosiaalitoimisto!

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä kylpylä idealle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe