Naiset huonompia kuskeja kuin miehet

Anonyymi

195

2934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisia pitää seksiasioissa autossa kehua jos siihen on syytä.

• Anonyymi

Ainakin Helsingissä kaikki nastoilla vielä ajelevat ovat naisia. Naiset eivät yleensäkään huomioi muuta liikennettä. Esim. suojatien edessä pysähtyminen on naisille mahdoton sisäistää. Tietyski koko ajan puhelimeen puhuminen estää tajuamasta ulkomaailmaa.

• Anonyymi

Tuo on niin totta myös muualla Suomessa

• Anonyymi

Onko itsetunto ongelmia?

• Anonyymi

..valitettavasti naisista tekevät 5% ja miehistä 40% vakavat onnettomuudet 18-26 vuotisina. Miehet pääsevät noin 50 vuotiaina naisten tasolle onnettomuustilastoissa-harkintaa tulee siis miehille vasta 50 vuotiaina, kun naisilla sitä on jo kaksikymppisinä. Luonto luonut naiset ajattelemaan fiksummin?...yleisnin kuolin syy: nuori 18-26 mies ajaa loivassa kaarteessa auton ulos kovalla vauhdilla...

• Anonyymi

Suhteessa kilometreihin naisille sattuu enemmän onnettomuuksia ja pienemmillä nopeuksilla. Miehet tekee enemmän itsemurhia autolla ja sekin on yleensä naisten syytä. Ihmettelen kyllä miksi kukaan tappaa itsensä akan takia, itse en anna niiden vaikuttaa millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteessa kilometreihin naisille sattuu enemmän onnettomuuksia ja pienemmillä nopeuksilla. Miehet tekee enemmän itsemurhia autolla ja sekin on yleensä naisten syytä. Ihmettelen kyllä miksi kukaan tappaa itsensä akan takia, itse en anna niiden vaikuttaa millään tavalla.

Tuossa oli mies joka sai lapsen ja eropaperit peräjälkeen ja sanoi ajaneensa sata kilometriä kotiinsa ilmoituksen jälkeen ja odottaen ensimmäisen rekan vastaantuloa. Ei tullut rekkaa vastaan sillä kertaa, vaikka tieosuus on merkittävä kuljetusreitti Suomessa. Ihmiseen ei voi luottaa elämäänsä, saati naiseen. Puhuttiin asia auki ja miehen elämä jatkuu muissa suhteissa.

Varjelusta kunkin matkantekoon, olet sitten mies tai nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se, että onnettomuudet tapahtuu pienemmillä nopeuksilla on vain hyvä asia. Naisille tapahtuu peltikolareita peruutettaessa, miehet ajaa 160 km/h metsään.

• Anonyymi

Jestas mikä kirjoitustaito 👌

• Anonyymi
        okaro kirjoitti:

Se, että onnettomuudet tapahtuu pienemmillä nopeuksilla on vain hyvä asia. Naisille tapahtuu peltikolareita peruutettaessa, miehet ajaa 160 km/h metsään.

Nuoret miehenalut saa punottua Bemarin puun ympärille jo kaupunkinopeuksissa. Ajo-ominaisuudet ei vaan bemussa riitä.

• Anonyymi

Aivan. Minulla on jo pitkään ollut täydet bonukset, enkä ole ajanut minkäännäköisiä niittejä. Mutta toisin on myös ollut joskus aiemmin. Aikanaan ostin auton miesystäväni painostuksesta. Ajokokemusta silloin minimalisesti. Ajoin jatkuvasti niittejä, miesystäväni sai aina tilaisuuden haukkua minut pataluhaksi. Olin maailman surkein kuski ja uskoin sen vähitellen itsekin.

Kerran hän oli lykännyt taas vanhan autonsa minulle (rahaa vastaan tietenkin). Oli hieman märkä keli ja pitkä jono liikennevalojen jälkeen. Ennakoin kyllä tilanteen, mutta auto kesti ainakin sata metriä pysähtyä, vaikka jarrut olivat pohjassa. Auto liukui uuden liisingbemun peffaan. Taas sain armottomat haukut miesystävältäni, jotka otin tyhmänä vastaan. Vasta paljon myöhemmin tajusin, ettei jarrut olleet kovinkaan hyvät. Viimeinen niitti tuli eron aikoihin, kun olin vielä hermoheikko ja itsetunto kuskina nollassa. Sen jälkeen ei mitään enää. Ja tuosta on jo paljon aikaa.

Ilman mitään kynsiä ja hampaita jokainen voi varmasti lukea suomalaisista kolaritilastoista. Kyllä miehet niitä vaarallisia kolareita paljon enemmän ajaa kuin naiset. Nuoret miehet etunenässä, kun on vielä vähän ajokokemusta ja ajonopeutta liikaa. Mutta se yhtäläisyys on ihan kaiken ikäisissä mieskuskeissa; jokainen on omasta mielestään maailman paras kuski.

Tuosta ex miehestä vielä sen verran. On maksattanut autonsa puoliksi tämän hetken naisystävänsä kanssa. Ja uutta pitää olla aina. Joskus oli päästänyt naisen rattiin ja haukkunut tämän samantien kuskina lyttyyn. Nyt saa ajaa itse, yksin. Ja naisystävä "hyvin alistettu" ja osaa ylistää miehen ajotaitoa. Etovaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei itsemurha voi tollee noi vaa olla kenenkään syy. Ei kukaan tapa itseään naisen takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret miehenalut saa punottua Bemarin puun ympärille jo kaupunkinopeuksissa. Ajo-ominaisuudet ei vaan bemussa riitä.

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bemukuskit ovat muutenkin aina jonkun perseen hajuja nuuskimassa ja kun ovat saaneet kyllästettyä ja tyydytettyä itsensä edellä ajavien perseenhajuista ajavat ohi yleensä sulkuviivojen kohdalla kiireesti seuraavaan auton taakse kyttään uusia perseenhajuja. Ovat niin kiimasii ja kuin kärppäkoirat tai rusakot kiima-aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Minulla on jo pitkään ollut täydet bonukset, enkä ole ajanut minkäännäköisiä niittejä. Mutta toisin on myös ollut joskus aiemmin. Aikanaan ostin auton miesystäväni painostuksesta. Ajokokemusta silloin minimalisesti. Ajoin jatkuvasti niittejä, miesystäväni sai aina tilaisuuden haukkua minut pataluhaksi. Olin maailman surkein kuski ja uskoin sen vähitellen itsekin.

Kerran hän oli lykännyt taas vanhan autonsa minulle (rahaa vastaan tietenkin). Oli hieman märkä keli ja pitkä jono liikennevalojen jälkeen. Ennakoin kyllä tilanteen, mutta auto kesti ainakin sata metriä pysähtyä, vaikka jarrut olivat pohjassa. Auto liukui uuden liisingbemun peffaan. Taas sain armottomat haukut miesystävältäni, jotka otin tyhmänä vastaan. Vasta paljon myöhemmin tajusin, ettei jarrut olleet kovinkaan hyvät. Viimeinen niitti tuli eron aikoihin, kun olin vielä hermoheikko ja itsetunto kuskina nollassa. Sen jälkeen ei mitään enää. Ja tuosta on jo paljon aikaa.

Ilman mitään kynsiä ja hampaita jokainen voi varmasti lukea suomalaisista kolaritilastoista. Kyllä miehet niitä vaarallisia kolareita paljon enemmän ajaa kuin naiset. Nuoret miehet etunenässä, kun on vielä vähän ajokokemusta ja ajonopeutta liikaa. Mutta se yhtäläisyys on ihan kaiken ikäisissä mieskuskeissa; jokainen on omasta mielestään maailman paras kuski.

Tuosta ex miehestä vielä sen verran. On maksattanut autonsa puoliksi tämän hetken naisystävänsä kanssa. Ja uutta pitää olla aina. Joskus oli päästänyt naisen rattiin ja haukkunut tämän samantien kuskina lyttyyn. Nyt saa ajaa itse, yksin. Ja naisystävä "hyvin alistettu" ja osaa ylistää miehen ajotaitoa. Etovaa.

Tuossa tuli esille se, miten naiset eivät osaa tarkkailla auton kuntoa yhtään. Sinun olisi pitänyt korjauttaa epäkuntoiset jarrut heti vian havaittuasi vaikka auto olisi katsastushetkellä ollutkin kunnossa.
        Auto on tehty ajamista varten ja seisoessa voi tulla vikoja, esim. jarrut voivat alkaa jumittua käytön puutteesta, jarrulevyt ruostuu, tms. jolloin jarrutusmatka voikin kasvaa totutusta.
        Auton seistyä pidempään, kannattaisi ajoon lähtiessä kokeilla jossain turvallisessa paikassa miten jarrut toimivat ja tehdä muutama rasakka jarrutus että ruosteet lähtee levyistä pois.
        Ja hätätilanteessa poljinta pitää painaa säälimättä ja lujaa vaikka abs rouhiikin polkimessa tuntuvasti mutta se kuuluu asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei itsemurha voi tollee noi vaa olla kenenkään syy. Ei kukaan tapa itseään naisen takia

Psykopaatin synonyymi voisi olla nainen, ihmetyttää miten kenelläkään miehellä hermot kestää niiden kanssa. Suuri osa miehistä myötäilee vaan kaikessa ettei tarvitsisi riidellä, mutta sekin akkoja ärsyttää ja ovat parisuhteessa paljon väkivaltaisempia kuin miehet. Ehkä puolet sentään jollain tapaa normaaleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jokainen mies ole paras mutta keskiarvoa parempi eli naisia parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tuli esille se, miten naiset eivät osaa tarkkailla auton kuntoa yhtään. Sinun olisi pitänyt korjauttaa epäkuntoiset jarrut heti vian havaittuasi vaikka auto olisi katsastushetkellä ollutkin kunnossa.
        Auto on tehty ajamista varten ja seisoessa voi tulla vikoja, esim. jarrut voivat alkaa jumittua käytön puutteesta, jarrulevyt ruostuu, tms. jolloin jarrutusmatka voikin kasvaa totutusta.
        Auton seistyä pidempään, kannattaisi ajoon lähtiessä kokeilla jossain turvallisessa paikassa miten jarrut toimivat ja tehdä muutama rasakka jarrutus että ruosteet lähtee levyistä pois.
        Ja hätätilanteessa poljinta pitää painaa säälimättä ja lujaa vaikka abs rouhiikin polkimessa tuntuvasti mutta se kuuluu asiaan.

Liian varovainen jarruttelu jatkuvasti pilaa jarrut, samoin moottorille tekee hyvää kiihdytellä ja välillä ajaa pitempäänkin kovaa.

Joissakin perheissä mies ajaa aina, silloin nainen ei tietysti saa ajokokemustakaan. Jos tulee pakkotilanne ajaa niin pitäiis edes tietää miten mikäkin autossa toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatin synonyymi voisi olla nainen, ihmetyttää miten kenelläkään miehellä hermot kestää niiden kanssa. Suuri osa miehistä myötäilee vaan kaikessa ettei tarvitsisi riidellä, mutta sekin akkoja ärsyttää ja ovat parisuhteessa paljon väkivaltaisempia kuin miehet. Ehkä puolet sentään jollain tapaa normaaleja.

Tää sama tammenterhokerholainen tääl kirjottelee katkeraa paatostaan. Jättikö muijas vai mikä noin katkeraksi tekee? Kyseistä tutkimusta en edes avaa, niin paljon luotan tekijänsä puolueettomuuteen. Liika yleistäminen on pahasta, ja jos haluat oikein porukalla vihata naisia jostain hyvästä niin keksisit edes jotain oikeesti raflaavaa. Tää akka ratissa-mussutus on aika kulunutta jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää sama tammenterhokerholainen tääl kirjottelee katkeraa paatostaan. Jättikö muijas vai mikä noin katkeraksi tekee? Kyseistä tutkimusta en edes avaa, niin paljon luotan tekijänsä puolueettomuuteen. Liika yleistäminen on pahasta, ja jos haluat oikein porukalla vihata naisia jostain hyvästä niin keksisit edes jotain oikeesti raflaavaa. Tää akka ratissa-mussutus on aika kulunutta jo.

Se koira älähtää...

• Anonyymi

Miehet syntyvät tyhmiksi kuten aloittajakin on tehnyt.

• Anonyymi

Totta, miten naisen sisällä voisi olla älykäs, mutta pojat ohittaa tytöt älykkyydessä 14-vuotiaina ja miesten ÄO keskimäärin 5 pistettä enemmän kuin naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, miten naisen sisällä voisi olla älykäs, mutta pojat ohittaa tytöt älykkyydessä 14-vuotiaina ja miesten ÄO keskimäärin 5 pistettä enemmän kuin naisilla.

Hehheh. On teillä jutut! Yhteistä liikenneturvallisuudelle, tai ihan perus taskupysäköinnille, on harjoituksen määrä ja siihen motivoituminen.

Miehille ajaminen autoilla ja motoilla on ilman muuta motivoivampaa tilastojen valossa, mutta miesten suhtautuminen liikenneagressioihin on helpommin provoituvampaa kuin naisten keskimäärin. Vihan hallinta on osa turvallista ajoa autokoulun teoriaopetuksessakin.

Naama peruslukemille pöljät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten aivot on myös isommat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten aivot on myös isommat.

Miesten aivot on kalsareissa eikä ne aivolohkot järin suuret ole.

• Anonyymi

Niin se valitettavasti on. Fiksu mies ei antaisi naisen johtaa. Noh, tämä peli on hävitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten aivot on kalsareissa eikä ne aivolohkot järin suuret ole.

Jopa jalkovälillään mies "ajattelee" fiksummin. Naiset tutkitusti kiihottuu paljon herkemmin nähdessään mitä tahansa alastomuutta, lapsia tai jopa eläinten parittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se valitettavasti on. Fiksu mies ei antaisi naisen johtaa. Noh, tämä peli on hävitty.

fiksu mies tietäisi että kummankaan sukupuolen ei pidä johtaa, vaan he ovat täysin tasa-arvoisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fiksu mies tietäisi että kummankaan sukupuolen ei pidä johtaa, vaan he ovat täysin tasa-arvoisia

Mutta edes tasa-arvoa ajavat femakot ei tiedä tuota vaan ajavat pelkästään etuoikeuksia akoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähteet tai p###apuhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähteet tai p###apuhetta.

Et siis ymmärrä englantia, pyydä joku suomentamaan. Englannissa tehty akateeminen tutkimus 100 000 ihmisille.
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/4183166.stm

Ymmärrän että tämä harmittaa sinua naisena, mutta älä nyt viitsi olla niin lapsellinen että poistatat taas :)

• Anonyymi

Ei se kyllä mistään vitseistä ole kinni, naiset ei vaan tyhmempinä osaa edes päätellä mitään auton käyttäytymisestä. Toki naisissakin on hyviä kuskeja ja miehissä huonoja, kuten siinäkin SHK TV-sarjassa nähty.

• Tottakai naiset ovat tyhmempiä, kun kerran miesten kanssa hengailevat...

• Anonyymi
        marcelos kirjoitti:

Tottakai naiset ovat tyhmempiä, kun kerran miesten kanssa hengailevat...

Yhä useammin etsivätkin tasavertaisempia kumppaneita, matuja ja koiria.

• Anonyymi

No jos kilpaa ajetaan eivät pärjää mut jos mahdollisiman hiljaa pitää ajaa sillon naiset on parempia kuskeja siinä.

• Anonyymi

Heh! Naisilla tärisee jalat niin paljon, että hitaasti ajaminen on heille mahdottomuus.

• Anonyymi

Jos luitte tuon jutun kokonaan, niin syynä on näiden iänikuisten seksististen vitsien aiheuttama huono itsetunto. Kyllä sitä missä tahansa asiassa voi menettää itseluottamuksensa, jos osakseen saa pelkkää dissausta ja naureskelua. Minä olen aina muilta hyvää palautetta saanut naiskuski, eikä ajamisessa tai itsetunnossa ole puutteita. Haluaisin myös mainita, että useimmiten aina ne persiissä kiinni ajelevat ja oikealta puolelta tökerösti ohittelevat ovat miehiä ;) Liika itseluottamus on liikenteessä huono homma.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ohitettavat ovat tosin usein tökerösti ajavia naisia jotka pitävät turvavälin liikennevaloristeyksessä jättäen takanatulijat punaisiin valoihin. Tosin varmoja naiskuskeja olen myös tavannut, tosin joskus sillä huomiolla, että puuttuvat ajotaidot korvataan suuremmalla nopeudella.

• Anonyymi

Eivät ne lukeneet. Ovat niin viisaita olevinaan, että tietävät lukemattakin. Veri tosin laskeutuu päästä haaruksiin niiin usein, että se aiheuttaa ajatteluun katkoksia, milloin isompia, joskus pienempiä. - Nm. Täystolloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne lukeneet. Ovat niin viisaita olevinaan, että tietävät lukemattakin. Veri tosin laskeutuu päästä haaruksiin niiin usein, että se aiheuttaa ajatteluun katkoksia, milloin isompia, joskus pienempiä. - Nm. Täystolloja

Hah hah! Epävarmat naiset yrittävät puolustella toisiaan mutta totuus kun vain on se, että miehet ovat KAIKESSA parempia kuin naiset. Se fakta kaikkien pitäisi kyetä sisäistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah! Epävarmat naiset yrittävät puolustella toisiaan mutta totuus kun vain on se, että miehet ovat KAIKESSA parempia kuin naiset. Se fakta kaikkien pitäisi kyetä sisäistämään.

Niinpä niin veri päästä laskeutuu haaruksiin liian usein ja aiheuttaa katkoksia miehen päässä ja ajattelussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin veri päästä laskeutuu haaruksiin liian usein ja aiheuttaa katkoksia miehen päässä ja ajattelussa

Olin varmasti nuorempana epävarma, mutten onneksi enää, joten tuollaiset tyhjyydestä siinneet kommentit ja pullistelijat, jotka niitä päästelevät, eivät hetkauta mihinkään suuntaan. - Nm. Et sinä ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin varmasti nuorempana epävarma, mutten onneksi enää, joten tuollaiset tyhjyydestä siinneet kommentit ja pullistelijat, jotka niitä päästelevät, eivät hetkauta mihinkään suuntaan. - Nm. Et sinä ainakaan

Tämä kommentti on mennyt väärään osoitteeseen. Se on tarkoitettu tänään, 28.4.20 klo 18:40 kommentille. - Nm. Ihan fiktiojätkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen yiedät kun naiset tutkitusti kiihottuu lähes jatkuvasti tahtomattaankin, miehet paljon harvemmin, yleensä vain halutessaan. Naisilla ovat erittäin yleisiä jopa jatkuvat kivuliaat kiihotustilat ja jopa päivittäiset sarjaorgasmit. Luonto kehittänyt naaraat olemaan kiimassa ja synnyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuvasti vastasit itsellesi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai tää oli vitsi xdd?

• Anonyymi

Mutta naisille on jankutettu vuosia että ovat yhtä hyviä tai parempia kuskeja kuin miehet tämä luo valheellisen itsetunnon eikä parantamista tapahdu koska valheellinen käsitys itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta naisille on jankutettu vuosia että ovat yhtä hyviä tai parempia kuskeja kuin miehet tämä luo valheellisen itsetunnon eikä parantamista tapahdu koska valheellinen käsitys itsestä.

Niinpä, naiset ei edes yritä kehittyä, kunhan saavat auton jotenkin paikasta toiseen. Tuntuu oudolle ettei naiset tajua asioita jotka miehille itsestään selviä. Sama tietokoneissa, vaikka kuinka selittäisi, ei mene perille.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juuri noin. Olin jo aikuinen ja lapseni tehnyt, kun muutimme maalle ja oli pakko mennä autokouluun korttia varten, kun ei täältä kulje julkisia. Autokoulun ope sanoi parikin kertaa, että on välillä ihan mukavaa, että joku tahtoo ensin oppia jotakin, ja sitten vasta saada ajoluvan.

Nuorten kohdalla kun juttu menee toisin päin, ajokortti on niiin kiire saada näppiin, ettei malta millään opetella niitä asioita, joita autokoulussa opetellaan. Miten sellaisista tulee hyviä kuskeja? Tekee mieli olettaa, että nuoret miehet ovat malttamattomampia kuin nuoret naiset. - Nm. Tuli kuin tulikin autoileva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Olin jo aikuinen ja lapseni tehnyt, kun muutimme maalle ja oli pakko mennä autokouluun korttia varten, kun ei täältä kulje julkisia. Autokoulun ope sanoi parikin kertaa, että on välillä ihan mukavaa, että joku tahtoo ensin oppia jotakin, ja sitten vasta saada ajoluvan.

Nuorten kohdalla kun juttu menee toisin päin, ajokortti on niiin kiire saada näppiin, ettei malta millään opetella niitä asioita, joita autokoulussa opetellaan. Miten sellaisista tulee hyviä kuskeja? Tekee mieli olettaa, että nuoret miehet ovat malttamattomampia kuin nuoret naiset. - Nm. Tuli kuin tulikin autoileva

Lähes kaikki miehet osaakin ajaa jo autokouluun mennessään, liikennesäännötkin opittu mopoillessa tai kyydissä istuessa ja eihän siinä ajamisessa oikeastaan mitään opettelemista olekaan.

Ihmetyttää miten naiset voi sekoittaa oikean ja vaseman, olevinaan multitaskaajia mutta kytkimen ja vaihteiden vaihtaminen ei suju, tajuaminen missä järjestyksessä tehdään mitäkin, kaasun säätely tilanteen ja vaihteen mukaan...Miehille itsestään selvät asiat pitää selittää vaikka olisi ajanut autoa kymmeniä vuosia. Keskimäärin näin, mutta poikkeuksia molemmissa sukupuolissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes kaikki miehet osaakin ajaa jo autokouluun mennessään, liikennesäännötkin opittu mopoillessa tai kyydissä istuessa ja eihän siinä ajamisessa oikeastaan mitään opettelemista olekaan.

Ihmetyttää miten naiset voi sekoittaa oikean ja vaseman, olevinaan multitaskaajia mutta kytkimen ja vaihteiden vaihtaminen ei suju, tajuaminen missä järjestyksessä tehdään mitäkin, kaasun säätely tilanteen ja vaihteen mukaan...Miehille itsestään selvät asiat pitää selittää vaikka olisi ajanut autoa kymmeniä vuosia. Keskimäärin näin, mutta poikkeuksia molemmissa sukupuolissa.

Oikea ja vasen sekoittuu naisilta helpommin siksi, että tippaleivän tyylisissä aivoissa on enemmän mutkia ja kiemuroita kuin putkiaivoisella mieähellä, putkesta on helppo ja nopea säätää yksinkertaiset asiat. Samasta syystä nainen syö purkkaa ja tekee vaikka mitä, mutta kun mieäs syö purkkaa, hän ei pysty tekemään mitään muuta. - Nm. Revi siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea ja vasen sekoittuu naisilta helpommin siksi, että tippaleivän tyylisissä aivoissa on enemmän mutkia ja kiemuroita kuin putkiaivoisella mieähellä, putkesta on helppo ja nopea säätää yksinkertaiset asiat. Samasta syystä nainen syö purkkaa ja tekee vaikka mitä, mutta kun mieäs syö purkkaa, hän ei pysty tekemään mitään muuta. - Nm. Revi siitä

Heheh, tuo naisten multitaskaus on lapsellisin väite mitä ikinä kuultu ja äsken vasta TV:ssä aivotutkija kumosi, miehet ovat parempia siinäkin. Autossakaan ei ole kuin muutama asia mitä pitäisi tehdä yhtä aikaa mutta ei vaan naisilla onnistu.

Nopemmat reaktiot naisilla tosin saattaa olla, kun miehellä menee joku sadasosa sekunti miettiessä kannattaako väistää oikelta vai vasemmalta, nainen on jo kirkunut ja laittanut kädet silmille. Arvaa kumpi vältti onnettomuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheh, tuo naisten multitaskaus on lapsellisin väite mitä ikinä kuultu ja äsken vasta TV:ssä aivotutkija kumosi, miehet ovat parempia siinäkin. Autossakaan ei ole kuin muutama asia mitä pitäisi tehdä yhtä aikaa mutta ei vaan naisilla onnistu.

Nopemmat reaktiot naisilla tosin saattaa olla, kun miehellä menee joku sadasosa sekunti miettiessä kannattaako väistää oikelta vai vasemmalta, nainen on jo kirkunut ja laittanut kädet silmille. Arvaa kumpi vältti onnettomuuden.

😁😂🤣👌
        Kyllä kun katsoo noita Fail Armyn jne. videoita niin naiset on kovia kiljaisemaan heti jos vähänkin meinaa pieleen mennä...

• Anonyymi

Naisille ajokielto!

• Anonyymi

Näin mieskuskina sanoisin että naiset ajavat keskimäärin paremmin. Todella harvoin esim. roikkuvat perässä, mikä on miehille suht. yleistä. Vaaratilanteita aiheuttavat muutenkin muille harvemmin vaikkapa ajamalla ylinopeutta.

Pari heikkoutta naisilla on. Jos näkee vasemmalle kääntyvän auton, joka on ryhmittynyt keskelle tietä tai jopa lähes ajoradan oikeaan laitaan, kyseessä on lähes aina nainen. Ja parkkihalleissa ym. ahtaissa paikoissa on selvästi monella ongelmia. Joskus käy lähes sääliksi yhdistelmää iso katumaasturi ja naiskuski kauppakeskuksen parkkihallissa.

• Anonyymi

Olet todellisuudessa nainen tai sitten ajat todella vähän autoa. Naiset ovat nykyään pääsoin niitä, jotka perässä roikkuvat ja tekevät muita ääliömäisiä suorituksia. Viimeksi juuri tänään Jyväskylän moottoritiellä vasemmalta puolelta ohitseni ajoi ylinopeutta Volvo, jota ohjasti nainen ja ellen väärin nähnyt, hän puhui vielä puhelimeen. Ohituksen jälkeen hän lähes kiilasi eteeni ja poistui sen jälkeen rampista Seppälää/Palokkaa päin.

Tällaisia vaarallisia suorituksia eukoilta näkee nykyään jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todellisuudessa nainen tai sitten ajat todella vähän autoa. Naiset ovat nykyään pääsoin niitä, jotka perässä roikkuvat ja tekevät muita ääliömäisiä suorituksia. Viimeksi juuri tänään Jyväskylän moottoritiellä vasemmalta puolelta ohitseni ajoi ylinopeutta Volvo, jota ohjasti nainen ja ellen väärin nähnyt, hän puhui vielä puhelimeen. Ohituksen jälkeen hän lähes kiilasi eteeni ja poistui sen jälkeen rampista Seppälää/Palokkaa päin.

Tällaisia vaarallisia suorituksia eukoilta näkee nykyään jatkuvasti.

Se oli sitten ns hyvä kuski.
        Miehet kuvittelevat että mitä kovempi vauhti sitä parempi kuski. Kuten veljen poika. Kortti hyllylle ylinopeudesta samantien kun inssistä lähti.😂

• Anonyymi

Pahin törppö oli joku nuori nainen vanhalla corollalla, ajoin ohi niin liimautui kantaan ja oli pakko pästä ohi ja sitten taas hidasti vauhtia. Teki saman monta kertaa kunnes nostin vauhtia ettei pysynyt perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli sitten ns hyvä kuski.
        Miehet kuvittelevat että mitä kovempi vauhti sitä parempi kuski. Kuten veljen poika. Kortti hyllylle ylinopeudesta samantien kun inssistä lähti.😂

Kun hallitsee auton kovemmassakin nopeudessa niin hallitsee myös yllättävissä tilanteissa. Naiset menettää usein hallinnan esim ohituksen jälkeen palatessaan omalle kaistalleen.

Nuoempana tuli itselläkin otettua turhia riskejä, nykyään ei edes kiinnosta juuri ajaa matelemalla kun enemmän ruuhkia ja kyttiä ja kameroita joka puolella. Ei pelkkä ylinopeus ole juuri koskaan syynä onnettomuuksiin vaan tahallinen riskien ottaminen. En minä ainakaan halua aiheuttaa muille vaaraa enkä kuolla tai loukkaantua itsekään, mutta kun on tyhjää tietä niin miksi ei voisi ajaa kovempaa.

• Anonyymi

Jaa-a, taitaa suurin osa kommentoijista olla niitä reppanoita, jotka eivät ole koskaa päässeet naisen kanssa lähempää tuttavuuteen. Niin paljo paistaa kommenteista katkeruus läpi naissukupuolta kohtaan. Täällä sitä katkeruutta sitten puretaan ruikuttamalla naisten ajotaidoista. Jotka kyllä ovat ihan samalla tasolla miesten ajotaitojen kanssa. Varovaisempiakin naiset ovat.
      Naisethan ovat mitä ihanimpia olentoja. Niitä kannattaa kohdella hyvin ja kunnioituksella. Ja varmasti saa saman kohtelun itse palkaksi. Tämän olen oppinut elämäni matkalla.
      Ruikuttakaa te reppanat vain.

• Anonyymi

Naiset eivät vain pärjää formuloissa ja ralleissa.
        Harvassa ne on hyvät naismekaanikot, tietysti löytyy yksittäistapauksia.

• Ja sinä naisia olet jalosti aina puolustamassa vai siksi että saisit pesää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että naiset eivät pärjää formuloissa ja ralleissa....ihan siitä syystä kylläkin, että eivät hakeudu niihin hommiin. Sama on mekaanikoiden kanssa. Naisia ei ne hommat kiinnosta. Tosin rallissa on joskus ollut mukana hyvin pärjääviä naiskuskejakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että naiset eivät pärjää formuloissa ja ralleissa....ihan siitä syystä kylläkin, että eivät hakeudu niihin hommiin. Sama on mekaanikoiden kanssa. Naisia ei ne hommat kiinnosta. Tosin rallissa on joskus ollut mukana hyvin pärjääviä naiskuskejakin...

Heh! Aika naurettavia tekosyitä. Naisia kiinnostaa rallit ja formulat, mutta naiset vain ovat tasoltaan huonompia kuin miehet joten he eivät ikinä pääse maailman terävimpään kärkeen.

Kirjoituksistasi paistaa niin katkeruus miehiä kohtaan, kuin puhdas tietämättömyyskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten itsetunto ei kestä jos/kun nainen ohittaa.
        Motarilla usein näkee näitä reppanoita joiden täytyy "kostoksi" mennä naiskuskin ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh! Aika naurettavia tekosyitä. Naisia kiinnostaa rallit ja formulat, mutta naiset vain ovat tasoltaan huonompia kuin miehet joten he eivät ikinä pääse maailman terävimpään kärkeen.

Kirjoituksistasi paistaa niin katkeruus miehiä kohtaan, kuin puhdas tietämättömyyskin.

Naiset pärjää miehiä kevyempinä formulassa hyvin mutta eipä kestänyt ukkojen itsetunto ohittelevaa naista vaan plokkasivat "hyvä veli hengessä" pihalle.

• Anonyymi

Jos olet oikeasti "mies", niin olet femakkojen unelma, höynäytettävä hölmö. Taidat vaan olla ruma ja/tai köyhä niin et ole hyvä saalis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten itsetunto ei kestä jos/kun nainen ohittaa.
        Motarilla usein näkee näitä reppanoita joiden täytyy "kostoksi" mennä naiskuskin ohi.

No heh heh, enpä ole koskaan tavannut tuollaista, ohittavat vaan koska haluavat ajaa kovempaa, mutta naiset selvästikin kuvittelevat ohittavan sukupuolen takia ja välillä sitten on pakko yrittää itse päästä ohi. Jos joku mies ohittaa ohittaneen naisen niin kuvitteletko tosiaan ettei ohittaisi myös miehiä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset pärjää miehiä kevyempinä formulassa hyvin mutta eipä kestänyt ukkojen itsetunto ohittelevaa naista vaan plokkasivat "hyvä veli hengessä" pihalle.

Kevyestihän se yksi nainen lensi kun kolaroi itsensä sairaalaan eikä taida kyetä ajamaan enää mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevyestihän se yksi nainen lensi kun kolaroi itsensä sairaalaan eikä taida kyetä ajamaan enää mitään.

Katson formuloita ainoastaan siksi josko tyhmät ukot kolaroisivat itsensä sairaalaan. Muuten tylsää ympyrän ajoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No heh heh, enpä ole koskaan tavannut tuollaista, ohittavat vaan koska haluavat ajaa kovempaa, mutta naiset selvästikin kuvittelevat ohittavan sukupuolen takia ja välillä sitten on pakko yrittää itse päästä ohi. Jos joku mies ohittaa ohittaneen naisen niin kuvitteletko tosiaan ettei ohittaisi myös miehiä :)

"haluavat vaan ajaa kovempaa"..
        Menisi sitten kovempaa eikä jäisi siihen eteen jurnuttamaan. Vasen motarin kaista tyhjänä. Senkun menisi.
        Ja miten niin "pakko yrittää ajaa ohi"
        Jos ohitan hiljaa ajavan kuskin niin ohitan enkä "yritä"
        Kuten sanoin niin miesten ego ei kestä jos nainen ohittaa.

• Anonyymi
        marcelos kirjoitti:

Ja sinä naisia olet jalosti aina puolustamassa vai siksi että saisit pesää...

Ja saankin. Ja paljon ja usein. Ja samalla annan isoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Formuloissa on minimipaino minkä auto kuljettaja saa painaa. Jos on kevyempi kuski niin formulaan laitetaan lisäpainoja, että saavutetaan minimipaino. Painavampi kuski niin formula tehdään kevyemmäksi, jotta saadaan paino lähelle alinta painoa. Flörsch menetti F3 autonsa hallinnan Macaussa, kun hän osui edessä ajaneeseen Jehan Daruvalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katson formuloita ainoastaan siksi josko tyhmät ukot kolaroisivat itsensä sairaalaan. Muuten tylsää ympyrän ajoa.

Naisille pitäisi tehdä oma sarja niin saisit katsella paljon enemmän kolareita.

• Anonyymi

Toi on itsestään selvyys.
      T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Merkel naisena ajoi EU kriisiin.
        Suomen naishallitus on ottanut eniten velkaa verrattuna muihin hallituksiin.
        Nyt on Suomessa kriisi, kiitos kuuluu velanottajille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on huono ja kokematon kuski ohjaamaan Suomea.
        Ei kestä osaavien miesten ohjeita kuunnella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Historian velkaisin hallitus Suomessa.
        Kiitos nykyhallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on huono ja kokematon kuski ohjaamaan Suomea.
        Ei kestä osaavien miesten ohjeita kuunnella.

Marinadi halusi valita kaikki ministerit sukupuolen perusteella ja tulos on juuri niin huono kuin voi odottaakin, eihän sillä ole itselläänkään mitään meriittejä ja ura taitaa jäädä lyhyeksi.

• Anonyymi

En lukenut artikkelia mutta totean että moottoripyöräpuolella naiset ajavat yllättävän hyvin siksi, että eivät ota minkäänlaisia riskejä ajamisessaan. Moni nainen hiljentää nopeuden ennemmin kuin alkaa kalttaamaan jyrkässä mutkassa.
      Miehet ajavat vauhdilla ja jopa nauttivat vaarallisista tilanteista.
      Naisilla moottoripyörillä eivät ota mitään riskejä, toisin kuin joillakin, lähinnä hyvin nuorilla miehillä on tapana.
      Olen toiminut jonkinverran moottoripyörien hallinnan opetustehtävissä ja ero miesten ja naisten ajotavassa on selkeä.
      Miesten tahallisiin itsemurhakysymyksiin en osaa ottaa kantaa. Sitä kannattaa kysyä joitakin psykologeilta. Ajo-opettajat tuskin törmäävät aktiiviseen itsensätappajaan näkyvästi.

• Anonyymi

Moottoripyörillä miehet ottaa todella typeriä riskejä, mutta vaarantavat yleensä vain oman henkensä. Suurin osa kaikista extremelajien harrastajistakin on miehiä, naisilla ei ole rohkeutta. Aika pieni osuus tosin miehistäkin jotka ottaa isompia riskejä.

• Anonyymi

Heh, pikku ressukat niin pätemässä autonromujensa kanssa.

• Anonyymi

Voithan sinäkin päteä vaikkapa ompelukoneesi kanssa, älä ole katkera.

• Anonyymi

Itellä on nyt kertynyt niitä Bonuksia vasta sen 83 ja alkaa olemaan aika edullisia vakuutusmaksut...heh ja heh....ajatelkaa siitä asioita..... pappa 64v !!! AJOTAITO ???????

• Anonyymi

Kiinnostavaa vuoropuhelua täällä, ei voi muuta sanoa. Yksi kysymys, onko liikenne joku kilpakenttä? Vai eiköhän pikemminkin jokaisella ole tarkoitus päästä paikasta A paikkaan B mahdollisimman turvallisesti. Nää on sitten erikseen, joilla on selkeästi vähän suurempikin asennevamma. Joiden ei olis koskaan pitänyt saada ajokorttia. Ovat vain provosoimassa muita liikenteessä. Tiedän, että tämä kommenttini aiheuttaa juuri näissä henkilöissä provokaation, mutta ei haittaa. Tiedän, mistä puhun, ajan lähes päivittäin. Täytyy sanoa, että Helsingin keskustassa ajaa fiksuimmat kuskit, koska pakko ottaa muut huomioon, muuten ei pärjää, oli mies tai nainen. Esim. ratikka pitää aina väistää.. Että näin. Vähän eri tilanne ajaa jossain metsätaipaleella, jossa ei oo ketään mailla halmeilla, voi ajaa vaikka 200:taa, jos vaan pysyy tiellä..

• Anonyymi

Provokaatio tai ei, mutta täällä maaseudulla kyllä huomaa jos helsinkiläinen esim ohittaa.. meinaa viedä auton keulan mennessään ja heittää paskaa tuulilasiin😂.

• Anonyymi

Kyllähän siinäkin Suomen huonoin kuljettaja tjsp on ollut paljon todella huonoja hitaasti ajavia naisia. paljon vaarllisempia hitainakin kuin miehet ylinopeutta ajaessaan.

• Anonyymi

Naiset on vaarallisia ratissa ja aiheuttavat aina vakavimmat kolarit.

• Anonyymi

Hei hiihtoniilo, taitaa olla just toisinpäin.

• Anonyymi

Naiset ovat hyviä makuuhuoneessa ja keittiössä!

• Anonyymi

Noin ajateltuna miehestä tulee typerä, perseily vie järkeä.
        Ei järki neuvo vaikka henki menisi, oma tai toisen. Heikko ego ei anna periksi jos joku ajaa rauhallisesti edessä tai ohittaa, silloin alkaa kaasujalka painaa raskaasti. Tulokset on nähty.

• Anonyymi

Totta, mutta makuuhuoneessa ja yksin. Sen jälkeen keittiöön tekemään hyvää ruokaa itselleen, ehkä kavereille.
        Miehet on surkeita molemmissa.

• Anonyymi

Kyllä, jos heitä vain kohtelee kunnioittavasti.
        Mutta te, naisen puutteessa katkeroituneet omasta ja äidin mielestä huippukuskit, jäätte niin vaille sitä naisen lämpöä. Ja siksipä teidä pitää epätoivoisesti päteä edes jossakin.
        Niin pateettista. LOL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta makuuhuoneessa ja yksin. Sen jälkeen keittiöön tekemään hyvää ruokaa itselleen, ehkä kavereille.
        Miehet on surkeita molemmissa.

Huippukokitkin miehiä ja minä ten itselleni parempaa ruokaa kuin kukaan tuntemani nainen. En kylläkään viitsi tehdä mitään hitaita näperryksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta te, naisen puutteessa katkeroituneet omasta ja äidin mielestä huippukuskit, jäätte niin vaille sitä naisen lämpöä. Ja siksipä teidä pitää epätoivoisesti päteä edes jossakin.
        Niin pateettista. LOL

Juu, naiset ottaa jatkuvasti lämpöä, en kaipaa ollenkaan sellaista. Moni perheellinen katuu, naisen parasta ennen päiväys kun on hääpäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pateettista. LOL

Äidit nyt puhuu mitä puhuu mutta mulle on ihan isä sanonut että osaan ajaa hyvin autoa. Isät ei yleensä poikiaan turhanpäiten kehu.

• Anonyymi

Äläpä hätäile. Jos opit olemaan ihmisiks niin saatat vielä joskus saada säälistä pi..ua sinäkin.

• Anonyymi

Valtavasti yksinäisiä naisia, eivät ole näköjään kelvanneet miehille säälistäkään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Naiset eivät osaa renkaitakaan vaihtaa.
        Oletko nähnyt rengaskorjaamoissa naisia töissä?

• Anonyymi

Kättä ei tule missään nimessä pitää vaihdevivun päällä koska vaihteiston teknisestä toteutuksesta riippuen, vaihdekepin päällä käden pitäminen voi hieman vängätä vaihteensiirtomekanismia ja/tai hammaspyöriä laatikon sisällä ja aiheuttaa ylimääräistä kulumista! Jos ei naisia kiinnosta maksaa metallijauhe-laakerisoossilaatikon remonttia, pitäkööt kättä mieluummin vaikka apukuskin munissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kättä ei tule missään nimessä pitää vaihdevivun päällä koska vaihteiston teknisestä toteutuksesta riippuen, vaihdekepin päällä käden pitäminen voi hieman vängätä vaihteensiirtomekanismia ja/tai hammaspyöriä laatikon sisällä ja aiheuttaa ylimääräistä kulumista! Jos ei naisia kiinnosta maksaa metallijauhe-laakerisoossilaatikon remonttia, pitäkööt kättä mieluummin vaikka apukuskin munissa...

Mikä automalli sopisi blondille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs mollaa meitä naisia, eilen muuten vaihdoin renkaat ihan itse😊terv. Mummeli maalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, etkö ole osannut opettaa tyttärellesi renkaiden vaihtoa? Ymmärrän, et osaa itsekään.
        Omat tyttäreni osaavat kyllä vaihtaa auton renkaat.
        Ja taas naiset voi voiton teistä reppanoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, etkö ole osannut opettaa tyttärellesi renkaiden vaihtoa? Ymmärrän, et osaa itsekään.

Onko varmasti pyöränmutterit / pultit riittävän lujasti kiinni? Osaatteko käyttää momenttiavainta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä automalli sopisi blondille?

300 tuhatta ajettu Golffi DSG automaatilla ja jakoketjullisella moottorilla...

• Anonyymi

Tämä ei kerro naisista mitään, mutta sulla on likainen mielikuvitus. - Nm. Ja pönttöpää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyään saa pakottaa, tekokynnet voi irrota ja kampaus mennä sekaisin. Eihn niillä riitä voimatkaan, pitäisi olla kone millä avata pultit, mutta eivät uskaltaisi käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nykyään saa pakottaa, tekokynnet voi irrota ja kampaus mennä sekaisin. Eihn niillä riitä voimatkaan, pitäisi olla kone millä avata pultit, mutta eivät uskaltaisi käyttää.

Koneella saattaisi käydä niin että tyttö pyörii pulttipyssyn ympäri xDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs mollaa meitä naisia, eilen muuten vaihdoin renkaat ihan itse😊terv. Mummeli maalta

Hyvä mummu! Mummut osaa niin kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä mummu! Mummut osaa niin kaiken.

Mummut tekee isot karjalanpiirakat ja täyte pursuu, oman mallin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä renkaavaihtohan on teoriassa hyvin yksinkertainen työ, pultit-auki, pyörä pois, uusi tilalle, pultit kiinni -homma mutta se mikä on turvallisuuden kannalta tärkeää, on ensinnäkin auton nosto oikeasta nostokohdasta mutta varsinkin auton tukeminen vankasti paikoilleen ilmaan nostettuna. Se on vaarallisin vaihe tässä hommassa. Auto painaa vähintäänkin tonnin ja sen jos saa päälleen, on henki pois ja hyvässäkin lykyssä vakavan loukkaantumisen vaara.

Pyöränpulttien-/mutterien kiristys tarpeeksi lujaan sekä jälkikiristys, varsinkin alumiinivanteilla n. 100km ajon jälkeen. Lisäksi tietysti rengaspaineiden tarkastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä renkaavaihtohan on teoriassa hyvin yksinkertainen työ, pultit-auki, pyörä pois, uusi tilalle, pultit kiinni -homma mutta se mikä on turvallisuuden kannalta tärkeää, on ensinnäkin auton nosto oikeasta nostokohdasta mutta varsinkin auton tukeminen vankasti paikoilleen ilmaan nostettuna. Se on vaarallisin vaihe tässä hommassa. Auto painaa vähintäänkin tonnin ja sen jos saa päälleen, on henki pois ja hyvässäkin lykyssä vakavan loukkaantumisen vaara.

Pyöränpulttien-/mutterien kiristys tarpeeksi lujaan sekä jälkikiristys, varsinkin alumiinivanteilla n. 100km ajon jälkeen. Lisäksi tietysti rengaspaineiden tarkastus.

Ei kuitenkaan liian tiukkaan. Itse en ola viitsinyt koskaan jälkikiristää mutta hyvin pysyneet käsivaralta. Rengasliikkeiden jäljiltä yleensä älyttömän tiukalla, mutta voi olla löysälläkin. Kerran olivat laittaneet tavalliset pultit aluvanteeseen.

• Anonyymi

Naiset pääsevät ajamaan autolla sunnuntaina Saudi-Arabiassa. Saudi-Arabiassa naisilla ei ole ollut aiemmin mahdollisuutta saada ajo-oikeutta. Varsinkin maan uskonnollinen sivistyneistö on ollut sitä meiltä, että saudinaisille ajo-oikeus on sopimatonta ja, että he ovat ratin takana vaaraksi koko yhteiskunnalle.

• Anonyymi

Naisia ei saa miehet opettaa ollenkaan tulee kälä...kälää... vaikka naiset tarvitsisivat opetusta taskuparkkeerauksessa ja peräkärrillä peruuttamisessa.
        Harvalla naisella on edes ompelukoneen ajokorttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia ei saa miehet opettaa ollenkaan tulee kälä...kälää... vaikka naiset tarvitsisivat opetusta taskuparkkeerauksessa ja peräkärrillä peruuttamisessa.

Mies ja nainen olivat autossa jonka lasit huurtuivat ähellyksestä.
        Takapenkillä oli kohta hommat käynnissä.
        Mies sanoi:
        Kutsun Sinua Eevaksi, sillä olet ensimmäiseni.
        Nainen vastasi: Kutsun Sinua Peugeotiksi, sillä olet minulle 206:s.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisella romulla ajelet? Minulla on auto joka parkkeeraa itse itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, harvalla naisella on ompelukoneen ajokortti. Mutta joillakin kuitenkin on.
        Miehiltä sitä ei löydy yhdeltäkään.
        Taas naiset vei ihan kympillä. Kyllä naiset on vain niin paljon parempia kuin miehet. Oli sitten kyse ompeluloneen tai auton ajamisesta.
        ELÄKÖÖN naiset !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiseni ajaa ja parkkeeraa. Ihan vain koska naiset on parempia kuskeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, harvalla naisella on ompelukoneen ajokortti. Mutta joillakin kuitenkin on.
        Taas naiset vei ihan kympillä. Kyllä naiset on vain niin paljon parempia kuin miehet. Oli sitten kyse ompeluloneen tai auton ajamisesta.
        ELÄKÖÖN naiset !

Ainakin 1980-luvun peruskoulun ala-asteella ajatettiin ompelukoneen ajokortti myös pojilla kun oli tekstiilityöjakso. Omani tosin on kadonnut vuosikymmenten aikana jonnekin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ja nainen olivat autossa jonka lasit huurtuivat ähellyksestä.
        Takapenkillä oli kohta hommat käynnissä.
        Mies sanoi:
        Kutsun Sinua Eevaksi, sillä olet ensimmäiseni.
        Nainen vastasi: Kutsun Sinua Peugeotiksi, sillä olet minulle 206:s.

Naiset kiihottuu rahasta, jalat levällään välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kaikki ole vammaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELÄKÖÖN naiset !

Naiset tarvitseekin ajokortin jopa ompelukoneelle, miehet ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiseni ajaa ja parkkeeraa. Ihan vain koska naiset on parempia kuskeja.

Naisesi on siis rekkalesbo. Nyrkkinaitteko yhtä aikaa vai oletko aina bottom?

• Anonyymi

Turussa tuli viime yönä lunta... onneksi oli nastat alla

• Anonyymi

Kuka taskupysäköi enää??? Pitäisi tehdä tutkimus siitä että taskupysäköijät on jumissa narsisimista 80-johonkin lukuun kun nykyisin on ne askeleet fitbitissä tärkeämpiä...jopa ne hyötyaskeleet... eli auto parkkiin kauemmas ja se turvaväli?

• Anonyymi

Jätit ilmeisesti tarkoituksella pois tämän jutussa olevan asian. "Tosin naisten huonot ajotaidot ovat miesten syytä."

" Yhdysvalloissa tehty tutkimus paljastaa, että miesten seksistiset vitsit naisten huonoista ajotaidoista ovat tehneet naisista huonompia kuskeja. Iänikuiset vitsit saattavat lytätä naisten itsetuntoa ratissa niin pahasti, että heistä tulee huonompia kuskeja kuin oikeasti ovatkaan. Tutkimuksessa huomattiin, että itseluottamus vaikuttaa suuresti naisten ajotaitoihin."

• Anonyymi

Kummallista kun femakot ei saa miesten itsetuntoa pilattua.

• Anonyymi

Se minkä monet eivät tajua on se, ettei liikenteessä olla yksin. Omat tekemiset vaikuttavat kaikkiin muihin siinä ympärillä. Sen takia olet tekemisen perusteella vastuussa liikenteessä myös muiden hengestä ja terveydestä.

• Anonyymi

Niinpä, lähes kaikki lasten kanssa kännissä ajavat ovat naisia. Ihmekös tuo kun ryyppäävät raskaana ollessaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, lähes kaikki lasten kanssa kännissä ajavat ovat naisia. Ihmekös tuo kun ryyppäävät raskaana ollessaankin.

Jos muijas ryyppää jopa raskaana ollessaan että kestäis sinua, kannattaisi varmaan muuttaa omaa käytöstään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos muijas ryyppää jopa raskaana ollessaan että kestäis sinua, kannattaisi varmaan muuttaa omaa käytöstään.

Niinpä, ämmät eivät kestä edes itseään ryyppäämättä, paras paikka musunyrkin ja hellan välissä.

• Anonyymi

Entäs naisten autonmyynti-ilmoitukset, paljon kuvia sisustuksen verhoilukankaista mutta moottorista ei yhtään kuvaa, auto päältäpäin resuinen, pesemätön ja vahaamaton, kaikki tekniset tiedot ovat väärin, jne. :D

• Anonyymi

Mutta huom. Naisten myymissä autossa ei ole naarmuja eikä lommon lommoa.
        Nyt kaikille naisille nyrkkitervehdys 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska miehet ovat korjanneet jo naisten kolarivauriot. Naisten paikka on kotona, ei liikeenteessä. Näin oli ennen suomessakin. Nyt tänne voi tulla kuka tahansa ja mistä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska miehet ovat korjanneet jo naisten kolarivauriot. Naisten paikka on kotona, ei liikeenteessä. Näin oli ennen suomessakin. Nyt tänne voi tulla kuka tahansa ja mistä tahansa.

"Tosin naisten huonot ajotaidot ovat miesten syytä."
        - naisten huonot ajotaidot
        - naiset syyllistävät miehiä huonoista ajotaidoistaan miehiä

Miksi naisten pitää syyllistää miehiä?
        - se on naisten luontainen tapa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tosin naisten huonot ajotaidot ovat miesten syytä."
        - naisten huonot ajotaidot
        - naiset syyllistävät miehiä huonoista ajotaidoistaan miehiä

Miksi naisten pitää syyllistää miehiä?
        - se on naisten luontainen tapa

Näinhän se naisvaltainen hallituskin toimii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs kotona ollessa☺️. Makoilla sohvalla ja juoda olutta. Tyhmät miehet tehkööt töitä ja ajelkoot autonromuillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, naiset kolhii ovillaan aina miesten autoja ovilla ja puskureilla parkkipaikoilla. Viereisen parkkipaikan autossakin teinityttö kolhii jatkuvasti minun autoa ovella. Miehet tajuaa kunnioittaa toisten autoja.

• Anonyymi

Onneksi korona vie rallit ja formula saastuttajat taivaan tuuliin

• Anonyymi

Homomiehet ovat parhaita autokuskeja. Vai olettekos koskaan kuulleet tai lukeneet, että "homo ajoi kolarin"? No ette varmasti ole. Useinhan uutisoidaan, että keski-ikäinen mies ajoi kolarin tai nuorisojoukko ajoi ulos tieltä jne.

• Anonyymi

Nainen kertoo kokemuksistaan auton ratissa
        "Mutta ne helv.... vaihteet"

"Tänään siis oli inssi. Mutta ennen sitä koitosta ajoin vielä viimeiset viralliset ajotunnit. Huomautettavan määrä oli vähentynyt, mutta se mistä huomauteltiin, olikin sitten kohtuullisen oleellista. Ajan risteyksiin ja liikenneympyröihin tarpeettoman lujaa, aiempi ja parempi ennakointi tilanteisiin tultaessa, vaihteiden käyttö on persiistä, ryhmittyminen vasemmalle kääntyessä jne. Huomioin kuulemma tosi hyvin kuka väistää ja ketä, ja sitten mietinkin jo sitä että, joudunkohan minä kuitenkin väistämään kaikkia? Pää pyörii niin maan perusteellisen paljon. Muistattehan Reinikaisen? Auto sammui muutaman kerran.

Ajoimme jopa kolme tuntia ennen ajokoetta ja ope ajelutti minua samoista risteyksistä ja liikenneympyröistä uudelleen ja uudelleen. Näytti paperilla miten voisin ajaa paremmin ja mitä jäi huomiotta. Mutta ne helevetin vaihteet.
        Lääh! Läkähdyttävää."

• Eräs tuttavani lainasi kerran autoani. Bensa loppui ja hän ottu takakontista 5 litran öljykanisterin ja tyhjensi sen tankkiin kun arveli sen olevan pensaa. Lainanneen sukupuolen saatte arvata

• Anonyymi

Maksoiko edes auton korjaamokäynnin?

• Anonyymi

Onkohan se feikkivideo youtubessa kun nainen kaataa ölyä kanisterista suoraan moottorin päälle. On kyllä uskomattomia videoita parkkipaikoilta kun kolhivat monta autoa vaikka tilaa olisi reilusti. Kymmeniä kertoja samat liikkeet mutta eivät vaan tajua mitä tekevät väärin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen logiikka on pettämätön.

https://vivas.fi/23-kuvaa-jotka-todistavat-etta-naisen-logiikka-on-pettamaton/

Todella osuvia ja neiti homppelit samanlaisia.

"23-vuotias nuori mies nimeltä Byron Taylor masentui rankasti erottuaan kumppanistaan. Hän alkoi käyttää alkoholia eikä halunnut enää liikkua kotoaan minnekään. Eräänä raskaana päivänä Byronista tuntui, ettei hän jaksa enää. Sinä päivänä hänen koiransa teki jotain odottamatonta.

Byron sitoi köydestä silmukan ja meni asuntonsa alakertaan kirjoittamaan jäähyväiskirjettä perheelleen.

Kun Byron palasi yläkertaan, hänen kuusivuotias koiransa Geo piteli köyttä suussaan. Ensin Byron luuli, että se haluaa leikkiä, mutta koira ei laskenut köydestä irti, vaan murisi se suussaan. Tämä ei ollut Geolle ollenkaan tyypillistä käytöstä.

Koira tiesi, että jotain on pahasti vialla eikä se antanut köyttä omistajalleen tämän pyynnöistä huolimatta. Se ymmärsi, että Byronilla on jotain surullista mielessään. Geo-koira pelasti toiminnallaan Byronin hengen.

Mutta nyt asetelma toisinpäin. Geolta löydettiin nimittäin pahanlaatuinen kasvain, ja eläinlääkäri antoi sille elinaikaa vain muutamia viikkoja.

Koira, joka vähän aikaa sitten pelasti toisen hengen, taistelee nyt omastaan. Byron haluaakin antaa rakkaalle ystävälleen vielä parhaat mahdolliset hetket ja tekee kaikkensa, jottei koiran tarvitse kärsiä, vaan se voi nauttia viimeisistä päivistään."

Kuinkahan moni tuonkin sadun takia lähettänyt rahaa jutussa oleeseen keräykseen.

• Anonyymi

Naiset eivät myöskään osaa johtaa maata. Esimerkkinä meidän tamppoonihallitus.

• Anonyymi

Naishallitus hallitsee.
        Johtavat harhaan, ottavat mielettömästi velkaa, syytävät rahaa, eivät kanna vastuuta jne.

• Anonyymi

Mieluumin tämä hallitus kui joku tein tammenterhokerhoista. Miehet ei osaa kun huolehtia itsestään, jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluumin tämä hallitus kui joku tein tammenterhokerhoista. Miehet ei osaa kun huolehtia itsestään, jos sitäkään.

Niinpä, tyhmät hyysäritytöt huolehtii itsestään, rikkaista ja matuista toisten rahoilla.

• Anonyymi

Tätä ketjua lukemalla ei jää tippaakaan epäselväksi, miksi nykyajan nuoret mieähet jäävät yksinäisiksi, vanhoiksi pojiksi ja peräkammariin pötköttelemään ja haaveilemaan siitä, mikä ei ole enää koskaan mahdollista. - Nm. Onneksi

• Anonyymi

Suomalaisnaiset ovat haluttua tavaraa pohjoisafrikkalaisille.

• Anonyymi

Tätä ketjua lukevat vanhemmat toteaa että kylläpä nuoret miehet ovat fiksuja. Kunnolliset yksinäiset naiset kiroaa femakot helvettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä ketjua lukevat vanhemmat toteaa että kylläpä nuoret miehet ovat fiksuja. Kunnolliset yksinäiset naiset kiroaa femakot helvettiin.

"Kunnolliset" tarkoittanee sanavarastossasi alistujatyyppejä. - Nm. Mitä se kertoo fiksuudestasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kunnolliset" tarkoittanee sanavarastossasi alistujatyyppejä. - Nm. Mitä se kertoo fiksuudestasi

Tarkoittaa yksinäisiä kunnollisia naisia, koska kunnollisia miehiä ei enää kiinnosta tutustua yhteenkään naiseen femakoiden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisnaiset ovat haluttua tavaraa pohjoisafrikkalaisille.

Onkin mielenkiintoista, että noilla pohjoisafrikkalaisista miehistä kiinnostuneilla suomalaisnaisilla on jokin ranskalainen pikkuauto, jota ne miehet ajavat päivisin, kun akat on duunissa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Silikoni ja botoxnaiset ovat autonäyttelyissä vähissä pukimissa "mekaanikkoina".
        Autotekniikan erityisasiantuntijoina?

• Anonyymi

No en mitenkään kommentoi aloitusta mutta mielestäni valkoisen heteromiehen paikka on takapenkillä. Auton ajaminen on Hämiltonien hommaa.

• Anonyymi

Miehet pitävät tämän maan logistiikan pyörimässä koska naisista ei ole yksinkertaisesti siihen.

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi tällainen ketju on olemassa? Osoittamassa, että mieässukupuoli on vailla järkeä, käytöstapoja, mielenterveyttä, käsityskykyä, oikeudentajua ja -tuntoa ... - Nm. Pelkkiä pösilöitä

• Anonyymi

Heheh, femakot väittää olevansa parempia kaikessa ja loput odottaa että niitä kehuttaisiin paremmiksi vaikka eivät olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheh, femakot väittää olevansa parempia kaikessa ja loput odottaa että niitä kehuttaisiin paremmiksi vaikka eivät olekaan.

Entä mitä odottaa ja olettaa sovinisti? - Nm. Avarru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimuksessa huomattiin, että naiset suoriutuivat huonosti ajotehtävistä, jotka vaativat avaruudellista hahmottamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimuksessa huomattiin, että naiset suoriutuivat huonosti ajotehtävistä, jotka vaativat avaruudellista hahmottamista.

Nainen autokoulussa ja ajokokeeseen menossa.

"Ajoimme jopa kolme tuntia ennen ajokoetta ja ope ajelutti minua samoista risteyksistä ja liikenneympyröistä uudelleen ja uudelleen. Näytti paperilla miten voisin ajaa paremmin ja mitä jäi huomiotta. Mutta ne helevetin vaihteet."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ma ole koskaan avaruutta navigoimiseen käyttänyt. Google-maps tai navigaattori ovat hoitaneet homman. - Nm. Että mitähän withua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta minä en odota mitään. Tasa-arvo olisi tietysti järkevintä, mutta sitä naisilta turha odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta minä en odota mitään. Tasa-arvo olisi tietysti järkevintä, mutta sitä naisilta turha odottaa.

Olen muuta mieltä; mieähet eivät halua tasa-arvoa mistään hinnasta, koska naisten suurimmaksi osaksi tähän asti tekemät kotityöt täytyisi puolittaa. Myös naisten historia kertoo aiheesta surullista tarinaansa. - Nm. Erimielinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen muuta mieltä; mieähet eivät halua tasa-arvoa mistään hinnasta, koska naisten suurimmaksi osaksi tähän asti tekemät kotityöt täytyisi puolittaa. Myös naisten historia kertoo aiheesta surullista tarinaansa. - Nm. Erimielinen

Mitä ihmeellistä kotitöissä on, kaikki sinkut tekee ne itse. Jos käy yhtä paljon töissä niin tietysti kotityötkin voi jakaa, myös renkaanvaihdot, remontit jne. Kummallista miten työpaikoilla miehet joutuu tekemään aina raskaat työt vaikka sama palkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeellistä kotitöissä on, kaikki sinkut tekee ne itse. Jos käy yhtä paljon töissä niin tietysti kotityötkin voi jakaa, myös renkaanvaihdot, remontit jne. Kummallista miten työpaikoilla miehet joutuu tekemään aina raskaat työt vaikka sama palkka.

Olen edelleen muuta mieltä ja sinä saat olla omaasi. - Nm. Näkemysero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen edelleen muuta mieltä ja sinä saat olla omaasi. - Nm. Näkemysero

Uskon kyllä ettet halua tehdä puolia miesten töistä, et käydä inttiä, et kustantaa omia eläkkeitäsi jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon kyllä ettet halua tehdä puolia miesten töistä, et käydä inttiä, et kustantaa omia eläkkeitäsi jne.

Mutku sun uskomisilla ei ole tekemistä minkään asian kanssa eikä sun uskomiset kerro mitään minusta. Sinusta sen sijaan kaiken olennaisen. - Nm. Revi siitä, jos osaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku sun uskomisilla ei ole tekemistä minkään asian kanssa eikä sun uskomiset kerro mitään minusta. Sinusta sen sijaan kaiken olennaisen. - Nm. Revi siitä, jos osaat

Siis haluaisit mutta et kykene, ok.

• Anonyymi

Naisista on pelkkää harmia. T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Montako feministiä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

Yksi. Hän laittaa lampun paikoilleen ja odottaa, että maailma pyörii hänen ympärillään.

• Anonyymi

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...XD

Joo, naiset rupsahtaa aikaisin ja tulevat mahoiksi...XD

• Anonyymi

On monia muitakin asioita missä miehet ovat parempia kuin naiset. Mutta niin on myös toisinpäin asia. Nyky yhteiskunta on kovasti neutralisoimassa ihmisiä. Ihan kuin mies ja nainen ois sama asia. Äly hoi älä jätä!

• Anonyymi

Naisten heikot voimat jaksavat aina yllättää, tässä kaksi naista mätkii kuvaputkitelkkaria, ilmeisenä aikomuksena rikkoa se mutta eivät saa aikaiseksi minkäänlaisia vaurioita xD
      https://youtu.be/2jb_wAwgj3k?t=267

• Anonyymi

Naiset tottuneet käyttämään veitsiä.

• Anonyymi

Siis ainakin uudellamaalla, kaikki ulkomaalaiset kuskit ovat sinun määritelmäsi mukaan siis naisia?

• Anonyymi

Siis linja-auton kuljettajat eli bussikuskit!

• Anonyymi

Matut ovat pienipäisiä/aivoisia kuten naisetkin.

• Anonyymi

Johtajalla oli takavuosina naiskuski. Tuli liikenteessä ajossa paha tilanne. Nainen irrotti ratista molemmat kädet ja laittoi silmilleen ja huusi.
      Ja sitten - pamahti pellit!

• Anonyymi

Muistan lukeneeni kommentin naisten reaktionopeudesta. Siinä ajassa mikä mieheltä menee kiroamiseen ja sen päättämiseen, kummalle puolelle väistää, nainen on jo kirkunut ja nostanut kädet silmilleen... :D

• Anonyymi

Täydet bonukset, ajanut vuosia ilman haavereita, parit mojovat ylinopeussakot ku ei jaksa jarrutella. Koskaan en jää jonon hännille vaan paahdan heti ohi jos vaan mahdollista. Ainakaan en jää samaan leiriin tällaisten tyhmien juippien kanssa kun tässä ketjussa kommentoivat. Aivovammaisia. Piste. Joku kummallinen ilkeys suomalaisissa on jota ei esiinny muualla. Tämä ketju hyvä esimerkki siitä. Enkä pelkää, ajamisessa yhtään mitään nk ei suurin osa muistakaan ihmisistä. Parasta on lumessa ajaminen kesärenkailla. Harmi ettei sitä iloa saa joka talvi.

• Anonyymi

Kyllä kuule naisten auton kanssa toilailuille nauretaan muuallakin maailmassa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      36
      5158
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2334
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1828
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1810
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1522
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1136
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1112
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe