Hei mietin täs et pitäiskö mun hankkii rintsikat siis oon 10 v joo mut ihan kohta 11 täytän eokuussa ja mietin et joo sain topit jo 9 v mut ne topit on pienii pitäis hankkii isompii joo mut nyt jos mul on vaalee tee paita pääl nii siitä näkyy läpi mut tummista ei näy ja mul on siis jo yhet urheilu rintsikat jokka on mun siskon vanhat ja siis mun iso sisko sai 22-13vanhana rintsikat. Ja oon 151-152 pitkä ja paino on jotain 49-50-51-52-53 ja oonko mä läski?
APUA auttakaa pitäiskö mun hankkii rintsikat???
39
305
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nopeita vastauksii!
- Anonyymi
Siis korjaan Elokuussa ja sisko sai rintsikat 12-13 vanhana
- Anonyymi
Kyllä voisit hankkii, voisin tulla riisuu ne sit?
- Anonyymi
Oo miks tulisit riisuu ne 1 ookko tytttö vai poika 2 miks sä haluisit tulla riissu ne 3 kuka sä oot
- Anonyymi
Oon poika ja luulin et kiihotuit , voisimme harjoitella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti🤦♀️🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti🤦♀️🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti🤦♀️🤦♀️
Mistä tämä kommentti?
- Anonyymi
Mitä **** no oot aika vanha liian vanha mulle ja oon alaikänen en sais
- Anonyymi
Ei tarvi tehä muuta!
- Anonyymi
Nonniin 1 jos tietäisit noista asioista sun pitäis olla aika vanha eli kuinka vanha sä oot?
- Anonyymi
12 v
- Anonyymi
1 . Mistä tiedän et sä et valehtele? 2. 12v on seki alaikänen ehkä sit vähä ku oot vanhempi! 3 .Haluisin niiku naisilta neuvoi tohon ekaan viestiin laita vaik sun numero tänne ja mun nimi on Lilian 4. Sä poika 12 v voit laittaa sun numeron nii voidaan puhuu siel jos sua noin paljo mietityttää.
- Anonyymi
Voit sä toki täälki puhuu mun kaa mut ois se kivaa puhuu myös niiku kaksistaan
- Anonyymi
Ois kivaa et vastaat
- Anonyymi
Kiva!
- Anonyymi
Mitä "Kiva!" Ookko sä nyt niikku vittu vihanen vai mitä ?🤨niiku puhu antaa palaa !!!
- Anonyymi
Ei ku oli tekemistä välillä, keritään kyl.
- Anonyymi
Mitä keritään kyl??????
- Anonyymi
Onko nyt ?
- Anonyymi
En ole vihainen, ja Paavo on nimi
- Anonyymi
Paavo se on sen lasten ohjelma tyypin nimi paavopesusieni ja mitä onko nyt ???
- Anonyymi
Ok halutko että annan sähk.post?
- Anonyymi
Mukava että haluat kirjotella kanssani, uskomatonta että noin nuori tarvii ritsikat!
- Anonyymi
Anna vaa sähkö posti tai vaa numero jos sul on watsapp voidaan viestutellä siel ja sori puti kantaa puita ja haravoida jne...
- Anonyymi
Vittu voit mennä pois jos et haluu olla tääl ja tiiäkkö et tunnen 1 joka alko käyttää rintsikoista 8v ja ihan vapaa ehtosesti oot tääl.
- Anonyymi
Lähetin viestin
- Anonyymi
Tuliko
- Anonyymi
Ok poistin sen koska en oo semmonen jonka luattamusta voi voittaa helposti pistä numero vaan
- Anonyymi
Tuli perille
- Anonyymi
Ok en luota suhun pätkääkää jotenka mis asut niikuu paikka kunta vaik vaan
- Anonyymi
Miks lähetiit mulle linkin miten hankit sen mitä vittua oot joku skämmeri tiesin !!!!
- Anonyymi
Vastaa!!!
- Anonyymi
Ei spämmi . asun Itä- Uudellamaalla
- Anonyymi
Anteeksi mut sait viestin !
- Anonyymi
Nyt kunnollisii vastauksii tänne!!!
- Anonyymi
Laitoin sähk. post. sun kannataisi hommata rintsikaat etten nännit näkyy valkoisen t paidan alla, onko likkeitä sun kotoasi lähellä?
- Anonyymi
Aa kiva ei asuta lähelläkää toisii asun kangasalalla perä metän metässä nyt nokka umpee ja tää keskustelu on sun ja mun osalta pois.
- Anonyymi
Onko tullut viestejä paljon?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245