Erilaisuus
Että maailman kaikki ihmiset on eri tasolla henkisesti, se on tämän hetkinen totuus.
Sitä ei voi pyyhkiä pois.
Se on hyväksytävä. Jotta erilaisuuden voisi hyväksyä, on ensin hyväksyttä oma itsensä ja rakastaa itseään, vasta sen jälkeen tulee kyky rakastaa myös muita, erilaisuudesta huolimatta.
Se miten jotkut muut ajattelee muista, on niitten muitten mielipide asiasta.
Jokaisella on oikeus omiin ajatuksiin erilaisuudesta.
Tämän takia erilaisuutta nähdään maailmalla sekä positiivisesti ja negatiivisesti ja myös neutraalisti, sillä ei kaikki voi olla aina samaa mieltä.
Tärkeintä on, että rakastaa itseään ja myös muita.
Se miten muut taklaa erilaisuutta, on heidän asia, ei sinun, ja ei minun.
Jokainen tavallaan.
Ei kannata loukkaantua tai vihastua siitä miten muut näkevät erilaisuuden.
Miksi takertua kiinni siihen mitä muut ajattelee tai sanoo?
Tärkeintä se, miten itse tuntee erilaisuuden.
Tunteissa on myös yksilöillä hyvin näkyvät erot.
Mitä positiivisemmin hyväksyt erilaisuudet, sitä isommaksi kasvaa henkisyys ja tietoisuus.
Tunne erilaisuudesta
1
131
Vastaukset
Erilaisuutemme ihmisinä on olemassaolomme kulmakivi. Jos olisimme kaikki samanlaisia,
7 miljardia yhtä ja samaa, niin mitä järkeä meitä on olla olemassa se määrä, kuin yksi riittäisi.
Yksilöllisyys on taiteenlaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179