Win 98 eheytys ei onnistu!! TAAAS!!!!

perkeleen windows....

törmäsin taas samaan ongelmaan windows 98 kanssa... käyttis on ollut noin 3-4 kk koneella ja sama vika kuin aina ennenkin!! Levyn eheytys keskeytyy joka prkl kerta!! ja scandiskiakaan ei pysty pyöräyttää kokonaan läpi... Mikä koneessa on?? olen ehkä tyhmä kun en osaa, mutta alkaa jurppimaan... apua kaivataan, kiitos.

4

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuokin

Käynnistä kone "safe mode" tilaan painamalla F8 nappia koneen käynnistyessä. En muista tarkalleen missä kohtaan sitä piti painaa mutta jos painelet silloin tällöin kun kone käynnistyy niin menee tuohon moodiin.

Sitten vaan scandisk ja eheytys käyntiin niin jo onnistuu.

Ongelma 98:ssa on se että nuo toiminnot alkavat aina alusta jos/kun joku ohjelma kirjoittaa levylle. Kun koneeseen on asennettu jotakin joka pyörii siellä taustalla, ei voida välttyä siltä että levylle ei kirjotettaisi.

• tyhymäpää

nyt toimii... kiitos kiitos...

• Meilläkin tökkii toi scandisk. Aattelin itekin katella noitten ohjeitten mukaan toimimista. Nyt vain jäin miettiin yhtä asiaa. Mistä sen tietää pyöriikö taustalla jokin ohjelma?

• toosa mikä toosa
        lasikissa kirjoitti:

Meilläkin tökkii toi scandisk. Aattelin itekin katella noitten ohjeitten mukaan toimimista. Nyt vain jäin miettiin yhtä asiaa. Mistä sen tietää pyöriikö taustalla jokin ohjelma?

Painat otsikon kirjainyhdistelmän (vain kerran) ja katsot listasta, mitä ohjelmia on käynnissä. Ohjelmat "Explorer" ja "Systray" on syytä jättää rauhaan, ne ovat käyttiksen tarvitsemia. Muita saa yleensä poistella ilman koneen kaatumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe