Sub-naista? Mistä löydän sinut?

Kyllä, olen kai sitten pervo ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen, täytyy se myöntää. En siis ole mikään kokenut master vaan pikemminkin haluaisin toteuttaa itseäni ja päästä tutustumaan seksuaalisiin nautintoihin, joissa saan olla juuri se pikkutuhma alistava pervo mikä olen.
Ymmärrän, että tämmöisestä kirjoituksesta voi ennakkoluulot olla mitä vaan, mutta tällä osastolla olemme kai kaikki hieman erikoisia tai ainakin uteliaita ja kokeilunhaluisia. =)
Päivittäisessä arjessa olen ihan tavallinen ihminen, käyn töissä ja hoidan vastuullisesti arjen asiat. Olen kohtelias, muut huomioonottava ja asiallinen suomalainen mies. Näitä omia haaveiltani en tyrkytä kenellekään, enkä ole muutenkaan naisia huonosti kohteleva. Olen siis nelikymppinen tavallinen (varattu) mies varustettuna salaisella pervolla mielikuvituksella.
Olen pitkään haaveillut salaisesta kaksoiselämästä, ystävästä jonka kanssa harrastaa upeita leikkejä ja nauttia erilaisista seksikokemuksista. Syynä tähän on se, että itse olen hyvin avarakatseinen ja utelias, mutta vastakappaletta näihin juttuihin ei ole.
Minua kiinnostaa itseäni myös sidottuna oleminen, sekä aistien rajoittaminen (esim. silmät sidottuna). Seksilelut, asut, köydet, kahleet, anaaliseksi, masturbointi, roolileikit ja epätavalliset paikat ovat joitain mitkä saavat minut hyvin syttymään ja mielikuvitukseni vaeltamaan. Voisin kyllä kokeilla antaa omaakin peppuani nätille naiselle strap-on kivaan. Kokeilunhalua siis riittää ja myös Sub-kiinnostusta. =)
Olen itse aika komea ja omaan ihan ok vartalon. Huomiota saan arjessa hymyin ja katsein, mutta kuinka tällaiseen suhteeseen voisi ystävän löytää, eihän tätä voi kenellekään ehdottaa. Varattuna vielä hankalampaa. Olisinkin kiitollinen avusta ja vinkeistä, mistä te muut kinkyt ihmiset olette ystävänne harrastuksiin löytäneet? =)

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sit oo vielä honannu et netti on pullollaan erilaisii treffisaitteja.

      • Kiitos vastauksesta ja olenhan toki. Ilmoituksenkin laittanut ...
        En tietysti varmasti jokaiselle saitille, eikä niitä nyt ole kuin jokunen missä tuntuu olevan jotain järkeä. Moni pelkkää rahastusta ja saman verran pullollaan feikkejä profiileja.
        Ajattelin lähinnä kysyä, jos jollain on kokemuksia jostain aidosti toimivasta systeemistä tai, jos täällä palstalla on aiheesta kiinnostuneita naisihmisiä. =)


    • Anonyymi

      Missäspäin sitä vastakappalettasi sitten etsiskelet?

      • 06-alue/Pohjanmaa =)


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        06-alue/Pohjanmaa =)

        Kaukana olet....


      • BigDaddy06
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana olet....

        Harmillista.
        Sekin voi olla, että meitä samoista asioista kiinnostuneita kyllä löytyy, kuka sitten minkälaisissa elämäntilanteissa, mutta kaukana toisistamme. Uskallus vastata tai ottaa kontaktia on toinen syy, mikä on ihan ymmärrettävää. Varmasti paljon syitä miksi sellaista sopivaa ystävää ei löydy.
        Toivottavasti sinä löydät suunnaltasi sellaisen. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana olet....

        olisko satakunta lähempänä ?


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Harmillista.
        Sekin voi olla, että meitä samoista asioista kiinnostuneita kyllä löytyy, kuka sitten minkälaisissa elämäntilanteissa, mutta kaukana toisistamme. Uskallus vastata tai ottaa kontaktia on toinen syy, mikä on ihan ymmärrettävää. Varmasti paljon syitä miksi sellaista sopivaa ystävää ei löydy.
        Toivottavasti sinä löydät suunnaltasi sellaisen. =)

        Toivon että sinäkin löydät sen joka elämästäsi puuttuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisko satakunta lähempänä ?

        Hyvinkin reilut parisataa kilometriä täältä sinne, tai sieltä tänne. Että ei ihan lähellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana olet....

        Mistäpäin sinä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin sinä sitten?

        Pääkaupunkiseudulta, tällainen hieman ujopervo narttu heitteillä... vailla hyvällä mielikuvituksella varustettua varmakätistä  leikittäjää . Ja aikuinen nainen olen, viisikymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulta, tällainen hieman ujopervo narttu heitteillä... vailla hyvällä mielikuvituksella varustettua varmakätistä  leikittäjää . Ja aikuinen nainen olen, viisikymppinen.

        Mittoja ynm?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulta, tällainen hieman ujopervo narttu heitteillä... vailla hyvällä mielikuvituksella varustettua varmakätistä  leikittäjää . Ja aikuinen nainen olen, viisikymppinen.

        Mietin tässä, että kunhan tämä tilanne tästä tasaantuu ja liikkuminen on järkevää, niin voisit silti pistää minut korvan taakse, sillä hyvinkin voisin tulla silloin tällöin pääkaupunkiseudulla käymään. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulta, tällainen hieman ujopervo narttu heitteillä... vailla hyvällä mielikuvituksella varustettua varmakätistä  leikittäjää . Ja aikuinen nainen olen, viisikymppinen.

        Ujonpervo narttu Hmmmm... kuullostaa hyvältä


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ujonpervo narttu Hmmmm... kuullostaa hyvältä

        Opihan sinäkin lukemaan oikein


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Mietin tässä, että kunhan tämä tilanne tästä tasaantuu ja liikkuminen on järkevää, niin voisit silti pistää minut korvan taakse, sillä hyvinkin voisin tulla silloin tällöin pääkaupunkiseudulla käymään. ;)

        No minäpä laitan sut korvan taakse...
        Jos tilanteen tasantumiseen menee vuosi tai pari, niin todella toivon kyllä sitä ennen löytäväni luotettavan vakituisen leikkikaverin, joka tietää että olennainen tapahtuu mielessä ja seksi, varsinkin kinkympi, on kommunikointilaji. Sellaista miellyttäisin niin mielelläni...
        Sinä ainakin kirjoitat sujuvasti ja vuolaasti, mahdatkohan olla yhtä puhelias elävässä elämässä :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe