Todella huonosti tänä vuonna hoidettiin hiekanpoisto kaduilta ainakin täällä Keiturin suunnalla. Kuiviltaan pöllytettiin pölyt ilmaan ja kaikista hienoin pöly jäi tielle josta se sitten tuulisina päivinä lentää ilmassa kuin Saharan hiekkamyrsky konsanaan. Aiemmin on käytetty vettä kadun harjauksessa. Tämä yrittäjä, joka hommaa hoitaa, paskat välittää miten se tehdään, siitä mennään mistä aita on matalin. Kaupungillakaan ei taida olla ketään kykenevää virkamiestä tarkastamaan mistä niille maksetaan.
Huono homma
9
731
Vastaukset
- Anonyymi
Saman huomannut... Miten tämäkin laitetaan pandemian syyksi???
- Anonyymi
ja samaa kadunpätkää harjataan 8h edestakaisin kuivana... kannattas yrittäjän harja uusia jos noin huonosti ottaa moskat mukaansa, toki tuntitaksalla varmasti
- Anonyymi
Mun on pakko toimia noin en ole saanut korona avustusta. Yskikää pölyä.
- Anonyymi
Muuttakaa maalle, saatanan kitisijät...
- Anonyymi
Hiekotushiekka ei täytä normeja.Tieto luo tuskaa
- Anonyymi
Pienessä on ihmisen murheet
kun pitää olettomista kirjoittaa- Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla siinä pöllyttelevät
- Anonyymi
Ite ainakin harjaan kihvelin kanssa hiekkaa talvea varten.
- Anonyymi
Onpahan sitten valamiiksi levitettynä ens talaveksi !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634