alastomuus unessa

Anonyymi

Usein tulee uni, jossa joutuu olemaan ja liikkumaan alastomana ulkona; samalla on pakko yrittää piiloutua ihmisten katseilta.
Mistä tuollainen kertoo?

3

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uniselityksen mukaan ristiriita/sosiaalinen uhkatilanne jossa maine voi olla uhattuna. Minäkin olen nähnyt saman unen monta kertaa lapsesta asti, jossa olen ainoa joka kulkee alasti ja muilla on vaatteet, taitaa olla yleinen uni

    • Anonyymi

      voisiko olla, että olet avoin esim puheissasi tai käytökseltäsi, ja arastelet, miten muut suhtautuvat siihen ?

    • Anonyymi

      Minä näin kaksi kertaa unen jossa vanhin siskoni on alasti saunassa, katsoin pyöreitä rintoja kun pesee ihan edessäni ( olen nähnyt ne oikeasti kaksi kertaa ).
      Sisko oli selin ja näin pillun kosteana edessä kalu seisoi kovana olin panemassa sisään kun heräsin ja laskin housuihin.
      aloin seuraamaan siskoa ja olin näkevinäni an toi toisinaan vilaukselta nähdä alasti.
      Toisella kerralla muka nukuttiin vierekkäin ja näin kuinka sisko hieroo hiljaa rintojaan
      nousin katsomaan pillu oli ihan kiiltävässä limassa etusormi hieroi sievästi nippeliä yläosasta silloinkin heräsinsylkäisin kouraan ja kerkisin runkata silmät kiinni oli kuin uni olisi jatkunut liukas käsi sai tuntemaan kuin olisin ollut sisässä en ole koskaan vapissut niin kun sperma lensi sitä läiskähteli vatsalle ilmasta käsin kun katselin sitä oli pitkin kalua ja vatsaa. Piti kasi kertaa sinä yönä runkata siskoa haaveillen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe