Löytyykö ketään miestä, joka olisi aikuisvauvapoika ja haluaisi elää aikuisvauvaelämää aikuisvauvatytön kanssa? Olen N38.
Aikuisvauva-kiinnostuneita?
15
1768
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kokemusta mutta saattaisi olla kokeilemisen
arvoinen juttu
M53 Hei, kuinka voisimme jutella?
- Anonyymi
Nuuhkit mun kakkavaippas
- Anonyymi
oletko aloittaja N38 ? ollaan huomenna 3.5 klo 20.00 paikalla jatketaan silloin
Oletko yhä kiinnostunut?
- Anonyymi
Täällä M29 :)
- Anonyymi
Täällä joku pitää ahkerasti laitonta henkilörekisteriä ja ylläpitäjä julkaisee!
- Anonyymi
Se on se hullu mielenvikainen akka (Kutsuni), joka ei ite kelpaa kuuromykkäsokeillekaan.
- Anonyymi
Kuten muitakin henkilökohtaisia yhteystietoja.
Sama asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten muitakin henkilökohtaisia yhteystietoja.
Sama asia.Niin, koska rikkeet tulee oikaista rikkeillä. 🤔
Kaksi virhettä oikaisee asian kuin asian... eli hutsulle rautalangasta: Jos vaikkapa valehtelet, niin valehtele uudelleen ja sitten se onkin totta! 🤗🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, koska rikkeet tulee oikaista rikkeillä. 🤔
Kaksi virhettä oikaisee asian kuin asian... eli hutsulle rautalangasta: Jos vaikkapa valehtelet, niin valehtele uudelleen ja sitten se onkin totta! 🤗🤣🤣🤣Aivan. Kahden miinuksen tulo on positiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Kahden miinuksen tulo on positiivinen.
Vain matematiikassa.
Logiikkasi mukaan tapostakin selviää murhaamalla jonkun. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hei akuisvauvs tyttö täällä aikusvauva poika olisin kiinnostunut miten sinuun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315142Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713823- 524687
- 244397
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224316Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364120Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574009No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433848- 613589
- 423245