kova usko on mikko kiviluomalla että huvipuisto avattaisiin 1.6 2020 eikö pitäisi miettiä asiaa vähän muuten kuin rahan kannalta.
power parkin avajaiset
18
681
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä siellä voi olla enemmän rahaa kuin sulla.
- Anonyymi
Koskahan mahtaa olla alahärmän kunnan perustamisjuhlat? Kovin on hidasta tuo teidän Kauhavasta "eroaminen"?
- Anonyymi
Taitaa olla paremmin tilaa turvaväleihin kun ihmisten kotona. Kesätyöpaikoillakin aika suuri merkitys nuorten tulevaisuuteen, Niitäkun on aika vähän tarjolla Kauhavalla.
- Anonyymi
No niin. Se on sitten avajaiset kesäkuun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Se on sitten avajaiset kesäkuun alussa.
Jes!!! Töihin, töihin, töihin, töihin! 🎢 🎡 🎠 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes!!! Töihin, töihin, töihin, töihin! 🎢 🎡 🎠 😃
Meidän perhe ei osallistu 2 viikon ihmiskokeeseen. Lapset jäävät kotiin. Palataan kouluun syksyllä jos se on silloin jo turvallista. 0-9 vuotiaita on 100 sairastunut koronaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän perhe ei osallistu 2 viikon ihmiskokeeseen. Lapset jäävät kotiin. Palataan kouluun syksyllä jos se on silloin jo turvallista. 0-9 vuotiaita on 100 sairastunut koronaan.
Ensimäisen aallon korona on kuin rokotus lapselle ei juuri oireita huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimäisen aallon korona on kuin rokotus lapselle ei juuri oireita huomaa.
Britannista ja yhdysvalloista taas tulee tietoa että lapsilla on esiintynyt lievän koronan jälkeen mystisiä vakavia oireita jotka on vieneet sairaalahoitoon asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän perhe ei osallistu 2 viikon ihmiskokeeseen. Lapset jäävät kotiin. Palataan kouluun syksyllä jos se on silloin jo turvallista. 0-9 vuotiaita on 100 sairastunut koronaan.
Miten tämä liittyy lainaamaasi kommenttiin? Tai aloitukseen yleensä?
Paska puisto. Laitteet ihan ruikulla
- Anonyymi
Perussairauksiesi vuoksi et laitteisiin pääsisikään. Onneksi.
- Anonyymi
Mene hyvä mies pöntölle tai päästä housuus ?
- Anonyymi
Kyllä palomies osaa kadehtia Alahärmää joka kantilta.
- Anonyymi
Jippii kohta härmänpojat saa hattaraa ja ja valoa piisaa elämä rauhoottuu
- Anonyymi
Ei muuten rauhootu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten rauhootu
Härmänpoijat on kaikki lomautettuna.Ei oo varaa huvitella.Tänne joutesnansa kirijotteloovat.
- Anonyymi
Turhaa hosuivat niillä Herättäjuhlien siirrolla. Olisi saanut helposti laumasuojaa kasaan. Nyt kesä 2021 on paljon pahempi koronan kanssa.
- Anonyymi
Kumma kun siirtivät Seinäjoen kuninkuusravejakin tämän lentsun takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368