Päivän uutisten mukaan 90 prosenttia kansasta antaa hallituksen toimille täyden tukensa. Hallituksen toimia kritisoivien osuus on pieni, kuutisen prosenttia.
Siinä pistettiin fasisti-populisteilta suut makiaksi
Suut makiaksi
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää Vappua vaan persuille, älkää huonosta tilanteesta huolimatta vetäkö hirveitä kännejä!
- Anonyymi
Sdp lupaus köyhille vappusatasesta ja vanhusten hoitajamitoitus, siinä juhlia köyhille ja sairaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp lupaus köyhille vappusatasesta ja vanhusten hoitajamitoitus, siinä juhlia köyhille ja sairaille.
Voi voi.
- Anonyymi
Suurta luottoa oli poliisiin, tasavallan presidenttiin ja terveydenhuoltojärjestelmään. Kansalaisista 85 prosenttia luottaa poliisiin, 84 prosenttia presidenttiin ja 81 prosenttia terveydenhuoltojärjestelmään.
Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka moni luottaa öyhöttäviin persupopulisteihin?
Tai populisteihin ylipäätään?- Anonyymi
Ei kai noihin persujen lisäravinneyrittäjiin ja voimanostajiin kukaan tosissaan luota. Niitä äänestetään, koska halutaan näyttää keskisormea yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai noihin persujen lisäravinneyrittäjiin ja voimanostajiin kukaan tosissaan luota. Niitä äänestetään, koska halutaan näyttää keskisormea yhteiskunnalle.
Se on totta. Persupuolue on poliittinen keskisormi, jota näyttävät ne reppanat, joita yhteiskunnassa KAIKKI v..ttuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Persupuolue on poliittinen keskisormi, jota näyttävät ne reppanat, joita yhteiskunnassa KAIKKI v..ttuttaa.
itsejuttelu ja itsensä toistaminen näkyy olevan vasurin vahvin ominaisuus .... ;DDDD
- Anonyymi
Mutta miksi hallitusta johtaa jäykkäilmeinen kylmän tunteeton BotoxMuumio???
koska 2020/202- Anonyymi
Perussuomalaiset riemuitsevat, kun meitä vanhuksia kuolee. Kirjoittelevat jos jonkinlaisia hallituksen ivailuja, kuten 2020/202 ja niin edelleen. Nauttivat, kun me kuolemme ja saavat syyttää siitä hallitusta, joka tekee meidän puolesta kaikkensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498