Suut makiaksi

Päivän uutisten mukaan 90 prosenttia kansasta antaa hallituksen toimille täyden tukensa. Hallituksen toimia kritisoivien osuus on pieni, kuutisen prosenttia.

Siinä pistettiin fasisti-populisteilta suut makiaksi

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää Vappua vaan persuille, älkää huonosta tilanteesta huolimatta vetäkö hirveitä kännejä!

      • Anonyymi

        Sdp lupaus köyhille vappusatasesta ja vanhusten hoitajamitoitus, siinä juhlia köyhille ja sairaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sdp lupaus köyhille vappusatasesta ja vanhusten hoitajamitoitus, siinä juhlia köyhille ja sairaille.

        Voi voi.


    • Anonyymi

      Suurta luottoa oli poliisiin, tasavallan presidenttiin ja terveydenhuoltojärjestelmään. Kansalaisista 85 prosenttia luottaa poliisiin, 84 prosenttia presidenttiin ja 81 prosenttia terveydenhuoltojärjestelmään.

    • Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka moni luottaa öyhöttäviin persupopulisteihin?

      Tai populisteihin ylipäätään?

      • Anonyymi

        Ei kai noihin persujen lisäravinneyrittäjiin ja voimanostajiin kukaan tosissaan luota. Niitä äänestetään, koska halutaan näyttää keskisormea yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai noihin persujen lisäravinneyrittäjiin ja voimanostajiin kukaan tosissaan luota. Niitä äänestetään, koska halutaan näyttää keskisormea yhteiskunnalle.

        Se on totta. Persupuolue on poliittinen keskisormi, jota näyttävät ne reppanat, joita yhteiskunnassa KAIKKI v..ttuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Persupuolue on poliittinen keskisormi, jota näyttävät ne reppanat, joita yhteiskunnassa KAIKKI v..ttuttaa.

        itsejuttelu ja itsensä toistaminen näkyy olevan vasurin vahvin ominaisuus .... ;DDDD


    • Anonyymi

      Mutta miksi hallitusta johtaa jäykkäilmeinen kylmän tunteeton BotoxMuumio???


      koska 2020/202

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset riemuitsevat, kun meitä vanhuksia kuolee. Kirjoittelevat jos jonkinlaisia hallituksen ivailuja, kuten 2020/202 ja niin edelleen. Nauttivat, kun me kuolemme ja saavat syyttää siitä hallitusta, joka tekee meidän puolesta kaikkensa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe