Meillä vaimo luki illalla kännykällä jotain juttua ja yhtäkkiä kävi vaan päälle hulluna, ja ei muuta kun touhuilemaan! Se kävi aivan kuumana ja pääsin pitkästä aikaa jopa kakkosluukulle!! Kertoi sitten lukeneensa jonkun mimmin kirjottaman tarinan josta syttyi niin helvetisti, ja pakkohan se oli sitten itekin lukea. Oli kyllä niin pervoa ja tuhmaa toimintaa täynnä, ettei sitä pystynyt runkkaamatta lukea. Suosittelen kaikille jotka tykkää vähän normaalia tuhmemmasta menosta. Meni ehkä joku 5min lukea toi stoori.
Löytyy tuolta
https://www.bod.fi/kirjakauppa/sidottuna-anni-korkojen-9789528022596
Näytti olevan pari muutakin tarinaa tällä Annilla jotka on varmaan pakko lukee myös. Tiedä vaikka muija tänään jo lukis illalla niitä, ja pääsis taas samanlaiseen tivoliin!
Nyt on pervoa tavaraa!
Anonyymi
2
134
Vastaukset
Siis todellakin! Mä olen lukenut nyt noi kaikki Annin novellit, ja kyllä ne sai aikaan sellaisen panetuksen ettei tosikaan! Toivottavasti kirjoittaa pian uusia tarinoita.
- Anonyymi
Mää luin tänään juurikin tuon sidottuna novellin, ja jumalauta mitä kamaa! Mä luulin että mulla on tuhma mielikuvitus, mutta kyllä tää kirjoittaja menee heittämällä ohi. Voi kun pääsis tällasia toteuttamaan itsekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662