Meillä vaimo luki illalla kännykällä jotain juttua ja yhtäkkiä kävi vaan päälle hulluna, ja ei muuta kun touhuilemaan! Se kävi aivan kuumana ja pääsin pitkästä aikaa jopa kakkosluukulle!! Kertoi sitten lukeneensa jonkun mimmin kirjottaman tarinan josta syttyi niin helvetisti, ja pakkohan se oli sitten itekin lukea. Oli kyllä niin pervoa ja tuhmaa toimintaa täynnä, ettei sitä pystynyt runkkaamatta lukea. Suosittelen kaikille jotka tykkää vähän normaalia tuhmemmasta menosta. Meni ehkä joku 5min lukea toi stoori.
Löytyy tuolta
https://www.bod.fi/kirjakauppa/sidottuna-anni-korkojen-9789528022596
Näytti olevan pari muutakin tarinaa tällä Annilla jotka on varmaan pakko lukee myös. Tiedä vaikka muija tänään jo lukis illalla niitä, ja pääsis taas samanlaiseen tivoliin!
Nyt on pervoa tavaraa!
Anonyymi
2
189
Vastaukset
Siis todellakin! Mä olen lukenut nyt noi kaikki Annin novellit, ja kyllä ne sai aikaan sellaisen panetuksen ettei tosikaan! Toivottavasti kirjoittaa pian uusia tarinoita.
- Anonyymi
Mää luin tänään juurikin tuon sidottuna novellin, ja jumalauta mitä kamaa! Mä luulin että mulla on tuhma mielikuvitus, mutta kyllä tää kirjoittaja menee heittämällä ohi. Voi kun pääsis tällasia toteuttamaan itsekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen503780Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1843374Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172352907Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712489Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3171826Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.111523Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31391Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät271391Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik421278Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31152