Meillä vaimo luki illalla kännykällä jotain juttua ja yhtäkkiä kävi vaan päälle hulluna, ja ei muuta kun touhuilemaan! Se kävi aivan kuumana ja pääsin pitkästä aikaa jopa kakkosluukulle!! Kertoi sitten lukeneensa jonkun mimmin kirjottaman tarinan josta syttyi niin helvetisti, ja pakkohan se oli sitten itekin lukea. Oli kyllä niin pervoa ja tuhmaa toimintaa täynnä, ettei sitä pystynyt runkkaamatta lukea. Suosittelen kaikille jotka tykkää vähän normaalia tuhmemmasta menosta. Meni ehkä joku 5min lukea toi stoori.
Löytyy tuolta
https://www.bod.fi/kirjakauppa/sidottuna-anni-korkojen-9789528022596
Näytti olevan pari muutakin tarinaa tällä Annilla jotka on varmaan pakko lukee myös. Tiedä vaikka muija tänään jo lukis illalla niitä, ja pääsis taas samanlaiseen tivoliin!
Nyt on pervoa tavaraa!
Anonyymi
2
175
Vastaukset
Siis todellakin! Mä olen lukenut nyt noi kaikki Annin novellit, ja kyllä ne sai aikaan sellaisen panetuksen ettei tosikaan! Toivottavasti kirjoittaa pian uusia tarinoita.
- Anonyymi
Mää luin tänään juurikin tuon sidottuna novellin, ja jumalauta mitä kamaa! Mä luulin että mulla on tuhma mielikuvitus, mutta kyllä tää kirjoittaja menee heittämällä ohi. Voi kun pääsis tällasia toteuttamaan itsekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724934Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571687- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51885