Vappu on salaliitto.
Hauskaa vappua!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
juon tänään ,silti simaa
- Anonyymi
hv hv
- Anonyymi
Vappu on kevätpäivän ja keskikesänpäivien puolivälissä, toukotöiden aloittamisen juhla ... hammertime alkaa tänään! Otetaan tulevalle sadolle viimesadon ylijäämästä yhdet ja sitten kohti miesten hommia!
- Anonyymi
Kaksin käsin tenuttelen laiturin nokalla ;)
Pari lokkia tossa virittelee jotain kalasaaliini perään ...
Hauskaa vappua arvoisar salaliittoteoreetikot!
- Anonyymi
Yksi nuori "nappaskenkä" - todennäköisesti tummahkon klaanin lähettipoika, tuli Marketin- kauppakeskuksen Alkon myymälästä melkoisen lastin kanssa eilen 30.4. noin klo 09.20... Huomasin sen ohittaessani Alkon myymälän "laajaa" oviaukkoa. Olin paluumatkalla "ihmisapteekista". Jaa että mikä on ihmisapteekki. No se on se, jossa kaikki asioivat, ja joita on lähes joka kylässä, toisin kuin "sotilasapteekki" - Oy ALKO Ab...
"Sotilasapteekkeja" on siellä ja täällä. Joka tapauksessa se "löytyy aina tarvittaessa". Ei kuitenkaan joka kunnasta. Niin kuulin erään "Lappalaisen" upseeriveljeni kertovan...
Muuten aasinsiltana sopinee pieni kevennys: Jo "miljoona" vuotta sitten kenttätykistön tarkastaja, Eversti Jouko Alasjärvi, matkallaan Rovajärven kovapanosleirille, poikkesi valtatie 8:n varrella olevaan, ja hyvin näkyvään "Pikaripuotiin", kuin täsmällinen upseeri konsanaan...
Ostokset piti tehdä "tiskin takaa", ja maksuväline oli käteisen ohella paperiliuska - sekki. Jouko allekirjoitti sekin nimellään J Alasjärvi...
Myyjätär katseli sekkiä hetken ja totesi jopa tuohtuneena: "Mitä te herra pelleilette. Liikkeemme on Jalasjärven suosituin kauppa. Allekirjoituksen pitää olla henkilökohtainen ja oikein kirjoitettu."... Hetken selvittelyn - mm henkilötodistuksen tarkastuksen jälkeen tilanne "laukesi", kuten eversti J Alasjärven joukkojen tykit Rovajärven 3 viikkoa kestävän kovapanosampumaleirin aikana. Miten eversti J Alasjärven matka Jalasjärveltä Rovajärjelle jatkui, sitä tarina (kenttätykkivelitiedosto) ei kerro. Ei ainakaan meille Ilmatorjuntaveljille, hah hah haaa!!!...
JK Lähes sadalla ilmatorjunnan ampumaleirillä Lohtajalla lukuisissa tehtävissä toimineena ja "kaikissa olosuhteissa asuneena" noin 3:n vuoden ajan/44 vuotta kerrottakoon: Toimin mm patterin päällikkönä. Siksi korjaan virheelliset huhut: Kovapanosammunnoissa alkoholin käyttö on ehdottomasti kielletty. Työrupeama on tehtävästä riippuen vaihtelevan vaativa, mutta poikkeuksetta 7/24. Tämä tiedoksi, sillä huhut ovat muuta kuin totuutta...
"Uunituoreena luutnanttina" ja ensimmäisen lapsipojan isänä ei ollut edes mahdollisuutta soittaa kotiin. Ei ollut kännyköitä, ja metsään ei ollut lankapuhelinyhteyksiä. Postikorttikin (vast) oli perillä vasta kun olimme olleet kotona Hyrylässä jo pari päivää (elettiin silloin vasta 1980- lukua, ja silti "tuntuu, kuin olisi eilispäivä 30.4.2020")...
Toista on nykyään. Kännykkä (vast) on kasvanut kiinni "sotilaan sepalukseen - siviilin seläntaustaan - perspakaraan",
Onhan nyt asia ymmärretty. Kiitos. Hah hah haaa!!!...kännykät pitäisi pitää kiinni metsissä, jättää kassuille
tai USA:n malliin 'no service' harjoitusalueilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926