Mitä ovat enkelit? Oletteko nähnyt niitä/heitä tai jotenkin aistinut heidän läsnäolon koskaan?
Hyvää päivää! Minulla olisi kysymys enkeleistä.
28
170
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokenut enkelin kosketuksen. Isäni oli vakavasti sairaana ja olin kotipihallani .
Tuli kevyt tuulenvire ja koin samanaikaisesti liikuttavan onnen tunteen. Olen jälkeenpäin kuullut, että enkelit voivat liikkua tuulenvireenä.- Anonyymi
Minulla on kuva eläinten enkelistä,otin kännykällä.On useimpia kuvia,eri kuvaus laitteilla.
Eläinten enkeli on Fheilyan,joka on eläinten enkeli ja rakastaa ja huolehtii eläimistä.
Monesti kuulen esim.lestaadiolaislta,että he eivät arvosta ja kohtele eläimiä oikein? Miksi?
Lestaadiolaiset ovat muutenkin lahkolaisuudessaan erillaisia.
Lapset ovat häirikköjä(ei kaikki),mutta paljon on.
Eivät lestit arvosta muita ihmisiä ja sen annan kyllä takaisin,kun olen huomannut.
Osa kaveristani on eronnut vl lesteistä,kertovat hoito kokouksista yms.
Osa ex vl.lestaadiolaisista on tullut juoppoja..kertovat että ihminen yksilönä ei siellä ajattele,vaan puhuja sanoo ja ohjaa perheitä sekä yhteisö kuorona miten pitää..siis PAKKO ELÄÄ!!
Huh,elä on kuin poihjois-koreassa..
Ihmiset jotka ei arvosta eläimiä,eli nämäkin vl lestit,ei tiedä mitään Enkeleistä..
Ihan ...peestä !
Sain enkelinäyn ollessani 19 vuotias. Se ei tee minusta mitenkään toisia parempaa ihmistä.
Nykysestä enkeli villityksestä annan vakavan varoituksen sanan, siinä on sielunvihollisen ansa.
Enkelit ovat aina palvelevia henkiä, niitä ei missään nimessä pidä alkaa itse palvelemaan kuten nykyisessä enkeliuskossa on käytäntö.
Jos enkelinä esiintyvä henki ei tunnusta Jeesusta lihaan tulleeksi Messiaaksi joka verellään otti pois maailman synnin, selainten on riivaajahenki- Anonyymi
Sain enkelinäyn ollessani 19 vuotias. Se ei tee minusta mitenkään toisia parempaa ihmistä.
Nykysestä enkeli villityksestä annan vakavan varoituksen sanan, siinä on sielunvihollisen ansa.
Enkelit ovat aina palvelevia henkiä, niitä ei missään nimessä pidä alkaa itse palvelemaan kuten nykyisessä enkeliuskossa on käytäntö.
Jos enkelinä esiintyvä henki ei tunnusta Jeesusta lihaan tulleeksi Messiaaksi joka verellään otti pois maailman synnin, selainten on riivaajahenki
TOTTA ! Tiedän.. koin pahoja asioita..selvisin..
Vain ne jotka on Jumalan lähettämiä enkeleitä..Kysy heiltä.
- Anonyymi
Vein läheisen sairaalaan jossa hän jäi istumaan
tuolille lääkärin huoneessa.
Väsyneenä nukahdin kotona.
Näin unessa valkopukuisen olennon
tuolin takana.
Herättyäni soitin sairaalaan ja
siellä oli kaksi uskovaista vieraisilla. - Anonyymi
Lapsena näin enkelin, kun olin sairas ja ehkä "kuumehoureinen", olin jo nukahtanut yövuoteelle, heräsin ja kömmin isän ja´äidin väliin heidän sänkyyn. Katsahdin huoneen ovelle, siinä seisoi enkeli, koko oven leveydeltä, kädet levitettynä "siunaus asentoon", enkelin pääosa oli "sumuverhon" peitossa. Katsoin vähän aikaa sitä näkyä ja rauhoituin uneen.
Tuo näky on jäänyt muistiin lapsuudesta , siitä on varmaan 65 vuotta aikaa.!
Sen jälkeen olen kyllä tavannut monta "arjen Enkeliä" elämän varrella, niitä joskus "putkahtaa" jostain, kun sattuu jotain hankaluuksia elämässä eteen.
Toivoisin, että itsekin olisin jollekin "arjen enkelinä" , ehkä niin on voinut käydä.?
Empatia kyky on yksi arjen enkelin ominaisuus, pyrkikäämme edes siihen !?!?- Anonyymi
Näiden valkopukuisten kasvoja ei ole nähty.
Eräs vanha uskovainen oli myös nähnyt
valkopukuisen kotonaan.
Hän ei olut mitenkään pelännyt olentoa.
Hän kyllä odotti kotiinkutsua,
joka tuli muutama vuotta myöhemmin.
- Anonyymi
En todellakaan ole, ja jokainen joka väittää nähneensä on syytä kiiruhtaa mielentila tutkimukseen. Sellaiset näyt ovat vakavan psyykeongelman oireita.
- Anonyymi
Hebr 13;2 Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneeksi enkeleitä.
Joten älä ihmettele mielen terveyttäsi.
r - Anonyymi
Hebr 13;2 Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneeksi enkeleitä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rNo ei todellakaan tuossa kuvata joitain ihmenäkyjä vaan tavallisia lähimmäisiä joilla on Jeesuksen mieli lähimmäistä kohtaan. Että kiiruhdapa pian mielentilatutkimukseen jos olet näkyjä nähnyt, voit olla vaaraksi ympäristölle!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan tuossa kuvata joitain ihmenäkyjä vaan tavallisia lähimmäisiä joilla on Jeesuksen mieli lähimmäistä kohtaan. Että kiiruhdapa pian mielentilatutkimukseen jos olet näkyjä nähnyt, voit olla vaaraksi ympäristölle!!!!
Kenenhän tässä kannattaa juosta kallon kutistajalle. Et pysty kommentoimaan asiaa mitenkää, vaan tuomitset Hebrealaiskijoittajan valehteliaksi.
Testataampa? Kuka kirjoitti hebrealaiskijeen ja kenelle? Voitko vastata.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan tuossa kuvata joitain ihmenäkyjä vaan tavallisia lähimmäisiä joilla on Jeesuksen mieli lähimmäistä kohtaan. Että kiiruhdapa pian mielentilatutkimukseen jos olet näkyjä nähnyt, voit olla vaaraksi ympäristölle!!!!
Jos on lapsena nähnyt "enkelin", se voi olla myös unta / unitila, joka on jäänyt voimakkaana mieleen. !? Ei siinä tarvitse olla "mieltä vailla" oleva. Harvoin sitä muistaa lapsuudessa kokemaansa tarkasti, tuskin enää vuosikymmenten jälkeen. "Näky" on silloin ollut jotain erityistä, olematta millään tavalla "mielenvikaista" !?!?
Lapsi näkee usein pienenä ns. painajaisia, joita ei vielä osaa selittää aikuisille. Toiset lapset ovat herkempiä "aistimaan" tapahtumia. Esim. jos päivä on ollut tapahtumarikas, lapsi voi olla liian väsynyt ja levoton, silloin voi myös vaikka verensokerit "heitellä", eikä vanhemmatkaan osaa arvata mikä lasta vaivaa. Harva vanhempi älyää mitata lapsen verensokerin ja tuskin joka perheessä on mittariakaan. Nämä "enkeli" asiat ovat joskus ihmeellisiä tai aivan tosia lapsen "päässä". Kukapa sitä kenenkään pään sisään näkee, muuta kuin neurologi, koneineen !?! - Anonyymi
Voi kuule, olen ihan järjissäni, lähes 70 v. ikää ja tuosta tapahtumasta / unesta on kulunut ehkä jo 64 vuotta. En ole sen jälkeen nähnyt niin vahvaa ja koskettavaa unta, ja vieläkin muistan sen, näyn !
Noita "arkienkeleitä" olen kyllä saanut kohdata ja yksi sellainen asuu minun kanssa, ollaan asuttu yhdessä jo kohta 46 vuotta, on muuten ihana "ihmemies" !! Ja vielä kolme läheisntä enkeliä asuvat jo omillaan, kaksi omaa ja yksi sukuun saatu !
Näistä läheis-enkeleistä ollaan onnellisia ja sitten on joukko sisaruksia ja muuta sukua, vielä ystäviäkin paljon. Muistamme heitä usein lämmöllä, kun ei näin vanhetessa aina voi heitä kaikkia tavata. En lopeta unelmoimasta, siitäkin saa voimaa.....
- Anonyymi
Olin kerran lapsena tehnyt kotona jotain luvatonta, ja minusta tuntui, että pitää äidiltä pyytää anteeksi. Kun sain sen lopulta tehtyä, näin kolme pientä enkeliä, jotka iloisina pyörivät piiriä yhdessä.
- Anonyymi
Pidättekö mahdollisena että nämä https://www.youtube.com/watch?v=ko8NbAse9ag olisivat niitä enkeleiden valoa hohtavia hevoskärryjä?
- Anonyymi
Ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan.
Miksi et? Odotatko näkeväsi kirjaimellisesti hohtavia hevosia ja 13 päisen pedon sekä tulevassa sodassa kaikki ampuisi käärmeillä toisiaan?!
Nämä aidosti oikeasti sattuvat olemaan juuri niitä "hevoskärryjä".
Eikö kuulostakkin tämä melko uskonnolliselta viestiltä enkeleiltä? https://www.youtube.com/watch?v=_hL4CWRe_cA
Beware the bearers of false gifts and their broken promises
Much pain but still time
Believe
There is good out there
we oppose deception
conduit closing.
Käytännössähän (ei pahalla) lestadiolaiset ovat juuri uhan alla koska hehän kusevat raamatun päälle aika hanakasti muuttamalla sen sääntöjä satanistisemmaksi.
Maksimaalinen materaalin tavoittelu --> Beware the bearers of false gifts...
Jättäkääpäs jo se kusetuslahko ja ruvetkaa oikeasti uskomaan jos haluatte pelastua. Jos he teidät hylkäävät oikean uskon takia niin he eivät ole mitään uskovaisia vaan saatanan synagogan tekopyhiä tuhoontuomittuja typeryksiä. Ei ole mitenkään raamatun ohjeiden mukaista hylätä toinen kun hän vastustaa satanismia. Erotkaa jo sieltä saatanan palveluksesta.
- Anonyymi
ne ovat uskovaisten korvien väliin manipuloituja / aivopestyjä satuolentoja kuten kristinuskon joulupukki ja noidat ja noilla saadaan jo pieniä lapsia aipestyksi uskomuksillisille valheita vastaan ottaviksi.
ammatti taitoinen aivopesijä saa uskovaiset jopa näkemään enkeleitä syvällä
suggestiolla joka lähentelee hypnoosia. - Anonyymi
Aiheesta luotettava kirja on Pekka Sartola näkymätön maailma.
- Anonyymi
Mitä ovat enkelit? Oletteko nähnyt niitä/heitä tai jotenkin aistinut heidän läsnäolon koskaan?
Oleteko tietoinen asiasta..te ette kävele/elä yksin koskaan,,
Teillä on tietoinen oma-enkeli tai suuntaaja joka on määrätty teille ohjaamaan elämää,sillä muuten olette ilman kompassia elämässä.
Se,joka kuiskaa joka ohjaa,joka puhaltaa tai mitä ikinä tapahtuu on se läheisin ohjaaja enkeli. Hänen tehtävä on ohjata teitä,mutta te ette välttämättä vaistoa tai kuule. Se voi olla uni tai intituo,he viestittävät kaikilla mahdollilla tavalla,että huomaisin tekevän oikein.
Elämämme on lähtopisteessä,me olemme kaukana vielä,minne meidän pitää mennä.
Sinä olet luotu sielu ja elät,voi olla jopa useamman elämän,kunnes opit mitä en itsekkään tiedä,mutta jos ajattelet taivasta tai mistä nyt olemme lähtöisin, olisitko täydellinen? En oikein usko,mitä meidän raaka elämä tekee meille..
Sinua ohjataan kokajan parempaan,vaikken minäkään aina ymmärrä maailman kiireiltä..
Enkelit on luotu meitä auttamaan rakkaudella,kun vain muistat pyytää apua.
En ole varma mitä enkeleitä olen nähnyt,mutta eläiten enkelin Fheylian sain kuvattua, Rakastan eläimiä paljon ja joka ymmärtää viisauden,me olemme kaikki luotuja ja me kaikki kuulumme kotiin,sinne mistä lähdimme.
Ihmisten ja eläinten nousu on erillainen,mutta me autamme eläimiä kohtelemalla hyvin etenpäin menoa,kuten sinäkin tekisit ihmiselle.
Anna rakkautta,sen saat varmasti takaisin !!- Anonyymi
Minusta tuo enkelin ohjaus on höpöjuttua, ei Raamattu sellaista tue. Oma suojelusenkeli suojelee meitä esim. vaaran paikoissa, mutta se on omatuntomme, jossa puhuu Jumalan ääni, ja se haluaa meitä ohjata oikeaan.
Onko tuo esittämäsi nyt sitä enkeliuskoa, joka taitaa olla muotia nykyään? Uskon enemmän Raamattuun, sillä on kestävä perustus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo enkelin ohjaus on höpöjuttua, ei Raamattu sellaista tue. Oma suojelusenkeli suojelee meitä esim. vaaran paikoissa, mutta se on omatuntomme, jossa puhuu Jumalan ääni, ja se haluaa meitä ohjata oikeaan.
Onko tuo esittämäsi nyt sitä enkeliuskoa, joka taitaa olla muotia nykyään? Uskon enemmän Raamattuun, sillä on kestävä perustus.Ei enkelistä ole Raamatussa, jos ei lue Raamattua, kuten VL;t eivät todella lue.
Silloin on tietämätön enkeleistä. kuten koko Kristinuskosta, jossa Jeesus on Messias, kaikkivaltias.
Panenpa joitain asioita esille Enkelistä, voit katsoa se viitteillä Kirjasta, ja lisää on yli A4 arkin, juos nämä ei Sinua vakuuta.
Enkeli on mainittu Raamatussa hyvin usein. VT:ssa 165 kertaa, UT:ssa 211 kertaa, apogryfikirjoissa 34 kertaa nimellä myös sanansaattaja.
Enkelit ovat Jumalan luomia henkiolentoja. Hepr. 1:14, Ps. 148:2,5 ”Kaikki on luotu hänen kauttaan ja häntä varten” Kol 1:16 o Luotu ennen muuta. Job. 38:4-7 Raamattu käyttää nimityksiä enkeli.
On mahdollista, että enkelimaailmassa on jonkinlainen järjestys hierarkia. Usein esitetään yhdeksän tasoa: serafit, kerubit, voimat, valtaistuimet herruudet, hallitukset, vallat, ylienkelit ja enkelit.
Raamatussa on lukuisia kertomuksia, joissa enkelit ovat ilmestyneet ihmisille: Aabraham, Hagar, Loot, Jaakob, Mooses, Bileam, Gideon, Manoah, Elia, Jesaja, Hesekiel, Sakarja, Daniel, Sakarias, Maria, Joosef, Pietari, Paavali, Johannes (Ilmestyskirja).
Lukumäärältään lukemattomia, hosta Dan 7:10 kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi edessäni… Johannes näki vastaavan näyn. Ilm 5:11 Tuomas Akvinolainen keskiajan suuri teologi sanoi, että enkeleitä on enemmän kuin ihmisiä, Albertus Magnus laski: 399 milj 920 004 Oppineet juutalaiset keskiajalla: 301 655 722 Teologi Charles Ryrien näkee, että yhtä monta enkeliä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enkelistä ole Raamatussa, jos ei lue Raamattua, kuten VL;t eivät todella lue.
Silloin on tietämätön enkeleistä. kuten koko Kristinuskosta, jossa Jeesus on Messias, kaikkivaltias.
Panenpa joitain asioita esille Enkelistä, voit katsoa se viitteillä Kirjasta, ja lisää on yli A4 arkin, juos nämä ei Sinua vakuuta.
Enkeli on mainittu Raamatussa hyvin usein. VT:ssa 165 kertaa, UT:ssa 211 kertaa, apogryfikirjoissa 34 kertaa nimellä myös sanansaattaja.
Enkelit ovat Jumalan luomia henkiolentoja. Hepr. 1:14, Ps. 148:2,5 ”Kaikki on luotu hänen kauttaan ja häntä varten” Kol 1:16 o Luotu ennen muuta. Job. 38:4-7 Raamattu käyttää nimityksiä enkeli.
On mahdollista, että enkelimaailmassa on jonkinlainen järjestys hierarkia. Usein esitetään yhdeksän tasoa: serafit, kerubit, voimat, valtaistuimet herruudet, hallitukset, vallat, ylienkelit ja enkelit.
Raamatussa on lukuisia kertomuksia, joissa enkelit ovat ilmestyneet ihmisille: Aabraham, Hagar, Loot, Jaakob, Mooses, Bileam, Gideon, Manoah, Elia, Jesaja, Hesekiel, Sakarja, Daniel, Sakarias, Maria, Joosef, Pietari, Paavali, Johannes (Ilmestyskirja).
Lukumäärältään lukemattomia, hosta Dan 7:10 kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi edessäni… Johannes näki vastaavan näyn. Ilm 5:11 Tuomas Akvinolainen keskiajan suuri teologi sanoi, että enkeleitä on enemmän kuin ihmisiä, Albertus Magnus laski: 399 milj 920 004 Oppineet juutalaiset keskiajalla: 301 655 722 Teologi Charles Ryrien näkee, että yhtä monta enkeliä.
rMitä lahkolainen teologi yrität kertoa? Unohdit kaverisi, saatanan enkelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lahkolainen teologi yrität kertoa? Unohdit kaverisi, saatanan enkelit.
En yrittänyt kertoa mitään muuta, kun kumota väitteesi siitä, mitä enkelit Raamatun mukaan ovat.
Kysymysessähän oli auttavien enkelien toiminto.
letko hieman jälkeen jäänyt yksilö? Mikä sinua riivaa ja vihan saa pintaan, et ole aikanaan tavannut elävää enkeliä lahkossasi.
Minulla ei ole laahkoa, minulla on Jeesus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lahkolainen teologi yrität kertoa? Unohdit kaverisi, saatanan enkelit.
Lahkolainen. Olen vapaa kristitty, ja kommentoi lahkolainen asiaa, ei kirjoittajaa. Olet rikollinen.
- Anonyymi
Minä tapasin enkelin Tallinnassa ilotalossa se teki niin suuren vaikutuksen, että ole vieraillut sen enkelin luona nyt useasti, ai jai.
- Anonyymi
Enkelit ovat ihmis-sieluja joiden ei ole pakko enää syntyä maahan. Osa enkeleistä saattaa näyttäytyä kummituksena tai muuten vaan koputella oveen niinkuin meillä on joskus tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589