Vappuhauskaa Chiang Maissa.

Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuuttaa pienin arvoituksin ja jopa totuuksin, joten aloittakaamme tästä:

Onko koodin takana ystäväni munanen vai kananen, sekä olenko ollut Pattayalla siten, että olen lunastanut oikeuteni palstakirjoitteluun, eli saan olla kaikkien rakkaiden kaveri?

Koodipakko sorry, muuten ystäväni T ..... poistaa. Cns0yW

83

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

No nyt on taas ja taas ja taas...

Pikku senssukalla pärähtänyt kuksallinen jos toinenkin vekkulikakkaa tinakenkäänsä.

Voi voi voi sentään.

• Anonyymi

Neiti 2010 Pandasta nauttinut yli 20 Neidin rakasta.

• Kysymys vielä aloituskoodiin, missä olen ollut?

Kuopiossa, Niuvassa tai jopa Pattayalla?

• Anonyymi

Leidaribaari Patong Beachilla Phuketissa. Vähän erikoisempi juttu että mainostat sellaista baaria joille sinulla on tapana naureskella.

• Kyllä on tämä ystäväni munanen, vaan ei Phuketista, nyt hieman hymyilyttää kun kaikki tietävä ei tiedäkään vaikka hieman vinkkiäkin kuvassa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kyllä on tämä ystäväni munanen, vaan ei Phuketista, nyt hieman hymyilyttää kun kaikki tietävä ei tiedäkään vaikka hieman vinkkiäkin kuvassa.

Löytyi Patong beachilta minuutissa googlaten tuo kuvassa näkyvä baari ja se on leidari baari Phuketissa. Suurimpia sellaisia. Nyt meni vähän pieleen tuo sinun Pattayan reissu. Sori vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyi Patong beachilta minuutissa googlaten tuo kuvassa näkyvä baari ja se on leidari baari Phuketissa. Suurimpia sellaisia. Nyt meni vähän pieleen tuo sinun Pattayan reissu. Sori vaan.

Väärin edelleenkin, ei ole Phuketista hyvä googlaajamatkaaja, mutta jatkappa googlaamistas googlaaminen avartaa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Väärin edelleenkin, ei ole Phuketista hyvä googlaajamatkaaja, mutta jatkappa googlaamistas googlaaminen avartaa.

Paljonko lyödään vetoa? Se on Happy Night bar Phuketista. Googlaa ja löydät identtiset kuvat paikasta. Nyt mokasit taas raskaan kerran.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko lyödään vetoa? Se on Happy Night bar Phuketista. Googlaa ja löydät identtiset kuvat paikasta. Nyt mokasit taas raskaan kerran.

Ei edelleenkään ole ja olen jo tottunut vedonlyöntibabloihin joten se siitä.

Katsotaanpa nyt löytyykö ainuttakaan tosi Pattayan tuntijaa.

• Anonyymi

Melkoisen epätoivoinen surkimus olet.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Ei edelleenkään ole ja olen jo tottunut vedonlyöntibabloihin joten se siitä.

Katsotaanpa nyt löytyykö ainuttakaan tosi Pattayan tuntijaa.

Väitätkö vakavissasi ettei tämä leidaribaari Phuketissa ole sama kuin kuvassasi?
        SdyCuK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoisen epätoivoinen surkimus olet.

Voisi sitä olla siis vähän ystävällisempi siis myötämielisempi siis kaikki kaikkia kohtaan, kylläkö?

• Anonyymi

Hienostihan tuo vappu sujuu, netistä kuvia kopioidessa suomi24 chiang maissa. Huomenna sitten taas hua hinissä. Menisit joskus oikeasti thaimaahan, ottaisit itse kuvia niin ei tarvitse kopioida.

• No miten sinä olet eksynyt palstalle?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

No miten sinä olet eksynyt palstalle?

Tietääkseni en ole yhtään kuvaa netistä kopioinut ja omanani esitellyt.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

No miten sinä olet eksynyt palstalle?

Väitätkö ettei tämä leidaribaari Phuketissa ole sama kuin kuvassasi?
        SdyCuK

Miksi väität sen olevan Pattayalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö ettei tämä leidaribaari Phuketissa ole sama kuin kuvassasi?
        SdyCuK

Miksi väität sen olevan Pattayalla?

Koska kiusaan sinua ja annan sinulle puuhaa ja sinähän puuhastelet, olet hyvä googlaamaan mutta googlaappa saman tasoinen kuva kuin minun, vai väitätkö googlaamalla löytäväsi minun kuvan kaltaisen,

Katsos toiset piipahtelee paikanpäällä ja toiset googlailee, revippä siitä poju.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Koska kiusaan sinua ja annan sinulle puuhaa ja sinähän puuhastelet, olet hyvä googlaamaan mutta googlaappa saman tasoinen kuva kuin minun, vai väitätkö googlaamalla löytäväsi minun kuvan kaltaisen,

Katsos toiset piipahtelee paikanpäällä ja toiset googlailee, revippä siitä poju.

Kello 01.21. Chiang Main Kuopiossa siis kerrot antavasi puuhaa vappuaattona Pattayan palstalla jollekin kuvitteelliselle henkilölle laittamalla netistä ongittuja kuvia Phuketista joiden yrität kertoa olevan Pattayalta vaikka kuvassasi näkyy selkeästi Phuketissa sijaitsevan leidaribaarin kuva ja nimi ja yksityiskohdat?

Oletko mitä ottanut tänään?

• Anonyymi

Kello 01.29. Chiang Main Kuopiossa siis kerrot antavasi puuhaa vappuaattona Pattayan palstalla jollekin kuvitteelliselle henkilölle laittamalla netistä ongittuja kuvia Phuketista joiden yrität kertoa olevan Pattayalta vaikka kuvassasi näkyy selkeästi Phuketissa sijaitsevan leidaribaarin kuva ja nimi ja yksityiskohdat?

Oletko mitä ottanut tänään?

• Noh googlari pistäppä imuroiden kyseisestä baarista kuva, jossa paljasta pintaa kuten omassani .... aha ..... ok, selvä juttu.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Noh googlari pistäppä imuroiden kyseisestä baarista kuva, jossa paljasta pintaa kuten omassani .... aha ..... ok, selvä juttu.

Kello 01.38. Chiang Main Kuopiossa siis kerrot antavasi puuhaa vappuaattona Pattayan palstalla jollekin kuvitteelliselle henkilölle laittamalla netistä ongittuja kuvia Phuketista joiden yrität kertoa olevan Pattayalta vaikka kuvassasi näkyy selkeästi Phuketissa sijaitsevan leidaribaarin kuva ja nimi ja yksityiskohdat?

Nyt alat jo väsähtää.

Oletko mitä ottanut tänään? Älä ota enää. Kuvasi on ilmiselvästi netistä ja Phuketista. Eikö sinua ikinä hävetä tuo loputon mielikuvitusmaailmassa elo? Minä olen Jyväskylässä eikä minulla ole mitään tarvetta esiintyä olevani missään muualla. Matkustellaan sitten taas ku matkustellaan.

• Anonyymi

Mulla hauskaa.!

• Anonyymi kirjoitti:

Kello 01.38. Chiang Main Kuopiossa siis kerrot antavasi puuhaa vappuaattona Pattayan palstalla jollekin kuvitteelliselle henkilölle laittamalla netistä ongittuja kuvia Phuketista joiden yrität kertoa olevan Pattayalta vaikka kuvassasi näkyy selkeästi Phuketissa sijaitsevan leidaribaarin kuva ja nimi ja yksityiskohdat?

Nyt alat jo väsähtää.

Oletko mitä ottanut tänään? Älä ota enää. Kuvasi on ilmiselvästi netistä ja Phuketista. Eikö sinua ikinä hävetä tuo loputon mielikuvitusmaailmassa elo? Minä olen Jyväskylässä eikä minulla ole mitään tarvetta esiintyä olevani missään muualla. Matkustellaan sitten taas ku matkustellaan.

Olisin laittanut valokuvan juhlamokasta mutta eiollut joten tämä kelvannee.

https://aijaa.com/21gMh0

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Olisin laittanut valokuvan juhlamokasta mutta eiollut joten tämä kelvannee.

https://aijaa.com/21gMh0

Olet valehdellut joka ikisestä kuvastasi ja joka ikisestä jutustasi. Kaikki kuvasi on netistä tai ikivanhoja. Mene nyt nukkumaan ja unohda omaishoitajasi. Se meni jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet valehdellut joka ikisestä kuvastasi ja joka ikisestä jutustasi. Kaikki kuvasi on netistä tai ikivanhoja. Mene nyt nukkumaan ja unohda omaishoitajasi. Se meni jo.

Jep jep netistä .... googlari, minä mene tosiaankin nyt nukkumaan ja toivotan sinulle mukavia googlehetkiä ..... Jyväskylään ...... terkkui numero ykköselle ....... Tinderit onja pysyy täällä Thaimaassa.

• Anonyymi

Terveiset täältä Pirkanmaalta, en katsonut kuvaa, koska ei kiinnostanut. Täällä nyt joku syrjäytynyt aikamiespoika? käyttää kaiken vapaa-aikansa antaakseen muille tekemistä... Samalla ihmetellen miksi joillain on aikaa panostaa hänen antamiinsa " villalanka??? jutskiin?

Itse naureskelin jo 4-5 vuotta sitten, tämän onnellisen aviomiehen postauksille. Koska niissä?? Pahasti syrjäytynyt, vähä-älyinen henkilö, yrittää nostattaa sairasta egoaan ja saada vähä-älyiset vastaajat näyttämään itseään vähä-älyisimmiltä. Tämä on melko tyypillistä " johtaja" kretiinin toimintaa. Ei muuta.

• Anonyymi

Henkilökohtaisesti tietämistäni suomi-thai liitoista, yllättävän moni " perheen pää?" kärsii kretinismistä. Huomaat sen, jos osaat tunnistaa sen? Ehkä ulkomaisen aviopuolison kretinismi, jollain sairaalla tavalla kiehtoo?? Thaimaalaisia naisia?

Pääasiahan kuitenkin on, että kaikilla on kivaa, joillan vähän omempaa kivaa kuin jollain toisilla?

Itseäni "onnellisen aviomiehen, Jyväskylän seppälän cittarimiehen, 2010" fantasia postaukset auttavat irtautumaan omasta työstäni hetkeksi, näiden tarinoista voi päätellä..? Ettei suomalaiset turhaan ole maailman onnellisin kansa?? .... " sosiaalisen median kautta tehtyyn tutkimukseen?" Osallistui koko suomi24 Pattaya osion väki, onnellisimmat jopa useamman kerran, eri nimimerkeillä tietysti?? Koska yksi nimimerkki voi antaa vain yhden äänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilökohtaisesti tietämistäni suomi-thai liitoista, yllättävän moni " perheen pää?" kärsii kretinismistä. Huomaat sen, jos osaat tunnistaa sen? Ehkä ulkomaisen aviopuolison kretinismi, jollain sairaalla tavalla kiehtoo?? Thaimaalaisia naisia?

Pääasiahan kuitenkin on, että kaikilla on kivaa, joillan vähän omempaa kivaa kuin jollain toisilla?

Itseäni "onnellisen aviomiehen, Jyväskylän seppälän cittarimiehen, 2010" fantasia postaukset auttavat irtautumaan omasta työstäni hetkeksi, näiden tarinoista voi päätellä..? Ettei suomalaiset turhaan ole maailman onnellisin kansa?? .... " sosiaalisen median kautta tehtyyn tutkimukseen?" Osallistui koko suomi24 Pattaya osion väki, onnellisimmat jopa useamman kerran, eri nimimerkeillä tietysti?? Koska yksi nimimerkki voi antaa vain yhden äänen.

Mitä on kretismi outo sana minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on kretismi outo sana minulle.

Googlaa se

• Anonyymi

Väittäisn että hieman omalaatuinen avaus, senssulta tällä kertaa, on tainnut ukko nauttia hieman liikaa hapanta, no joulu on joka vuosi, vappu vaan kerran vuodessa, minulla on happamat jäännyt vähäisiksi, jääkappissa on vielä kaksi singhaa, ollut jo viikonpäivät, hua hinissä ei kukaan myy alkoholia kun kävin sam roy yotissa ostin pranburista kuusi pulloa, vaimoni on juonut kolme minä yhden ruuan kanssa, alkoholi ei ole enää moneen vuoteen maistunut, eikä varmaan maistu, ole elämäni aikana ryypännyt yli oman tarpeen.

• Anonyymi

Vastapainoksi voi taas todeta että ei ole pattayan rakkaat sen viksumpia vappuna kuin jouluna, vaikka vappukin on joka vuosi, tuo akkamainen kitinä alkaa vituttamaan ketä tahansa miestä, senssu tai numball sitä tai tätä vuodesta toiseen, villalangalla näyttää olevan paljon vaikutusta osalla jo 15 vuotta, palstavaikuttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastapainoksi voi taas todeta että ei ole pattayan rakkaat sen viksumpia vappuna kuin jouluna, vaikka vappukin on joka vuosi, tuo akkamainen kitinä alkaa vituttamaan ketä tahansa miestä, senssu tai numball sitä tai tätä vuodesta toiseen, villalangalla näyttää olevan paljon vaikutusta osalla jo 15 vuotta, palstavaikuttamista.

Se on semmonen kohtalo vittumaisella valepukilla. Niin se meni se sensein vappu kuin uumoilinkin, eli suomikaksnelosen Pattayan palstalla höpöjä satuillen ja vanhoja kuvia sekä nettikuvia selaillen ja julkaisten. Olipa vahingossa sensukka rukka laittanut Phuketin leidaribaarista leidarin kuvan ja reppana luuli että kuvassa on nainen Pattayan baarissa.
        Meillä oli vähän erilainen vappu. Grillailtiin ja syöskenneltiin juoskenneltiin monta tuntia. Pojan kevariin tehtiin keväthuolto. Vähän kylmä oli ja nokka on nyt tukossa. Illalla katsottiin leffa ja mentiin ajoissa nukkumaan. Ei ollut torvia eikä ylioppilaslakkeja, mutta munkkia ja simaa oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on semmonen kohtalo vittumaisella valepukilla. Niin se meni se sensein vappu kuin uumoilinkin, eli suomikaksnelosen Pattayan palstalla höpöjä satuillen ja vanhoja kuvia sekä nettikuvia selaillen ja julkaisten. Olipa vahingossa sensukka rukka laittanut Phuketin leidaribaarista leidarin kuvan ja reppana luuli että kuvassa on nainen Pattayan baarissa.
        Meillä oli vähän erilainen vappu. Grillailtiin ja syöskenneltiin juoskenneltiin monta tuntia. Pojan kevariin tehtiin keväthuolto. Vähän kylmä oli ja nokka on nyt tukossa. Illalla katsottiin leffa ja mentiin ajoissa nukkumaan. Ei ollut torvia eikä ylioppilaslakkeja, mutta munkkia ja simaa oli.

Hei Rakas, onko sinulla siniristi salossa?

Hyvä että uumoilit, vaan et huomaa vappuhauskani aiheuttaneen paljon höpöjä,katsoppa kommentit, yli 30 bablaa, siis "jollain" oli googlepuuhaa ja sinäkinmietteesi aloitat taasen ajattelemalla minua.

Kyllä leitsukuva ihka oma on, vaikka sulle kaikki on leijuvia.
        2010 sinut tunnistaa siitä että et kykenen keskustelemaan koskaan aiheesta aiheena siis..........

Imuroippa nyt googleimurointiasiantuntijana leitsubaarista saman kaltainen kuva kuin mun, niin saat vastineeksi saman ystäväni vierelläni yläosattomassa.

Hyvä asia on että poikasi varmuudella osaa ohjata kevariansa, että ei isänsä tavoin täydy vahingossa sitä hoksata vuosien kuluttua, niinhän se on että pojasta polvi parantuu, eli tuskin isänsä kaltainen hidashoksotin.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei Rakas, onko sinulla siniristi salossa?

Hyvä että uumoilit, vaan et huomaa vappuhauskani aiheuttaneen paljon höpöjä,katsoppa kommentit, yli 30 bablaa, siis "jollain" oli googlepuuhaa ja sinäkinmietteesi aloitat taasen ajattelemalla minua.

Kyllä leitsukuva ihka oma on, vaikka sulle kaikki on leijuvia.
        2010 sinut tunnistaa siitä että et kykenen keskustelemaan koskaan aiheesta aiheena siis..........

Imuroippa nyt googleimurointiasiantuntijana leitsubaarista saman kaltainen kuva kuin mun, niin saat vastineeksi saman ystäväni vierelläni yläosattomassa.

Hyvä asia on että poikasi varmuudella osaa ohjata kevariansa, että ei isänsä tavoin täydy vahingossa sitä hoksata vuosien kuluttua, niinhän se on että pojasta polvi parantuu, eli tuskin isänsä kaltainen hidashoksotin.

Höpsistä. Ihan tosissaan sinä olet väittänyt kuvan olevan Pattayalta, etkä ees tiennyt sen olevan leidaribaari. Mokasit taas oikein urakalla ja olet kaikkien urpojen äiti. Eikä Kuopiossa ole leidaribaareja, jossa sinä olet. Minä en harrasta noita baareja Phuketissa enkä Pattayalla. En ole tänne ikinä laittanut yhtäkään valokuvaa. Vuosiin en ees oo ottanut Thaimaasta muuta kuin luontokuvia. Uutuudenviehätys katosi jo 15 vuotta sitten. Harrastelen muita juttuja kuin baareja.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä. Ihan tosissaan sinä olet väittänyt kuvan olevan Pattayalta, etkä ees tiennyt sen olevan leidaribaari. Mokasit taas oikein urakalla ja olet kaikkien urpojen äiti. Eikä Kuopiossa ole leidaribaareja, jossa sinä olet. Minä en harrasta noita baareja Phuketissa enkä Pattayalla. En ole tänne ikinä laittanut yhtäkään valokuvaa. Vuosiin en ees oo ottanut Thaimaasta muuta kuin luontokuvia. Uutuudenviehätys katosi jo 15 vuotta sitten. Harrastelen muita juttuja kuin baareja.

Kuules vääristelijä, tuossa yläpuolella onkirjoitukset.

Kopsaappa sieltä lausuma jossa väitän kuvan olevan Pattayalta ja palaa sitten astialle.

Myös edelleen koska tunnen jo sut 2010 vaihdat aina puheenaiheen kykenemättä puhumaan asiasta asiana, siis kykenetkö googlaamaan kyseisestä baarista kuvan ystäväni ollen yläosattomissa, jos et kykene niin riitele peilisi kanssa.

Harrastelet googlausta ja lerpatusta 24/7 sekä kiukuttelua ainaisesti, se on sun elämäs kilahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sitten mitä aiota asialle tehdä, tarjota seuraavaa keksimääsi diagnoosia Sensulle, aivan sama mitä kuvia tänne kukakin milloinkin laittaa, oikein nauraa kommenttisi, toimistasi tulee mieleen hölmöläiset joka kantoivat valoa säkillä pimeään, itse katselin eilen Mooseksen perintöä areenasta, mukava sarja katsoin kaikki kuusi osaa, ruokana oli riisiä kanalla ja vihanneksilla, maksoi 180baht kahdelta hengeltä yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sitten mitä aiota asialle tehdä, tarjota seuraavaa keksimääsi diagnoosia Sensulle, aivan sama mitä kuvia tänne kukakin milloinkin laittaa, oikein nauraa kommenttisi, toimistasi tulee mieleen hölmöläiset joka kantoivat valoa säkillä pimeään, itse katselin eilen Mooseksen perintöä areenasta, mukava sarja katsoin kaikki kuusi osaa, ruokana oli riisiä kanalla ja vihanneksilla, maksoi 180baht kahdelta hengeltä yhteensä.

Yksinpuhelija vauhdissa. Yksinpuhelit koko eilisen päivän tällä palstalla myöhään yöhön saakka, jatkoit pisutauolla tunnin unien jälkeen, nukuit kolme tuntia ja aloitit uuden 19 tunnin session yksinpuhelua vappupäivänä ja aivan puutaheinää eikä sinulla ole mitään tekemistä Pattayan kanssa.
        Ravintolakonsernin tarjoilijoden kanssa piti juhlia anopin herkkujen kera ja mukamas käydä jossakin kakkosasunnolla, mutta täällä olit koko päivän, kuten olet huomisenkin ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan. Olet kaikkien nettimatkaajien äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun poju kannattaisi kåyttää aikasi katsomalla pieni talo preerialla. alkoi uudelleen tänään areenassa, ja jättää senssu juttuinensa rauhaan, hän on selvä järkisempi kuin sinä tulet koskaan olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinpuhelija vauhdissa. Yksinpuhelit koko eilisen päivän tällä palstalla myöhään yöhön saakka, jatkoit pisutauolla tunnin unien jälkeen, nukuit kolme tuntia ja aloitit uuden 19 tunnin session yksinpuhelua vappupäivänä ja aivan puutaheinää eikä sinulla ole mitään tekemistä Pattayan kanssa.
        Ravintolakonsernin tarjoilijoden kanssa piti juhlia anopin herkkujen kera ja mukamas käydä jossakin kakkosasunnolla, mutta täällä olit koko päivän, kuten olet huomisenkin ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan. Olet kaikkien nettimatkaajien äiti.

Edelleenkin kysyn entäs sitten vaikka noin olisikin mitä aiot asialle tehdä, kitistä kuin akat vuodesta toiseen, ravintolakonserneista, anopeista, kakkosasunnoista... jne edelleen maailman tappiin asti, siis mitä aioita asialle tehdä, sekopää, etkä sinä voi tietää oliko Senssu eilen palstalla kokopäivän jos et itse ollut, sinä olet kaikkien mieleterveyskuntoutujien äiti ei isoäiti. Ainiin minusta tuli eilen isoisä, tyttäreni sai pirteän pikku pojan, joten palstalla vaikuttaminen jäi eilen vähiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin kysyn entäs sitten vaikka noin olisikin mitä aiot asialle tehdä, kitistä kuin akat vuodesta toiseen, ravintolakonserneista, anopeista, kakkosasunnoista... jne edelleen maailman tappiin asti, siis mitä aioita asialle tehdä, sekopää, etkä sinä voi tietää oliko Senssu eilen palstalla kokopäivän jos et itse ollut, sinä olet kaikkien mieleterveyskuntoutujien äiti ei isoäiti. Ainiin minusta tuli eilen isoisä, tyttäreni sai pirteän pikku pojan, joten palstalla vaikuttaminen jäi eilen vähiin.

Numboltsi jos et ole sattunut huomaamaan niin kirjoitukset jäävät keskusteluketjuihin kellonaikoineen. Ketjuja vilkaisemalla näkee hyvin että olit täällä koko eilisen päivän ja yön yksinpuhelemassa. Monta sataa kirjoitustasi ja vain muutama vastaus. Muilla on vissiin ollut muutakin tekemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Numboltsi jos et ole sattunut huomaamaan niin kirjoitukset jäävät keskusteluketjuihin kellonaikoineen. Ketjuja vilkaisemalla näkee hyvin että olit täällä koko eilisen päivän ja yön yksinpuhelemassa. Monta sataa kirjoitustasi ja vain muutama vastaus. Muilla on vissiin ollut muutakin tekemistä.

Huomaatko koskaan elämäntyylisi olevan puheenaiheen muutos, sun elämäs ainoa sisältö on tuon kaltaiset mitä kirjoitat.

Löytyykö googlematkailija sitä leitsukuvaa imuroitavaksi googlemaailmastasi jossa ystäväni vähäpukeinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totaaa? Tossa päivityksessä lukee koska se on lähetetty?? Joten huomennakin näät, kuka ja koska on lähettänyt.?? Roskaväestön ja narkkareidenkin pitää lisääntyä? Joten osanottoni tapahtumiseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Palstalla vaikuttaminen jäi vähiin" Laitoitko eilen alle 100 viestiä.?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jep lämmintä on liiankin, ulkona hankala olla. muutama kilo tullut lisää, kun ei pääse oikein liikkumaan, tänään näin hin lek faissa ruuan jako jonon kahdessa paikassa, tuossa neljän aikaa haetaan 200 kiloa riisiä makrosta, ja cocacolan juomia muutamalla tonnilla, sitten alkaa olla se 5000 baht käytetty, kerroit 2010 että vaimosi sai sen kanssa, käytä se viisaasti, ihmiset tällä tarvitsevat apua enemmänkin, osa rajoituksista pitäisi purkautua 3.5 hua hinissä mutta ongelmia on vielä kuukausia, sitten pitäisi jakaa ne riisit pienempiin pusseihin, vaimo saa huomenna jakaa niitä tarvitsijoille, tänään oli jonoissa ainakin 500 ihmistä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep lämmintä on liiankin, ulkona hankala olla. muutama kilo tullut lisää, kun ei pääse oikein liikkumaan, tänään näin hin lek faissa ruuan jako jonon kahdessa paikassa, tuossa neljän aikaa haetaan 200 kiloa riisiä makrosta, ja cocacolan juomia muutamalla tonnilla, sitten alkaa olla se 5000 baht käytetty, kerroit 2010 että vaimosi sai sen kanssa, käytä se viisaasti, ihmiset tällä tarvitsevat apua enemmänkin, osa rajoituksista pitäisi purkautua 3.5 hua hinissä mutta ongelmia on vielä kuukausia, sitten pitäisi jakaa ne riisit pienempiin pusseihin, vaimo saa huomenna jakaa niitä tarvitsijoille, tänään oli jonoissa ainakin 500 ihmistä..

Minä lihotin itseäni tarkoituksella nyt kuukaudessa 5kg kun alkoi nahka mennä ryppyyn ja lihakset surkastua ja allit tilalle. Punttia, protskua ja hiilaria lisää ja aerobista vähän vähemmän. Se on helppoa näin päin tehdä. Ei ole enää nuoren miehen nahka.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tämän kommentin kirjoittaja eilen ihan oikeassa.:

"Hienostihan tuo vappu sujuu, netistä kuvia kopioidessa suomi24 chiang maissa. Huomenna sitten taas hua hinissä. Menisit joskus oikeasti thaimaahan, ottaisit itse kuvia niin ei tarvitse kopioida."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lihotin itseäni tarkoituksella nyt kuukaudessa 5kg kun alkoi nahka mennä ryppyyn ja lihakset surkastua ja allit tilalle. Punttia, protskua ja hiilaria lisää ja aerobista vähän vähemmän. Se on helppoa näin päin tehdä. Ei ole enää nuoren miehen nahka.

T 2010

Olisin hyvin huolissani jos minulle tulisi viisi kiloa lisää, kaksikin jo vituttaa, mutta tuossa 118-122 vaiheilla se pysyköön, painoa oli 20 vuotta sitten 138 joka oli aivan liikaa, mun ihanne paino on 108 etten näytä biefralaiselle riisikepille, joku taulukko kertoi ihanne painoni olevan alle 80 kiloa, taisin olla tuon yli jo 12 vuotiaana, olin kyllä tosihoikka 3 vuotiaaksi sitten alkoi istumatyö, ja painoa tuli hiipuen vuosivuodelta lisää tuo 108 oli ainakin 12 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin hyvin huolissani jos minulle tulisi viisi kiloa lisää, kaksikin jo vituttaa, mutta tuossa 118-122 vaiheilla se pysyköön, painoa oli 20 vuotta sitten 138 joka oli aivan liikaa, mun ihanne paino on 108 etten näytä biefralaiselle riisikepille, joku taulukko kertoi ihanne painoni olevan alle 80 kiloa, taisin olla tuon yli jo 12 vuotiaana, olin kyllä tosihoikka 3 vuotiaaksi sitten alkoi istumatyö, ja painoa tuli hiipuen vuosivuodelta lisää tuo 108 oli ainakin 12 vuotta.

Siis 25-30 vuotiaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää liikkumisen, muu kun laiskuus.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää liikkumisen, muu kun laiskuus.?

No ei, rannat on kiinni, samoin kuntosalit, puistot ja nyt on kuumin aika thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, rannat on kiinni, samoin kuntosalit, puistot ja nyt on kuumin aika thaimaassa.

Nuo on juuri niitä tekosyitä, lenkkeillä voi muuallakin kun kuntosalilla, rannalla tai puistossa. Heti auringonlaskun jälkeen on mitä mainioin aika lekkeillä, olet vain läski plösö.!

• Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Jätkä rakentanu puolivuotta haaveilluusiotaloaan ja lihakset alkanu surkastua, kuules aivot sulla on surkastunut ..... hehehheeee nahka rypyille, voi jumankekka mitä tarinaa taas aamulenkkeiljältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on juuri niitä tekosyitä, lenkkeillä voi muuallakin kun kuntosalilla, rannalla tai puistossa. Heti auringonlaskun jälkeen on mitä mainioin aika lekkeillä, olet vain läski plösö.!

Jep ja olen siitä erittäin ylpeä, onneksi sinä et ole mikä se sana oli, plösö.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jätkä rakentanu puolivuotta haaveilluusiotaloaan ja lihakset alkanu surkastua, kuules aivot sulla on surkastunut ..... hehehheeee nahka rypyille, voi jumankekka mitä tarinaa taas aamulenkkeiljältä.

Tässä on päivän paras.

"Sinun poju kannattaisi kåyttää aikasi katsomalla pieni talo preerialla. alkoi uudelleen tänään areenassa, ja jättää senssu juttuinensa rauhaan, hän on selvä järkisempi kuin sinä tulet koskaan olemaan."

Että oikein selvä järkisempi (oikeasti yhdyssana).. Kaksikkoyksikkö puolustaa toinen toistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa että sinulla on hyvin vähän antaa minulle elämänohjeita, josta olisi jotain todellista hyötyä .

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on päivän paras.

"Sinun poju kannattaisi kåyttää aikasi katsomalla pieni talo preerialla. alkoi uudelleen tänään areenassa, ja jättää senssu juttuinensa rauhaan, hän on selvä järkisempi kuin sinä tulet koskaan olemaan."

Että oikein selvä järkisempi (oikeasti yhdyssana).. Kaksikkoyksikkö puolustaa toinen toistaan.

Numba on ok mun mielestä, en nyt niin järjen selvyyksiin ota kantaa, sitä vartenhan palstalla on kilahtanut potilaskertomusien laatija joten en astu hänen reviirilleen.

Mitä tulee puolusteluihin, niin onko selvä järkisempää tai selväjärkisempää ensinnäkään alituiseen puuttua yhdyssanoihin ja Neitiähän kaikki kilvan puolustelee koskaan kenenkään ollen edes kiinnostunut miltä se terde mahtaa näyttää jossa lasikatto, kylpyamme ja avaruutta tarkkaileva tähtitorni.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Numba on ok mun mielestä, en nyt niin järjen selvyyksiin ota kantaa, sitä vartenhan palstalla on kilahtanut potilaskertomusien laatija joten en astu hänen reviirilleen.

Mitä tulee puolusteluihin, niin onko selvä järkisempää tai selväjärkisempää ensinnäkään alituiseen puuttua yhdyssanoihin ja Neitiähän kaikki kilvan puolustelee koskaan kenenkään ollen edes kiinnostunut miltä se terde mahtaa näyttää jossa lasikatto, kylpyamme ja avaruutta tarkkaileva tähtitorni.

Eihän tässä muuta ongelmaa ole, kun emme kumpikaan ole kovinkaan pattaya myönteisiä, ja Nasse sedän punainen nenä vaan punottaa sitä enemmän, mitä enemmän Pattaya arvostelen, eli omanlaista villalankaa sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tässä muuta ongelmaa ole, kun emme kumpikaan ole kovinkaan pattaya myönteisiä, ja Nasse sedän punainen nenä vaan punottaa sitä enemmän, mitä enemmän Pattaya arvostelen, eli omanlaista villalankaa sekin.

Hehhehehehheh! "Pattaya myönteisiä" ja "kumpikaan" hehhehhehehehhheh!
        Sinä asut täällä palstalla ja olet enemmän Pattayan rakas kuin kukaan muu. Kukaan muu ei asu täällä palstalla kuin sinä. Eikä kyllä millään muullakaan palstalla 16 jopa 20 tuntia vuorokaudesta. Rakastat Pattayaa hullunlailla. Kirjaimellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehhehehehheh! "Pattaya myönteisiä" ja "kumpikaan" hehhehhehehehhheh!
        Sinä asut täällä palstalla ja olet enemmän Pattayan rakas kuin kukaan muu. Kukaan muu ei asu täällä palstalla kuin sinä. Eikä kyllä millään muullakaan palstalla 16 jopa 20 tuntia vuorokaudesta. Rakastat Pattayaa hullunlailla. Kirjaimellisesti.

Niin niin entä sitten mitä aiot asialle tehdä, itkeä siellä kuin akat rakastat pattayaa hullun lailla, sinähän sitä pattayaa paratiisina pidät, en minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin entä sitten mitä aiot asialle tehdä, itkeä siellä kuin akat rakastat pattayaa hullun lailla, sinähän sitä pattayaa paratiisina pidät, en minä

Miksi sitten päivystät pattaya palstaa.?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Teidän haaveitanne oon tässä kattellut, olen todennut kummatkin moni miljonääreiksi. Hyvää vappua. mun täytyy pärjää omillani

• Anonyymi

Viha rakkaus suhde paikasta jossa ei ole käynyt aploodeja ja syvä kumarrus.
      Pitäsköhän itsekkin trollata roavniemeä en ooo siellä käynyt enkä tiedä siitä paljoakaan saisi itsellikkin mielekkään harrastuksen ja paljon ystäviä.

• Anonyymi

Muista sitten oikeaoppisesti kutsua rovaniemeläisiä erilaisilla nimillä sitten ja julista heidät kaikki yhdeksi henkilöksi, jolle kehittelet rujon ulkonäön ja huonon hygienian.
        Muista sitten uhriutua jos sinun kuvissasi esiintyvien henkilöiden ulkonäköä se rovaniemeläinen sitten takaisinpäin arvostelee ja loukkaannu vedet silmissä.
        Houkuttele heitä mukaan keskusteluun provosoimalla ja toistelemalla heistä käyttämiäsi pilkkanimiä. Epäile heidän naisen saantiaan ilman rahaa ja epäile heidän kelvollisuuttaan mieheksi sekä isäksi. Kutsu heitä kaikella mikä vaan ärsyttää. Tärkeää on löytää ne nimittelyt, joilla he tulevat paikalle ja juttelevat sinulle. Sitten voit julistaa itse itsesi voittajaksi ja kertoa kaikille heidän olevan aivopestyjä sinun porkkanalla ja villalangalla.

Paina 16-20 tuntista päivää rovan palstalla, niin sinusta tulee sen palstan keisari ja hallitsija! Tuuleta voittoa, nuku hieman ja palaa sitten varhain aamulla tarkistamaan onko kukaan vastannut. Ota potta työpöytäsi viereen, niin vessareissuihin ei kulu hyvää nettiaikaa turhaan. Voit siitä potalta tarkkailla näyttöä ja klikata päivitä nappulaa, niin pysyt ajan hermolla.

Anna lopuksi pisteet itsellesi 6 ja muille nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista sitten oikeaoppisesti kutsua rovaniemeläisiä erilaisilla nimillä sitten ja julista heidät kaikki yhdeksi henkilöksi, jolle kehittelet rujon ulkonäön ja huonon hygienian.
        Muista sitten uhriutua jos sinun kuvissasi esiintyvien henkilöiden ulkonäköä se rovaniemeläinen sitten takaisinpäin arvostelee ja loukkaannu vedet silmissä.
        Houkuttele heitä mukaan keskusteluun provosoimalla ja toistelemalla heistä käyttämiäsi pilkkanimiä. Epäile heidän naisen saantiaan ilman rahaa ja epäile heidän kelvollisuuttaan mieheksi sekä isäksi. Kutsu heitä kaikella mikä vaan ärsyttää. Tärkeää on löytää ne nimittelyt, joilla he tulevat paikalle ja juttelevat sinulle. Sitten voit julistaa itse itsesi voittajaksi ja kertoa kaikille heidän olevan aivopestyjä sinun porkkanalla ja villalangalla.

Paina 16-20 tuntista päivää rovan palstalla, niin sinusta tulee sen palstan keisari ja hallitsija! Tuuleta voittoa, nuku hieman ja palaa sitten varhain aamulla tarkistamaan onko kukaan vastannut. Ota potta työpöytäsi viereen, niin vessareissuihin ei kulu hyvää nettiaikaa turhaan. Voit siitä potalta tarkkailla näyttöä ja klikata päivitä nappulaa, niin pysyt ajan hermolla.

Tämä on ihan varmasti viikon paras, olkoon kirjoittaja kuka tahansa. Eihän tuota voisi totuudenmukaisemmin sanoa. Täyttä asiaa sanasta sanaan. Aplodit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku trollaa rovaniemeä niin mä otan kyllä Tornion! Sitten kun ne kyllästyy mun huuteluun ja vittuiluun ja nimittelee mua niin huudan VILLALANKAA VILLALANKAA RESUPETTERIT JA PORKKANAA MÄ OON AIVOPESSY TEIÄT VILLALANKAA VILLALANKAA MULLA ON AUSTRAALIASSA ÖLJYTANKKERISSA SAVUSAUNA VILLALANKAA VILLALANKAA!!

Mutta mä annan ittelleni peräti seittemän pistettä ja muille en mitään!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri petteri en ole lukenut lainkaan rovaniemipalstaa, mutta epäilen että kukaan siellä ei kerro sen oleva paratiisi, en tiedä voi ollakin mutta epäilen suuresti, eikä siellä kukaan kerro että sain piparia rahalla tai ilman, tuosta halvasta piparista johtuen sen on paratiisisi, missä mies ja nainen kertomasi suorittaa aktiviteetteja joka aina päättyy siihen että tämä mies maksaa sille naiselle hänen pyytämän summan. En usko että rovaniemipalstalla kukaan on koskaan moista ainakaan ylpeänä kertonut, sain piparia ja maksoin siitä, pattayaan rakastuneelle se on aivan normaalia, siis silloin kun on saanut jostain massit kasaan, ja vuokrahenkilöstön palkkaamiseen vaadittava massit, aika moni suomalainen terve ihminen pitää tälläistä reppanaa, ihmissuhde taidottomana pellenä kuten minäkin pidän, mutta lisään siihen vielä säälin, että ei ole elämässä muuta mahdollisuutta, kuin vuokrapipariin, joka voi olla vuokrattu satoja jopa tuhansia kertoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri petteri en ole lukenut lainkaan rovaniemipalstaa, mutta epäilen että kukaan siellä ei kerro sen oleva paratiisi, en tiedä voi ollakin mutta epäilen suuresti, eikä siellä kukaan kerro että sain piparia rahalla tai ilman, tuosta halvasta piparista johtuen sen on paratiisisi, missä mies ja nainen kertomasi suorittaa aktiviteetteja joka aina päättyy siihen että tämä mies maksaa sille naiselle hänen pyytämän summan. En usko että rovaniemipalstalla kukaan on koskaan moista ainakaan ylpeänä kertonut, sain piparia ja maksoin siitä, pattayaan rakastuneelle se on aivan normaalia, siis silloin kun on saanut jostain massit kasaan, ja vuokrahenkilöstön palkkaamiseen vaadittava massit, aika moni suomalainen terve ihminen pitää tälläistä reppanaa, ihmissuhde taidottomana pellenä kuten minäkin pidän, mutta lisään siihen vielä säälin, että ei ole elämässä muuta mahdollisuutta, kuin vuokrapipariin, joka voi olla vuokrattu satoja jopa tuhansia kertoja.

Kuka on petteri.? Mitä pahaa on vuokrapiparissa, vuokrataanhan autojakin. Onko autonvuokraajakin ihmissuhde taidoton ( yhdyssana).?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa sä olet siis partiisikostaja ja vuokrapiparin vartija. Nyt ymmärrän harrastuksesi.
        Nyt on terveet motiivit ja tervehenkinen havumetsien suomalainen huahinin mies liikkeellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu etelän mies. Pisteet sulle propsit. Pyyhit juuri tatamin puhtaaksi. On kamalaa kun pattajalla on rosputoitu ja suomalainen pervomies samaan aikaan toteuttamassa epä normaaleja mieli halujaan niiku golfia ja uintia. Pahimmat syö suomi baarissa ikean lihabullia thaimaassa. Sitten vielä tykkäävät niistä peruna muussilla. Veneellä mennään saarelle tupakoimaan ja ollaan olevinaan jotakin halvan viinan kanssa. Yksi pattajan ukko vuokrasi moottori pyörän, kun ei ole omaa. sillä ajeli sitten vastaan tulijoiden kaistalla ilman vatsaohjausta ja ei tiedenään vaguutuksia. Tulee liriset paikat kun boliisi vie katumus keskukseen. siellä sitten on petteri ja tulee kymmenen vuoden paniini maahan. ei mitään asiaa enää. siinä se on sitten se petteri pojun pariisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan kirjoittajalle 8 pistettä.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Hyvin sanottu etelän mies. Pisteet sulle propsit. Pyyhit juuri tatamin puhtaaksi. On kamalaa kun pattajalla on rosputoitu ja suomalainen pervomies samaan aikaan toteuttamassa epä normaaleja mieli halujaan niiku golfia ja uintia. Pahimmat syö suomi baarissa ikean lihabullia thaimaassa. Sitten vielä tykkäävät niistä peruna muussilla. Veneellä mennään saarelle tupakoimaan ja ollaan olevinaan jotakin halvan viinan kanssa. Yksi pattajan ukko vuokrasi moottori pyörän, kun ei ole omaa. sillä ajeli sitten vastaan tulijoiden kaistalla ilman vatsaohjausta ja ei tiedenään vaguutuksia. Tulee liriset paikat kun boliisi vie katumus keskukseen. siellä sitten on petteri ja tulee kymmenen vuoden paniini maahan. ei mitään asiaa enää. siinä se on sitten se petteri pojun pariisi.

Normaaleja mielihaluja kirjoittava terve vapaa mies saanut 2 peukkua, kakaramaista.
        Pisteitä ei ole aihetta jakaa, rakkautta vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on petteri.? Mitä pahaa on vuokrapiparissa, vuokrataanhan autojakin. Onko autonvuokraajakin ihmissuhde taidoton ( yhdyssana).?

Tuostahan kaikki nimenomaan johtuu, hieman paremmin koulutettu ja älykkäämpi tajuaa mikä on kauppatavaraa ja mikä taas ei ole, jos et sitä ymmärrä ongelma on puhtaasti sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuostahan kaikki nimenomaan johtuu, hieman paremmin koulutettu ja älykkäämpi tajuaa mikä on kauppatavaraa ja mikä taas ei ole, jos et sitä ymmärrä ongelma on puhtaasti sinun.

Mikä lienee syynä sitten siihen että rikkailla miehillä on tietyissä kulttuureissa aina jalkavaimoja, rakastajia ja he toimivat sugardaddyinä nuorille neitokaisille?
        Italia, Ranska, Kiina, Intia, Thaimaa, Espanja, Vietnam, Venäjä, arabimaat, koko Lähi-Itä, miltei koko Aasia, ovat varsinkin kunnostautuneet tuossa asiassa.
        Ylipäätäänkin raha vetää rakkautta puoleensa koko maailmassa, vai väitätkö että suomalainen nuori nainen valkkaa mieluummin pitkäaikaistyöttömän jalankulkijan, kuin ökymersulla liikkuvan rahamiehen?

Raha ratkaisee. Se on ykkönen kaikkialla maailmassa. Eikö naiset ymmärrä rakkauden päälle, kun valitsevat vaurauden? Kumman haluaa autokauppa tai hieno ravintola asiakkaakseen, resupetterin vai rahamiehen? Kumman haluaa asiakkaakseen thaimaalainen baari? Tiedät vastauksen. Varaton suomalainen mies ei ole naisten silmissä minkäänarvoinen Suomessakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se näyttää olevan nimenomaan lerppis sinun ongelmasi, eikä kenenkään muun tällä palstalla. Harmi ettei sulla enää jäykisty eikä kiinnosta, mutta se ei ole toisten vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa mitään kaupata, vuokrataan vain. Et näköjään ymmärrä mikä ero on kauppaamisella ja vuokraamisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä lienee syynä sitten siihen että rikkailla miehillä on tietyissä kulttuureissa aina jalkavaimoja, rakastajia ja he toimivat sugardaddyinä nuorille neitokaisille?
        Italia, Ranska, Kiina, Intia, Thaimaa, Espanja, Vietnam, Venäjä, arabimaat, koko Lähi-Itä, miltei koko Aasia, ovat varsinkin kunnostautuneet tuossa asiassa.
        Ylipäätäänkin raha vetää rakkautta puoleensa koko maailmassa, vai väitätkö että suomalainen nuori nainen valkkaa mieluummin pitkäaikaistyöttömän jalankulkijan, kuin ökymersulla liikkuvan rahamiehen?

Raha ratkaisee. Se on ykkönen kaikkialla maailmassa. Eikö naiset ymmärrä rakkauden päälle, kun valitsevat vaurauden? Kumman haluaa autokauppa tai hieno ravintola asiakkaakseen, resupetterin vai rahamiehen? Kumman haluaa asiakkaakseen thaimaalainen baari? Tiedät vastauksen. Varaton suomalainen mies ei ole naisten silmissä minkäänarvoinen Suomessakaan.

Kovin on sulla putkikatse maailman menoon, mutta jos sun elämäs perustuu pelkästään vaurauteen, niin sehän on hyvä että sulla on tuota varallisuutta toteuttaa elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hieman paremmin koulutettu ja älykkäämpi tajuaa mikä on kauppatavaraa ja mikä taas ei ole, jos et sitä ymmärrä ongelma on puhtaasti sinun."

Oletko tyhmä? Kauppatavara on ja on aina ollut se tai sitä, mitä joku on halunnut myydä ja joku toinen halunnut ostaa. Kysyntä luo tarvetta ja tarve luo kysyntää.

Ikäisesi "thaikuissa kauan asuneen??" Pitäisi tietää mikä asuinmaassasi on pakko ja mikä pelkkää helpon elämän kalastelua? Olet kai jämähtänyt vanhoihin kaavoihisi? Suurin osa itseään myyvistä tytöistä ei vaan halua työskennellä elannon antavassa, mutta ei luxusta antavassa hommassa. Ei ne kaikki Isaanin köyhät halua työskennellä jossain suurkanalassa 12 tunnin päiviä 10 000b ansioilla, kun nätti kaveri saa saman viikossa? Hymyilemällä, syömällä hienoissa ravintoloissa, matkailemalla, kiertämällä nähtävyyksiä ja harrastamalla seksiä.?

Omalla muijalla 7 siskoa ja yks veli. Kukaan ei ole joutunut itseänsä myymään pakosta tai elatuksensa tähren, vaikka köyhiä joskus olivatkin. Yksi sisaruksista oli varaa kouluttaa opettajaksi. Tämä yksi sitten auttoi rahallisesti yhtä nuorempaa kouluttautumaan opettajaksi. Tälleen se vaan menee. Vaimoni suku ja perhepiiri ovat rikkaampia kun minun sukuni tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hieman paremmin koulutettu ja älykkäämpi tajuaa mikä on kauppatavaraa ja mikä taas ei ole, jos et sitä ymmärrä ongelma on puhtaasti sinun."

Oletko tyhmä? Kauppatavara on ja on aina ollut se tai sitä, mitä joku on halunnut myydä ja joku toinen halunnut ostaa. Kysyntä luo tarvetta ja tarve luo kysyntää.

Ikäisesi "thaikuissa kauan asuneen??" Pitäisi tietää mikä asuinmaassasi on pakko ja mikä pelkkää helpon elämän kalastelua? Olet kai jämähtänyt vanhoihin kaavoihisi? Suurin osa itseään myyvistä tytöistä ei vaan halua työskennellä elannon antavassa, mutta ei luxusta antavassa hommassa. Ei ne kaikki Isaanin köyhät halua työskennellä jossain suurkanalassa 12 tunnin päiviä 10 000b ansioilla, kun nätti kaveri saa saman viikossa? Hymyilemällä, syömällä hienoissa ravintoloissa, matkailemalla, kiertämällä nähtävyyksiä ja harrastamalla seksiä.?

Omalla muijalla 7 siskoa ja yks veli. Kukaan ei ole joutunut itseänsä myymään pakosta tai elatuksensa tähren, vaikka köyhiä joskus olivatkin. Yksi sisaruksista oli varaa kouluttaa opettajaksi. Tämä yksi sitten auttoi rahallisesti yhtä nuorempaa kouluttautumaan opettajaksi. Tälleen se vaan menee. Vaimoni suku ja perhepiiri ovat rikkaampia kun minun sukuni tänä päivänä.

Pakosta myynti?
        Ei pakosta kauppatavaraa?
        Pitäisi tietää mikä asuinmaassasi on pakko ja mikä pelkkää helpon elämän kalastelua?

Ja mitä sitten kun on alkoholisoitunut, mahdollisesti nisti ja ikää kertynyt viimeisen käyttöpäivän?
        Perhe-elämä sitä että mummu hoitanut lapset?

Elämässä katsos on muutakin kuin vain sinun ehdoton mielipiteesi joka varsin suppea sinun tajuamatta kokonaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa mitään kaupata, vuokrataan vain. Et näköjään ymmärrä mikä ero on kauppaamisella ja vuokraamisella.

Ompas taas kuopiosta akkamaista kitinää, vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jumalaita sussu asiakas haluaa samaistua rikkaisiin miehiin, olemalla kerran viidessä vuodessa pattayalla, ihan mahdottoman rikas, tämä kaksi viikkoa, sitten palataan suomeen elämään yhteiskunnantuella taas seuraavaan matkaan, sinä reppana puhut nyt thaimaan huorista, ja kuvitteletko niiden olevan sinun jalkavaimojasi, rakastajia tai olet vuokravosun sugardaddy...

Poju toki nainen pyrkii hankkimaan itselleen ja lapsillleen mahdollisimman turvallisen elinympäristön, mutta mitä helvettiä siihen pattaya vuokravosuineen liittyy, jopa usan pressalla on ostomorsian, mutta tämä morsian on tuskin jakanut pipariaan 30 hintaan vuokrakäyttöön, jokaiselle joka siitä on tuon summan valmismaksamaan.

Totta raharatkaisee on aina ratkaissut, mutta ei tuolla kuvaamallasi tavalla, hyvä kysymys varattomasta miehestä suomessa, ilmankos se pattaya on sinulle paratiisi, siellä voi helposti leikkiä kahden viikon miljonääriä, kerran viiteen vuoteen.

• Anonyymi

Aloittajalle erityismaininta kyvystä saada vipinää kilahtaneen arkeen kun summaa julkaistut ja poistetut, sekä aikajana, siis Senssu pyyhki tatamia taasen kerran ja Pandakuva on hauska.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      214
      3534
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2083
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1724
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      207
      1717
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1568
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1466
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1304
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1251
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1228
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe