Koska lopettanu toimintansa kyseinen tehdas..olin siellä töissä joskus 70-80 -luvun puolivälin paikkeilla...rikittämössä kolmivuorotyötä ja asunnot oli silloin Lintulanmäellä..oli mielenkiintoisia ne yövuorot:)...ja Lintulanmäellä oli aika rauhatonta porukkaa kyllä.
Säterin tehdas
7
1459
Vastaukset
- Anonyymi
8 vuotta sitten ,muistan kans ne puretut lintulanmäen puurivarit
- Anonyymi
Jaa kos ne purettu pois...minkähän takia..siellä kyllä asui monenmoista porukkaa..aika rauhatonta oli...muistannkun asuntojen vuokraaja tai valvoja mikähän nyt olikaan nainen sanoi minulle että sinä olet hyvä ihminen jos ei maailma opeta pahaksi
- Anonyymi
Missä on / on ollut Lintulanmäki?
- Anonyymi
Kokeileppa Goolettaa...ylläpito poisti edellisen neuvon!!!
- Anonyymi
Katajatien alkupäässä vasemmalla puolella,nykyään tiilirivarit.
- Anonyymi
Eikä säteri ole lopettunut,koskin rikkipäät opetti kiinalaisille kuinka kuitua tehdään nyt tehdas porskuttaa kiinassa täyttä häkää ja tekee tulosta.
- Anonyymi
Olin töissä säterillä 21 vuotta.Puuha Pete oli samassa vuorossa joskus aikoinaan.Mitähän herra nykyään puuhastelee??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089