Olen rapunainen, joka seurustelee jousimiehen kanssa. Täällä on ollut paljon keskustelua jousimiehen sitoutumiskyvystä aina orgasmiongelmiin asti, joten itse esittäisin seuraavanlaisen keskustelun aiheen eritoten jousimiesten kumppaneille.
Suhteen alku jousimiehen kanssa oli täyttä unelmaa. Nyt jo parin kuukauden jälkeen tuntuu että jousimies ahdistaa minua nurkkaan kunnollisen sovinistin lailla, eikä halua minun liikkuvan minnekään. Jos kuitenkin erehdyn lähtemään ilman mieheni lupaa, seuraavan kerran vastassa on loukkaantunut ja piikittelevä jousimies. Asiasta olen huomauttanut hänelle ja muistutan tunteistani ja välittämisestäni (mielestäni useasti), sekä siitä etten ole pettämässä häntä jos joskus saan mennä ystävienikin kanssa jonnekkin.
Aluksi murjotetaan kauan aikaa ja kun pakotan hänen aukaisemaan suunsa ja sanomaan sanottavansa saan sanaryöpyt niskaani. Sanoja ei säästellä ja loukkaannun itse melkolailla. Vaikka elän suhteessa, tietääkseni minun ei tarvitse hylätä muuta elämää(=omia menojani ystävien kanssa ja liikuntaharrastuksiani). Mutta kun tätä yritän sanoa jousimiehelleni hän ei kuuntele mitä minulla on sanottavana, vaan kiukuttelee pienen lapsen lailla. Päivien päästä kun hän antaa taas anteeksi(tai oletan antavan anteeksi kun hän palaa luokseni) ja voidaan keskustella asiasta uudemman kerran toisesta päästä lentelee kommentteja "mikset heti sanonut että olit vain kahvilla ystävättäresi kanssa?" tai jotain muuta vastaavaa.
Mies on erittäin mustasukkainen jos juttelen edes hänen omien miespuolisten kavereidensa kanssa. Hän ilmaisee tulemalla juttupaikalle, tarraamalla minuun ja suutelemalla omistajan elkein. Toki juttukumppanini kaikkoaa heti.
En ole koskaan pettänyt jousimiestäni, enkä ole pettämässä ja hänelle olen sanonut sen. Suhde on tähän asti toiminut paremmin kuin hyvin ja olen ollut onnellinen. Jostain kuitenkin on nostanut päätään ehkä jopa sairaanloinen mustasukkaisuus, joka estää minua elämästä. En haluaisi antaa periksi, koska ainoa mieheni huono puoli on tämä mustasukkaisuus. Alkaa kuitenkin keinot loppua mitä tehdä sen kanssa. Tuo puhe kun ei auta, kuin sen verran että jousimies ehtii luvata hillitsevänsä itsensä ensi kerralla. Mielessäni toivon että koskaan tule koko ensi kertaa.
Mielelläni kuulisin onko muilla jousimiehen puolisoilla edelä mainittua ongelmaa? Tai jousimiehet itse, miten saan kumppanini tajuavan että hellittää luja puristus ranteeni ympäriltä ja antaa minunkin liikkua?
Jousimiehen mustasukkaisuudesta
29
9180
Vastaukset
- ex tyttöystävä
ex jousimieheni oli just tuollanen. Ihan sairaan mustasukkanen. Kauppaankin kun menin niin kellosta katsottiin aikaa ja kuulusteltiin missä sitä ollaan oltu ja jos sanat ei tehonnut puhui nyrkki. Itse kyllä kävi riennoissa mutta minä en saanut mennä minnekkään. Sama juttu oli myös meillä ettei olis saanut olla ystäviä, ei ajokorttia. ei autoa eikä työpaikkaa koska oisin muuten päässyt vieraisiin helpommin. Tilanne oli alussa ihan ok niinkuin sullakin mutta se vaan paheni, katkera ero tuli 5 vuoden yhteiselon jälkeen. Sitten kun ero oli selvä muuttui ääni kellossa....olinkin ollut maailman paras, kaunein ja kaikittain puolin ihanin ihminen ja vieläkin hän katselee perääni vaikka aikaa on erostakin mennyt yli 10 vuotta. Minulle jäi omasta jouskarista niin sadistinen kuva että en toivo kellekkään sitä suhdetta.Kaikki yksilöt eivät ole näin agressiivisia, minun kohdalleni taisi sattua tavallista hankalampi yksilö joten älkää jouskarit säikähtäkö, voihan se olla että luonnevialla ja horoskoopilla ei ole yhteyttä.
- eccu
Just kun mun exä
- vaaka
Joo mä luulen että siihen vaikutta se joku muukin koska mulla mun ex oli vesimies ja just tollanen paitsi että eron jälkeen vaikka siitä on nyt jo 5 vuotta niin hänen mielestä minä petän häntä edelleen vaikka mulla on ollut jo 4 vuotta uus ja sillä exälläkin on ollu uus jo ainakin 2 vuotta.Ja jos joskus satutaan oleen samaan aikaan ulkona juhlimassa niin saan aina vaan nauraa niille sen isku yrityksille ja sille että että kun minä torjun sen niin musta tulee se sama paska lumppu jota olin melkein koko seurusteluaikammekin...Ja tämä vain siksi että minä en edes halata halua exääni niin paljon se mua edelleenkin yököttää kun sen nään..Aikast syvät haavat se kerkes tekemään mutta kiittään saan että musta tuli tosi vahva ihminen ja vahvistuin koko ajan enemmän ja lopulta olin niin voimakas että lähdin lapsen kanssa pois ja muutin omaan asuntoon.Ja eipä enään ole kukaan voinu sellasta minulle tehä.Sen asian olen nykyiselle miehelleni tehnyt selväksi sillon kun alettiin oleen yhessä ja tää mun nykyinen on jousimies.Eikä todellakaan sairaan mustasukkainen vaan sillai sopivasti mikä tuntuu kivalta eikä häiritsevältä ollenkaan.. :)
- JoutskariNainen
Tunnustan vaikka olenkin nainen ja jousimies olen erittäin mustasukkainen. Miten voit saada joutskarin luottamuksen, näytä hänelle että olet hänelle rakas tärkein elämässä, näin voit saada joutskarin luottamuksen ja silloin saat myös oman vapautesi mennä ilman että hän olisi mustasukkainen. Loppujen lopuksi joutskarit ovat erittäin hyväuskoisia :-)
- tunnusta
no en, en todella ole mustis ja kyttääjä. Olen aito Jousimies ja elän ja annan toistenkin elää.
- ........
Taitaa olla jousimiehelläsi skorpionia kartallaan. Skorpioni on juuri tuollainen mustasukkainen kyttääjä, jousimies taas harvemmin on.
- Nimetön
Minä olen jousimiesnainen ja kauhean mustasukkainen ja kyttäävä myös.
- tähtisiina
En kyllä tunnista itseäni tuossa mustasukkaisuusasiassa. Vaikka vilkkaan kaksoseni kanssa elelen, en koskaan ole yritänyt estää hänen menemisiään. Miehellä on harrastukset ja kyllä hän tapaa kavereitaan ilman mun seuraa, ei toista voi omistaa tai muuttaa.. Itsekin käyn harrastuksissa eikä ukko tule tällöin mukaan. Ilman miestä vietetty aika on todellista laatuaikaa, silloin voi keskittyä ihan omiin juttuihin ja saa rauhassa ladata akkuja :) Mulle oma aika on elinehto suhteessa. Olemme yhdessä, mutta kuitenkin yksilöitä, näin sen pitäisikin olla..
Tapailin kyllä jokunen aika sitten yhtä jousimies-miestä. Olen kuullut, että jousimies-jousimies -yhdistelmä on täydellinen ja nostaa käsitteen parisuhde aivan uudelle tasolle.. Ei näin käynytkään, olimme olleet vain kerran treffeillä, kun mies jo pommitti mua lähemmäs 20 kertaa päivässä viesteillä ja soitti n. 6 kertaa päivässä. Puhelut kestivät reilun tunnin (oli miehellä melkoinen puhelinlasku :)), väliä oli joku tunti, sitten mies keksi jonkun asian, että saattoi soittaa uudelleen. Ja viestejä pukkasi: kun esim. olimme kaverin kanssa lätkämatsissa (mies kannatti eri joukkuetta), tuli viestit, että "nyt varmaan olette jo saapuneet, onnea matsiin", "kattelen telkkarista matsia, nyt teitte ekan maalin, onnea!" (mitä helv??!?), "voitto tuli teille, onnittelut!", "lähdetkö ulos matsin jälkeen?" jne. Eli yhden matsin aikana tuommoiset 4 viestiä.. Mies halusi väkisin tulla mukaan, kun olin menossa kavereideni kanssa kahville, kuitenkin sain estettyä.. En ala yhdistämään miehen ja kavereiden kanssa vietettyä aikaa.. Mä aloin haistaa vaaran merkkejä ilmassa, mies roikkui perässä, varmasti paha taipumus mustasukkaisuuteen (ja aikojen kuluessa olisi varmaan osoittautunut vaimonhakkaajaksi..), joten jätin tämän miehen. Muutama viikko sen jälkeen tuli huorittelu- ja loukkausviestejä perään. Vaihdoin numeron ja pian tämän jälkeen törmäsin kaksosmieheeni, jonka kanssa nykyisinkin elelen :) En tiedä, onko jousimies-miehillä taipumus mustasukkaisuuteen, monet tuntuvat puhuvan siitä..
Tai sitten miehen tähtikartalla oli paljon sellaista merkkiä, joka on hyvin omistushaluinen.. - Härkätytteli
Samanlaisen Jouskarin kanssa olen minäkin yrittänyt elellä.
Itse olen vähän liiankin huomioonottavainen...suunnittelen elämäni meheni menojen mukaan.
Nielen hänen yhtäkkiset suunnitelman muutokset jne.
Viikoittain mieheni muuttuu kiukuttelevaksi pikkupojaksi. Parantuu kyllä, kun saa minun jakamattoman huomioni osakseen.
Mustasukkainen Jouskari ilmaantuu kuvaan kun lähden tyttöystäväni kanssa vaikka vaan syömään...tai kun käyn kylässä veljeni luona...eli aina kun minun huomioni kohdistuu johonkin muuhun, kuin häneen.
En ole koskaan ajatellut, että tämä olisi tyypillistä Jouskarikäytöstä...olen aina luullut eläväni ihmisen kanssa, joka on oppinut käyttäytymään näin?
Minun Jouskarini ei näköjään pysty luottamaan keneenkään.
Itseasiassa meidänkin yhteiselo päättyy tämän kevään aikana.
Tulin siihen tulokseen, että tarvitsen itselleni turvallisemman, aikuisen ihmisen.
Minulle ei ole tehnyt hyvää jatkuvassa epävarmuudessa eläminen.
Tuulella käy Jousimies..hatun nosto sille, joka sellaisen kanssa pystyy elämään.- jousityttö
jotenkin tutulta kun oma mies on aika saman tyyppinen nihilisko jota pitäis aina mielistellä ja tyytyväinen on just niin kauan kun saa tehdä mitä haluaa! Tosi itsekäs äijä! Mutta hän on vesimies eikä jouskari, itse olen kyllä jouskari enkä mielestäni mitenkään mustis...
- Taumii
ei yleensä aiheuta mustasukkaisuudellaan kärsimystä, vaan pikemminkin särkee sydämiä flirtillään, intohimoisilla seksiseikkailuillaan ja kertakaikkiaan vastuttamattomalla charmillaan, mikä ei häntä ainakaan suojele alttiudelta herätä aamulla ihan vieraan kumppanin vierestä =) !
Mutta ihmisessä vaikuttaa nouseva merkki,kokemukset, kriisit ja mm.juuri havahtuminen omaan kevytkenkäilyyn, jonka ehkä projisoi kumppaniin? Ei kukaan ole vain horoskooppimerkki.- Taaviiiii
..hipaisu poskellesi...näin vaan ohitse kulkiessa..:)
- Taumii
Taaviiiii kirjoitti:
..hipaisu poskellesi...näin vaan ohitse kulkiessa..:)
Nautitko löytämisestä, vai alatko ahdistelemaan? =)
- Taavi
Taumii kirjoitti:
Nautitko löytämisestä, vai alatko ahdistelemaan? =)
Ainakin ilahduin :)Olenko muka? Eli en.
vaan siitä,että kumppanillasi on ongelmia johon hänen täytyy hakea apua!
- jmies
Olen samaa mieltä. Olen itse seurustellu useamman horoskoopin kanssa. Kaikista on löytynyt mustasukksisuutta, enemmän tai vähemmän. Eikä yksikään niistä ollut jousimies. Sairaalloisin tapaus oli rapunainen, enkä halua silti yleistää. Kiitän vain itseäni, että olen vielä hengissä ja erossa kyseisestä tapauksesta. Onneksi siitä jo useampi vuosi.
- lahkeessa
Huhhuh. Ensimmäinen oli uhrautuva ja rehti mies joka oli jo kauemman aikaa halunnut seuraani. Kun hän vihdoin siinä onnistui, alkoi kauhea kyttäys. Muuten tasainen, mutta viinapäissään tai muuten riehui kuin hullu, muisteli "menneitä", kuinka epäluotettava olin. (Menneet = aikaa ennen häntä.)
Kyttäsi kelloa kauppamatkoilla yms. Aloin olla pois kotoa päivisin koska sinne oli ikävä mennä nurinoita kuuntelemaan. Kun kävi 2 kertaa kiinni, parin kuukauden miettimisen jälkeen jätin tämän.
Toinen oli egoistinen ja huikenteleva, piti matkustelusta ja kaikesta säpinästä, hyvä seuramies ja miellyttävä monin puolin. Tämä mies osasi käyttää henkistä väkivaltaa, tunsin että minussa oli kaikki viat ja yritinkin korjata niitä. Kun luulin yhden korjaavani taas toisesta syytettiin.Eroaminen tästä miehestä kesti pari vuotta. Onneksi se on ohi.
Nykyinen roikkuja on kaveri, joka nyt kaikkien tekosyiden varjolla seuraa joka paikkaan. En jaksa olla enää kauaa kohtelias. JOUSIMIEHET: RAUHOITTUKAA!- ansu
jOUSIMIES
on juuri kuten kerroit.
huikentelevainen ja mustis.luuleee omistavansa kaikki.
ja myös luulee yksin olevansa oikeassa kaikessa.
mulla on ollut kaksi jousimiestä.
ja molemmat on just kuten kerroitte.
käyttää myös henkisesti hyväkseen. yrittää tehdä
kummpanista itselleeen sopivan.
- ainaski4xjouskari
Kyllä se noin menee, tai mulla meni 10-15 vuotta
, paska olin, ja vielä paskemmaks olisin
tullu..mut onneks mulle tapahtu jotain, en enään muista, että mitä. Erikoinen yhdistelmä sokeutta, flirttiä ja vastuun tuntoa.Tämä jousimies-mies.
Taitaa olla monasti kyseessä vakava ja pysyvä narsistinen persoonnalisuus häiriö tila.
Jousimiehet monasti naamio julmuutensa,olemattomaan charmiinsa, joka on vaan feikki, hirveälle ja totaaliselle omistus halulle.
En tiedä mitä neuvoksi, mun tapauksessa tajusin ite miten paljon mä kärsin ja kärsimystä rakkaimilleni tuotin,exäni ei ois ikinä, ikeeni alta sitä kait saannut sanotuksi.
Nykyään mä olen nöyrää poikaa, ja yritän vallottaa maailman muiden kanssa ja muita kunnioittaen, jousimiehellä on paljon avuja, joista ei saa luopua, itseasiassa kaikki asiat on samaan aikaan mahdollisuuksia ja uhkia.
Ota vastuu itestäs, niin jouskarikin saa siihen mahdollisuuden, paapoa meidän varjoja ei ainaskaa kannata. SOKEUS senkun vaan siitä kasvaa, puolin sekä toisin.
Tsemppiä! - Laurami
Jousimies on todellakin oman kokemukseni mukaan kaikkea sitä mistä kerroit...loukkaantuu ja hyvittelee eikä ymmärrä että miksi!
Jos jousimies oikeasti rakastaa, asiat voi olla sovittavissa, mutta vain jos jousimies todella rakastaa ja ymmärtää että tämä ihmissuhde on mennyttä jos asioille ei tehdä jotain.Jos saat jouskarin tekemään vastoin luontoaan,olet todella rakastettu!Olen kokenut sen...mutten tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani - ansu
Hei
olen myös rapu tyttö ja mies on jousimies.
jousimies haluaa olla itse vapaa.Mutta ei suo vapauksia kumppanille. kyllä rapu saa olla kotona.
Hän on hyvin omistushaluinen ja mustis siis juosimies.- omistushaluisia
Heitä ei jätetä,he jättävät jos pystyvät.Seurauksena
mitä ihmeellisimpiä asioita.
- jousimies
Olen varmasti sitten erikoistapaus, sillä itse olen saanut arvostelua siitä, kun en ole mustasukkainen, en välitä, kun en ole mustasukkainen. Varmasti jonkun muun merkin vaikutus on sellainen ettei mustasukkaisuus minuun ole iskenyt
- viheliäinen
ja jousimies. Nousevalta merkiltäni olen leijona.
Seurustelin 3,5 vuotta Neitsytmiehen kanssa, joka oli kaikkea muuta kuin uskollinen.
Joi ja käytti hyväkseen, ja kun joi niin heti oli flirttaamassa ja tapailemassa toisia naisia, selän takana.
Kun en hyväksynyt tuollaista käytöstä, hän sanoi että olen mustasukkainen, mietin olinko , noh loukkantunut ainakin olin, annoin anteeksi, hän lupasi parantaa tapansa, hetken kaikki oli hyvin ja taas sama rumba.
Aivan uskomatonta käyttäytymistä hänen taholtaan, odotin ja toivon että muuttaisi tapansa.
Ei muuttanut.
Minä uskollisena odotin tuon 3.5 vuotta, sitten lopulta pinnani katkesi, en jaksanut enää, lupauksia lupauksien perään ja taas pettymys , pettymyksen perään.
Tuttavani, ystäväni ja sukulaiseni sanoivat, etteivät olisi kestäneet niin kauaa tuollaisen miehen kanssa.
Mutta ei kaikki ole samanlaisia ihmisiä, me olemme niin monessa muotissa kasvatettuja ettei ole vertaamista horoskooppiinkaan.
Nyt asun avoliitossa neitsytmiehen (toisen ) kanssa , ja hän on aivan erilainen, kuin tämä ensimmäinen.
Rauhallisena olen tämän miehen suhteen ollut, pitää puheensa, ei juo eikä tiedossani ole muita naisia hänen tahollaan.
Aika näyttää miten elämä kuljettaa.
Tässä vaan yksi kertomus muiden joukossa.
Joten meitä horokooppimerkiltämme, vaikka samojankin, on erilaiset lähtökohdat elämässä jotka muokkaa luonnetta. - Vaimo
Minun jousimieheni ui taitavasti muiden liiveihin ja on aika röyhkeä kun tavoittelee omaa etuaan. On se reilukin, varsinkin kun omat asiat ovat kunnossa. Täytyy myöntää, että joskus tekisi mieli potkaista kun se seurassa kehuu muita naisia. Hänenkin luonteensa muuttu epäileväksi kun viinaa ottaa ja useat riidat on riidelty...
- jouskaritytsy
Minä taas olen kaukana mustasukkaisesta..
Tai sitten luotan liiankin sokeasti kumppaniini, mutta minusta on parempi luottaa toiseen kuin se että hengittää niskaan joka hetki.
Luultavasti tämä kysymys ei ole horoskooppimerkistä kiinni. - kaksoistytsykkä
voi kuule meillä on ihan sama ongelma minun poikaystävä on jousimies ja sama ongelma on minullakin. xD naurattaa vain kun luin tuon ja luulin että puhuit poikaystävästäni =)
- -mallu-
kuulostaa niin pahalta, että mieti vielä haluatko olla tuon miehen kanssa loppuelämääsi?
itse olen jousimies, mutten ole niin kovin mustasukkainen. (johtuisiko siitä, että luotan rakkaaseeni niin paljon?)
Tuollainen mustasukkaisuus kuulostaa jo sairaalta, enkä ymmärrä miten miehen saa lopettamaan! - vaaka
Mulla on jousimies avopuolisona ja olen itse vaaka.Ja joo tein selväksi heti sillon kun aloimme oloemaan yhessä että en ala hänen häkkilinnuksi vaikka se ois kultahäkki.Nyt ollaan 4 vuotta oltu yhessä ja välillä joudun kyllä muistuttamaan että en ole jättämässä tai pettämässä jos lähden kavereitten kanssa esim.tanssimaan.
Mutta sinun miehesi kuullostaa mun entiseltä ja se oli horoskoopiltaan vesimies.Paitsi että luulen että entiseni oli vielä sairaampi.siis sairaan mustasukkainen ja omistushaluinen ja olin hänelle se häkkilintu kunnes mies meni töihin ja soitteli mulle kotiin päivän aikana ainakin 10 kertaa että mitä teen.Tekemisen puutetta ei ollut koska sillon oli vaavi ja toinen mahassa.Mutta sen entisen mielestä meillä kävi miehiä vierailulla...No mutta mitä sitä enempää vanhoja kaivelemaan kun vieläkin 5 vuoden eron jälkeen muka petän sitä vesimiestä...No joo
Huomattavasti ihanampaa elämä on nyt jousimiehen kanssa vaikka välillä joutuukin muistuttaan että eikös se ollut niin että molemmilla on myös ne omat kaverit ja että niittenkin kanssa on sallittua viettää aikaa aina välillä... :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653