Pelkureita suurin osa

Anonyymi

Olen tässä muutaman kuukauden koittanut saada suihinottoa, panoa tai runkkauskaveria livetapaamiseen, ei vaan porukka uskalla lähteä. Ensin luvataan kyllä mutta kun aika koittaa niin ei uskalla ilmestyä paikalle tai keksitään jokin tekosyy ettei pääse.

40

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman huomannut minäkin. Sovittu tapaaminen, luvattu että kumi on valmiina saadakseni kalun suuhuni..ei kumia paremmin kuin kaluakaan. Miksi sovitte tapaamisia jos ette ilmesty paikalle. Ukm57

• Anonyymi

Eikö teidän kahden pitäisi sopia tapaaminen, jos kumpikin on täysin varma asiasta?

• Anonyymi

Täällä sama juttu.sovittu tapaaminen.olisin ottanut ja antanut suihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta teidän homppeleitten homeinen nakki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta teidän homppeleitten homeinen nakki

Syö sinä impotentti häirikkö homeiset nakkisi vappulounaaksi ja anna miesten keskustella rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö sinä impotentti häirikkö homeiset nakkisi vappulounaaksi ja anna miesten keskustella rauhassa.

Siis anna sekasikiöiden nuuhkia toistensa suolia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuahan täällä kaikista eniten toisten miesten suolet kiinnostaa, kannattaisiko vaan tulla kaapista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas olet täällä lukemassa ja runkkaamassa.Kommentointis voisit jättää väliin.Nautit kumminkin joka tekstistä mitä luet.mielesi tekee päästä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu miten yksinkertaisen sairas tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin olette ukkomiehet jotka haluatte ottaa ja antaa suihin??
        Olen 60 ukkomies ja tykkään miehen kanssa suihinotoista!
        Vastaa tähän jos ole Päijät-Hämeestä niin otan yhteyttä, sit päästään salaisiin nautonnoille.
        Raikku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Lahden lähialueella paikkaa missä vois kesällä tapailla muita ukm. En tarkoita radiomäkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaa tähän jos ole Päijät-Hämeestä niin otan yhteyttä, sit päästään salaisiin nautonnoille.
        Raikku

Haluaisin antaa imeä.. olis ekakerta kun mies imee.. haluaisitko? M55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikku

Ois kiva ottaa ja antaa suihin

• Anonyymi

tule minun kotiini ei tarvi kumia otan kullisi suunihoitoon laske lasti suuhuni nuolen sinut uusintaan saat panna minua peräreikään laske lasti sinne haluan tuntea sen sykkeen perässäni olen terve mies ja luottettava olisimme kokopäivän tai vaikka kaksi päivää odotan sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikku

hei olen riihimäeltä tulethan minun kotiini saamme nauttia alasti toistamme nuolla kullia molemmin puolin otathan yhteyttä odotan sinua olen luotettava mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikku

sinä raikku täällä on luotettava terve mies tule minun kotiini riihimäkeen varaa koko päivä otan useamman kerran kullisi suuni hoitoon odotan sinua

• Anonyymi

Miksi pelottaa tapaaminen..suurin porukka ukm luulisi luottamus itsestäään selvyys..voihan tavata ilman velvoitetta jos toinen ei miellytä 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikku

hei mies täälä olisi kiimanen kullia vailla oleva homotyttö mua saa imea ja nussia mun kiimaseen peppuni että mä saan sun kullin sisäni ja sun permasi mä olen ihan valmina sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei olen riihimäeltä tulethan minun kotiini saamme nauttia alasti toistamme nuolla kullia molemmin puolin otathan yhteyttä odotan sinua olen luotettava mies

hei mies täälä on homotyttö joka tahtoo sun kullia että saan sun spertmat peppuni tule nussi minut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiva ottaa ja antaa suihin

hei mies täälä on homotyttö joka on vailla sun kuuma kulliasi

• Anonyymi

olen 70 v., vielä on virtaa ja halu seksioleikkeihin, ota yhteyttä, jos kiinostaa kaveriksi tällainen kuuma eläkevaari, kullini on käytettävissäsi imeskeltäväksi ja runkattavaksi myös peppua voin tarjota, tosin siitä ei ole mulla aikaisempaa kokemusta. Viihtyisä paikka on käytettävissä hki keskustan liepeillä...
        prepaid: 0449120606 / skype: [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raikku

hei raikku numeroni on tällä sivustolla loppunomerot 783 ota yht----

• Anonyymi

oon todennut kanssa, että ei kannata sopia etukäteen mitään panoja kun vastapuoli ei tule paikalle. senpä takia käynkin yleensä turussa ollessani xxx paradisessa ja yleensä helsingissä käydessäni menen keltaiseen ruusuun. niissä saa aina suihinottoa tai persepanoa tällaiset kaappihomotkin kuten minä. itse tykkään enemmän panna, joten mulle on tarjontaa kun yleensä suurinosa on btm miehiä tai transuja

• Anonyymi

hei ihana mies täälä on yksi kiimainen kulli pystyssä oleva homotyttö oota isoa sonnnia joka nussi heti minut mä tarviin miestä ja sun kullia

• Anonyymi

Kyllä vaan käy, olen Nurmijärvellä, missä on ap. ?

• Anonyymi

Espoossa etsin minäkin vanhempaa kaveria. Minulla paikka aika usein. Olen btm .

• Anonyymi

jos haluut imee, niin mun kulli olis käytettävissä. Paikka löytyy länsiväylän varrelta...
        70 v. UKM
        044 9120606

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos haluut imee, niin mun kulli olis käytettävissä. Paikka löytyy länsiväylän varrelta...
        70 v. UKM
        044 9120606

Soitan sinulle ensi viikolla. Olen loppiviikon mökillä vaimon kanssa. Puh numeroni päättyy 0043 siitä tunnistat.

• Anonyymi

hei mä ole tyttö jonka kullia saa imeä kovaksi ja sä pääset nussia mua peppuni

• Anonyymi

Oulussa on aloittaja.

• Anonyymi

minä kyllä tulisin paikalle jos olet etelähämeestä itse olen riksusta olen terve mies pano tai suihin otto kyllä käy otathan yht

• Anonyymi

tule luokseni otetaan suihin otot ja pannaan kunnolla ihanaa olla miesten kesken alasti ota yht..0443413783 odotan sinua

• Tampereellakin olis kiinnostusta.

• Anonyymi

Miten Hanski62 suhun saa yhteyttä? 40v mies Hämeenlinnassa kyselee.....

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Hanski62 suhun saa yhteyttä? 40v mies Hämeenlinnassa kyselee.....

[email protected]

• Anonyymi
        Hanski62 kirjoitti:

[email protected]

Laitoin sulle viestin että varmasti tulee perille! :)

• Anonyymi

Samoja kokemuksia kuin aloituksen kirjoittajalla, mutta uskon, että on oikeasti myös niitä jotka uskaltavat olla oikeasti yhteydessä.
      Itse etsiskelen Nurmijärveltä ja lähialueilta aina pohjoiseen Hyvinkää Riihimäki sektorille.

• Anonyymi

olet mies minun makuuni tule riihimäkeen olen mies odotan sinua toiveesi tulee totutumaa olemme kahden minun kotona soita numeroni on tällä sivulla olen luotettava mies odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet mies minun makuuni tule riihimäkeen olen mies odotan sinua toiveesi tulee totutumaa olemme kahden minun kotona soita numeroni on tällä sivulla olen luotettava mies odotan

viimeiset numerot on 783

• Anonyymi

sinä hän se pelkuri olet numeroni on tällä sivustolla loppu numero on 783 soita jos haluat suihin ottoa tai perä panoa molemmat onnistuu soita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe