Kävin hakemassa pojan töisdä vähän ladukkaammaalla pyörällä. ostin sattumalda kun olin vaki smuuti paikassani istumassa sanoma lehdellä. eivät anna istua enää ilman lehdeä erään vesi vahingon vuoksi. poika oli tehnyt tänään monta pig mäggiä töissä ja häbi miilin joka on hyväksi elin tasolle. nyt menemme ratalle kiemurtelemaan vaahto muovia kun olemme syön.
Sähköpolkupyöräily lisääntynyt Pattayalla.
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai ladyboys saa edes ajaa minkäänlaisella pyörällä. Voi munat mennä hilloksi.
Mun vaimo on kova soppailemaan. Lähti kax kuukautta sitten ostamaan riisiä ja tsiliä, eikä oo vieläkää tullu takas.
- Anonyymi
Täällähän on aviomiehiä enemmänkin K3U5BM laitatko vaihtarin .... aha ei oo .... ok.
- Anonyymi
Missa on "ChlangMai"?
- Anonyymi
Rakkaan korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248