Löytyykö töitä

Anonyymi

Haluaisin muuttaa hölmölään mutta miten tulla toimeen. Ja asuuko täällä koulutettua väkeä

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      7 kelttiläistä sanontaa elämästä ja rakkaudesta
      1. Alituinen vieras ei ole koskaan tervetullut
      Vieraanvaraisuus on hyve. Mutta on epäkohteliasta käyttää hyväksi isännän hyvää uskoa. Jos aiot vierailla perheenjäsenesi tai kaverisi luona, muista viipyä vain sopivan aikaa. Et saa unohtaa, että olet talossa joka ei ole sinun, ja siten olet vain vieras.

      Yritä auttaa kotitöiden kanssa niiden päivien tai viikkojen ajan, jotka vietät siellä. Ole kohtelias ja tahdikas, ja anna asunnon omistajalle pieni lahja ennen lähtöäsi. Sillä tavalla hän tietää, että olet kiitollinen ja hän saattaa kutsua sinut takaisin tulevaisuudessa.

      Lapualla ei ymäretä mitään irtolaisuudesta

    • Anonyymi

      Nyt pohdiskellaan filosofien suurella viisaudella
      onnellisuutta:

      Onnellisuus on tunne, joka löytyy meistä itsestämme,
      kunhan vain oivallamme sen.
      Se on hyvänolon tunne, kyky nauttia elämästä tätä pientä
      ohikiitävää hetkeä arvostaen.

      MITÄS MUUTA TARVITSEMME LAPUALLA

      • Anonyymi

        Kuvittele tilanne, jossa saisit tietää eläväsi enää muutaman päivän.
        Havahtuisit siihen, että suunnitelmat, jotka olet aikonut toteuttaa sitten joskus, eivät koskaan tulisi tapahtumaan. Olet laskelmoinut, että saavutettuasi tietyt tavoitteet: koulutus, omakotitalo, lapset, lasten kotoa pois muuttaminen... että niissä onnistuminen antaisi sinulle tulevaisuudessa onnen.

        Nyt tiedät elämäsi olevan päätepisteessä. Mitä tekisit näinä viimeisinä päivinä, koska tulevaisuuden onnea et koskaan tule saamaan.

        Mieti, ajattele...

        Mikä on sinulle tärkeää?

        Mikä antaa sinulle hyvänolon tunteen?

        Mitä olet jättänyt sanomatta tai tekemättä?

        Näinä muutamana viimeisenä päivänä sinulla on vielä mahdollisuus... viisi päivää, sano viimeinkin sanat "rakastan sinua, olet minulle ihmisenä tärkeä".

        Anna anteeksi, pyydä anteeksi... Katso auringonlaskua, näe elämän kauneus ympärilläsi. On niin paljon, mitä et ehkä koskaan ole kiireiltäsi ennättänyt huomaamaan. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat olleet tiesi onnellisuuteen.

        päivät kuluvat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele tilanne, jossa saisit tietää eläväsi enää muutaman päivän.
        Havahtuisit siihen, että suunnitelmat, jotka olet aikonut toteuttaa sitten joskus, eivät koskaan tulisi tapahtumaan. Olet laskelmoinut, että saavutettuasi tietyt tavoitteet: koulutus, omakotitalo, lapset, lasten kotoa pois muuttaminen... että niissä onnistuminen antaisi sinulle tulevaisuudessa onnen.

        Nyt tiedät elämäsi olevan päätepisteessä. Mitä tekisit näinä viimeisinä päivinä, koska tulevaisuuden onnea et koskaan tule saamaan.

        Mieti, ajattele...

        Mikä on sinulle tärkeää?

        Mikä antaa sinulle hyvänolon tunteen?

        Mitä olet jättänyt sanomatta tai tekemättä?

        Näinä muutamana viimeisenä päivänä sinulla on vielä mahdollisuus... viisi päivää, sano viimeinkin sanat "rakastan sinua, olet minulle ihmisenä tärkeä".

        Anna anteeksi, pyydä anteeksi... Katso auringonlaskua, näe elämän kauneus ympärilläsi. On niin paljon, mitä et ehkä koskaan ole kiireiltäsi ennättänyt huomaamaan. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat olleet tiesi onnellisuuteen.

        päivät kuluvat....

        ELÄMÄMME ON IKUISTA ja LAPUA on hyvä krouvi pysähtyä sitä vunreedaamaan
        -näkykätön enerkia voima ja yhteinäisyys pitävät kyllä siitä huolen jot näin mennään ollaan siinä kyytissä vain turvalisin mielin


    • Anonyymi

      Käytä se mitä vain tarvitset elantoosi sukuinesi
      - ja jätä Lapua selaisenan seuraaville, kun tämän löysit

      ei me tarvita kuin pieni hitunen tätä näkyvää kuluisamme, elikkä maalisuutta

      • Anonyymi

        Mille seuraaville? Lapset jää opintielle ja vanhukset kuolee pois. Koronan jälkeen Lapuan väkiluku lienee 12000.


    • Anonyymi

      Kevätjuhla Justimusfilms youtube

      Kevenystä nykymalliin

    • Anonyymi

      Toimeen tulet myymällä lääkkeitä ja ei asu koulutettua väkeä. Mutta paljon tarkkiksen käyneitä vajukkeja

      • Anonyymi

        Niimpä kelekasta tippuneen seisoo seinäjoen asemalla ja juna meni jo


      • Anonyymi

        Seinäjoen junahommaajat, kun ei siitäkään tullut mitään, joutuvat kävellen rataapitkin lapualle, on se LAPUAS hyvä ja syvä vetovoima, tämäkin on niitä mailman selitämättömiä ihmeitä, eikä koskaan tuu selviämään- miksi näin käytäytyvät, näin se vain on ja hyväksyttävä toeksi, ei noita mitkään aijat pirätäisi ei mitkään ei


    • Anonyymi

      Menkäämme nyt yksi askel syvemmälle. Kun löydät sen yhden asian jota niin kiperästi tarvitset ja kärsit, kysyt – miksi tarvitset tuota? Miksi on tarve tuntea olevansa syytön/viaton? Miksi syyllisyydentunto on ongelma? Miksi on niin tarpeellista että äitisi rakastaa sinua? Miksi tarvitset isäsi hyväksynnän? Niin että jos et saa sitä olet turhautunut ja lamaannut – miksi? Jotta säilyt hengissä. Onko tosiaan tarpeen että säilyt hengissä?

      Jos menet tarpeeksi syvälle olemukseesi, havaitset ettei sinulla ole mitään perustavanlaatuista syvää tarvetta. Ytimessäsi et tarvitse mitään. Ei ole tarvetta olla olemassa, ei ole tarvetta jäädä eloon, ja eloonjäämisviettisi on häiriötekijä. Päästä irti siitä, et sitä tarvitse. Tämä on vaan ihmisenä olemisen realiteetteja. Et tarvitse kaikkea sitä mitä tarvitset.

      Puhuimme näistä eilen. Tarvitsemme ruokaa, suojaa, rakkautta, koko helan hoito. Summa summarum, et tarvitse näistä mitään. On täysi mysteeri miten kävi että tarvitset näitä kaikkia. Koska ydinolemuksessasi et tarvitse mitään. Eihän se ollut oma ideasi olla olemassakaan. Sinulla ei ollut tarvetta syntyä. On olemassa New Age -filosofiaa joka kertoo että oli tarve syntyä jotta korjaamme jotakin, ja valitsemme vanhempammekin. Ei ollut. Tämä on pelottava ajatus. Mitä jos saamme yhteyden tähän syvimpään olemukseemme joka ei tarvitse mitään? Mitä tapahtuisi? Kuvitelkaa että heräisitte eräs aamu ettekä tarvitsisi mitään.

      • Anonyymi

        Tyhjyys on kammottavaa, kun ei voi pitää mistään kiinni, mutta miksi kaunis on kaunista
        - siinä se juju onkin, mehän elämme mailmassa osana
        - mikäs mailmas onjaa jottei ratti vallan heitäydy hervotomaksi, siihen kantsii kyntesä iskee kiini, mites pirskatti se pelaa ja pyörii toimii ja ratastaa


    • Anonyymi

      LAPUALAISTEN HENGELLINEN SIELU ON HOMOKÖRTTILÄISYYS.

    • Mikä tämä miesten alushousujen sniffailu juttu on ?

      • Anonyymi

        Eikö ole kummallista, että Lapuan miehistä on tullut tekohurskaita homokörttisiä?


    • Anonyymi

      assjoen (seinäjoen)asioista pitää keskustella heidän sivuilla,ei täällä.

    • Anonyymi

      Kuinka usea Lapuan seurakunnan virkamiehistä on homo?

      • Anonyymi

        assjoen luku taitaa olla yli 10 ? mietippä sitä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe