Heräsin. Ahdisti. Päätin

Anonyymi

nukkua koko päivän pois.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä haluaisin kysyä, että miksi hän ei lähestynyt minua? Onko hän tosikko vai sponttaanisti puhuja? Miksi kuitenkin kiinnostin häntä sen verran, että hän lähestyi? Oliko vain alapäänsä takia?

      • Anonyymi

        No miksi et sitten kysy?


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi on hieman ristiriitainen... sanot että hän ei lähestynyt mutta sitten kuitenkin sanot että hän lähestyi... niin kummin se nyt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten kysy?

        En tiedä kuka hän on eikä ole yhteystietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi on hieman ristiriitainen... sanot että hän ei lähestynyt mutta sitten kuitenkin sanot että hän lähestyi... niin kummin se nyt on?

        Hän lähestyi, mutta ei lähestynyt niin paljoa, että olisi tullut puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka hän on eikä ole yhteystietoja.

        Olet siis palstalta poiminut koko henkilön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis palstalta poiminut koko henkilön?

        En vaan ihan irl nähty.


      • Anonyymi

        Koska olisi kiva olla joku kenen kanssa jakaa päivän tapahtumat ja viettää aikaa.


      • Anonyymi

        Kaippa hän tykkää sinusta, kun yritti lähestyä. Tuo pelkkä alapään juttu ei päde kaikkiin miehiin. Voi tykätä ihan oikeasti muustakin sinussa. Kokonaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän lähestyi, mutta ei lähestynyt niin paljoa, että olisi tullut puhumaan.

        Oletkohan vain tulkinnut väärin? Jos joku tulee vaikka bussiasemalla tai kahvilassa viereen istumaan niin ei se vielä merkitse mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olisi kiva olla joku kenen kanssa jakaa päivän tapahtumat ja viettää aikaa.

        Mutta miksi ei puhetta tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaippa hän tykkää sinusta, kun yritti lähestyä. Tuo pelkkä alapään juttu ei päde kaikkiin miehiin. Voi tykätä ihan oikeasti muustakin sinussa. Kokonaisuus.

        Jos olisi tykännyt tarpeeksi olisi yrittämisen sijaan lähestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan vain tulkinnut väärin? Jos joku tulee vaikka bussiasemalla tai kahvilassa viereen istumaan niin ei se vielä merkitse mitään.

        Ei siitä voinut erehtyä. Tuli ihan viereeni ja katseli minua. Hän olisi halunnut puhua, mutta ei tehnyt sitä. Ihmettelen, että miksi niin tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä voinut erehtyä. Tuli ihan viereeni ja katseli minua. Hän olisi halunnut puhua, mutta ei tehnyt sitä. Ihmettelen, että miksi niin tapahtui.

        Näki kasvojesi ilmeestä, ettei tilanne ollut näistä asioista puhumiseen sopiva. Väisti tilanteen vähitellen poistumalla. Olisit hymyillyt, niin tilanne olisi ollut toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näki kasvojesi ilmeestä, ettei tilanne ollut näistä asioista puhumiseen sopiva. Väisti tilanteen vähitellen poistumalla. Olisit hymyillyt, niin tilanne olisi ollut toinen.

        Miksi ei voinut sanoa, että ota yhteyttä tai kertoa kuka hän on? Mistä asioista puhuminen? Ei sitä tuntemattomalle ensimmäisenä sanota tunteitaan? En ala itsekseni hymyilemään ilman syytä. Jotkut pitäisivät hulluna.


    • Anonyymi

      Monia ahdistaa ja masentaa, et ole ainoa. Pitää vain koittaa jaksaa. Eikä tämäkään paljon lohduta.

      • Anonyymi

        Tero ethän luule että noi oli minun kirjoitukset sillä ikinä en ahdistu sinusta enkä missään nimessä halua tuottaa mitään ahdistavaa tunnetta ihmiselle jota rakastan.... vittu sait mun sanoo sen ällöttävän sanan ääneen.. kyllä kyseessä on erittäin suuri tunne.... Sen takia en voinut sitä sanoa koska en halunnut järkyttää sinua.... Olin ajatellut että näytän kaikella mahdollisella tavalla kuinka paljon sinusta välitän...ennemmin kuin myönnän sen mutta nyt tiedät että mun ihastuminen sinuun on muuttunut tälle tasolle...se oli asia mille en voinut mitään.... Ja sen takia sä oot ikuisesti mun sydämessä kun olet ainut joka saa mut tuntee näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tero ethän luule että noi oli minun kirjoitukset sillä ikinä en ahdistu sinusta enkä missään nimessä halua tuottaa mitään ahdistavaa tunnetta ihmiselle jota rakastan.... vittu sait mun sanoo sen ällöttävän sanan ääneen.. kyllä kyseessä on erittäin suuri tunne.... Sen takia en voinut sitä sanoa koska en halunnut järkyttää sinua.... Olin ajatellut että näytän kaikella mahdollisella tavalla kuinka paljon sinusta välitän...ennemmin kuin myönnän sen mutta nyt tiedät että mun ihastuminen sinuun on muuttunut tälle tasolle...se oli asia mille en voinut mitään.... Ja sen takia sä oot ikuisesti mun sydämessä kun olet ainut joka saa mut tuntee näin

        En ole Tero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Tero.

        Juu et ole. Tiedän.


    • Anonyymi

      Niin ahdistaa, paska päivä.

      • Anonyymi

        Vain sinä itse voit vaikuttaa omaan elämääsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä itse voit vaikuttaa omaan elämääsi...

        Toki yritän olla pirteä, mutta olen erityisherkkä ja vaistoan muutakin kuin itseni.


    • Anonyymi

      Noi viestit eivät olleet minulta... Ikinä en ahdistu sinusta enkä varsinkaan halua tuottaa mitään tunnetta joka sinua ahdistaa..päin vastoin välitän susta niin paljon että en edes ääneen voi sanoa....se ihastuminen mikä oli jo silloin voimakas niin on valitettavasti jo muuttunut rakkaudeksi.. olen sen tiennyt todella pitkään mutta en voinut mitenkään sanoa koska minulle on tärkeintä että en ikinä loukkaa sinua millään tavalla tai millään sanalla... Sen takia koska sä oot ainut joka mulle on ikinä merkinnyt näin paljon... Toisin sanoen merkitset mulle aivan kaikkea. Jos koskaan näit minut kesällä vähissä vaatteissa niin huomasitko sen asian mikä on merkki siitä että olet pysyvästi mun sydämessä

      • Anonyymi

        Onhan teillä tatuoinnit joo, mut mitäs sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan teillä tatuoinnit joo, mut mitäs sitten?

        No kunhan näet minut ilman paitaa niin näet sen yksi kuva kertoo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kunhan näet minut ilman paitaa niin näet sen yksi kuva kertoo paljon.

        Jos etsit tarkoitusta elämällesi, niin etsi muualta. Etsi sisimmästäsi.
        Jos etsit rakkautta, niin tee jotakin!


    • Anonyymi

      Samat ajatukset aamulla seitsemän maissa. Nousin kuitenkin yhdeksältä, söin rahkaa ja marjoja, join teetä.
      Ihme kyllä nyt olen lähdössä ulos tuulettumaan, siellä tuulee aika kovasti, aurinkokin paistaa.
      Nousehan sinäkin sieltä........

      • Anonyymi

        Otan tovin päästä päikkärit.


      • Anonyymi

        Mä en oo vieläkään kerennyt nukkuu kun olen näitä viestejä lukenut ja kirjoittanut. Sopiiko jos kirjoitan myöhemmin on pakko yrittää nukkua vähän... Ja oli asia mikä tahansa niin mä haluan suo auttaa piristää mitä tahansa kunhan vain sulla on hyvä olla ja tiedät että ei ole mitään sellaista asiaa mitä en tekisi sinun puolestasi. Sen tiedät ja sen olen sulle velkaa... Olet ollut mulle todella hyvä ja auttanut silloin kun mulla oli vaikeaa... sitä en unohda koskaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo vieläkään kerennyt nukkuu kun olen näitä viestejä lukenut ja kirjoittanut. Sopiiko jos kirjoitan myöhemmin on pakko yrittää nukkua vähän... Ja oli asia mikä tahansa niin mä haluan suo auttaa piristää mitä tahansa kunhan vain sulla on hyvä olla ja tiedät että ei ole mitään sellaista asiaa mitä en tekisi sinun puolestasi. Sen tiedät ja sen olen sulle velkaa... Olet ollut mulle todella hyvä ja auttanut silloin kun mulla oli vaikeaa... sitä en unohda koskaan...

        Semmonen mä nyt vaan olen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo vieläkään kerennyt nukkuu kun olen näitä viestejä lukenut ja kirjoittanut. Sopiiko jos kirjoitan myöhemmin on pakko yrittää nukkua vähän... Ja oli asia mikä tahansa niin mä haluan suo auttaa piristää mitä tahansa kunhan vain sulla on hyvä olla ja tiedät että ei ole mitään sellaista asiaa mitä en tekisi sinun puolestasi. Sen tiedät ja sen olen sulle velkaa... Olet ollut mulle todella hyvä ja auttanut silloin kun mulla oli vaikeaa... sitä en unohda koskaan...

        Taidat pisteiden harrastaja leikkiä jotain toista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan tovin päästä päikkärit.

        Joko päikkärit on kuorsattu..👌🌦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pisteiden harrastaja leikkiä jotain toista ihmistä.

        Koko palstahan on täynnä näitä feikkikeskusteluja muka tuttujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko päikkärit on kuorsattu..👌🌦

        Heräsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen mä nyt vaan olen:)

        nuku vain jos mielesi tekee, minä otan vähän kotikaljaa ja teen ihonhoidon, ajatellen että sen tietäminen miellyttää sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuku vain jos mielesi tekee, minä otan vähän kotikaljaa ja teen ihonhoidon, ajatellen että sen tietäminen miellyttää sinua.

        Hierotko öljyä jaloillesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin.

        Niin mäkin. Kulta. 🔥🔥


    • Anonyymi

      pitää paikkaansa, ei meininki ole paljon muuttunut rooman ajoilta, tekniikka kehittynyt, mutta ihmiset eivät ole muuttuneet ja telkku on korvannut gladiaattoritaistelut, ihmiset vaativat sirkushuveja ettei tarvitse vaivata päätänsä töitten jälkeen ja ihmisillä on todella huono olo, tottakai ne vaatisivat päiitä vadille niinkuin silloin, joten ei ihmikään ettei hän ilmesty,

      • Anonyymi

        Astral-tvläisillä on sama taito kuin Jeesuksella aikoinaan.
        Se mikä siitä puutuu on Jeesus sana.


    • Anonyymi

      Mikä sinua ahdistaa rakas kulta pieni?

    • Anonyymi

      Vedä pää sekaisin, niin loppuu turhat ahdistukset! hyvällä tuurilla löydät vielä kauniin naisen, niitä kun ei ole niissä piireissä joissa ei juhlita!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      142
      2333
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      208
      2112
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1706
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1179
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      354
      1134
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1005
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      49
      957
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      276
      949
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      937
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      846
    Aihe