Thaimaan Suomalainen

Anonyymi

Massi on loppu!

28

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa.. Et ole eka jolle niin sattuu Porno Paratiisissa - pussit tyhjenee :-)

      • Anonyymi

        Ketä nyt ei kiinnostaisi se naisten muutaman sentin putki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nyt ei kiinnostaisi se naisten muutaman sentin putki?

        Esim, Vanhaa katkeeraa akkaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tarkoitatko siis lehteä ?

      Harmi jos näin on.

      • Anonyymi

        Jep, harmi jos näin on.
        Kovasti on kaveri pitkään duunia tehnyt.
        Ei onnistu moinen yrittäjyys kaikilta.


    • Anonyymi

      Palanderin Kalle vuodatteli iltalehdessä ettei ole nyt koronan vuoksi tuloja mutta menoja on kovasti. Tiedän hemmon elämäntavat. Pröystäillyt ja elostellut viimeiset kymmenen vuotta järjestellen hulppeita juhlia ja lennätellyt niihin juhliin Suomesta kavereita mukaan, rampannut salarakkaiden luona ympäri maailmaa ja jättänyt remonttimiesten laskut maksamatta taloremonteissaan. Aika turha nyt huutaa apua. 2 taloa kolmesta myyntiin ja kehittelemään uusia kuvioita. Noloa olla ensin macho ja sitten savet puntissa.

    • Anonyymi

      Njaa

      Taitaa olla lerppalärpätyksiä taas koko aloitus

      • Anonyymi

        Lerppishän on unelmissaan jo viisi vuotta toivonut kaikille Thaimaan suomalaisille "kusisia paikkoja" ja Pattayan mereen sortumista. Ulisi neljä vuotta "onnettoman kapeasta rantakaistaleesta" ja sitten kun se levennettiin vastaamaan 1970 luvun leveyttä, niin alkoi ulina että "ei se hiekka siinä kauaa pysy ja mitä enemmän sitä sinne kannetaan niin sitä nopeammin se katoaa"

        Nyt on fiksattu tulvavesiviemäröintikin tuplasti suuremmaksi ja enää ei tule tulvauomia uuteen rantaan ja rantarotatkin on kadonneet. Lerppiksen on palattava alkuperäiseen ininään, eli puhumaan vuokramorsiamista. Rotat ja "krotiilit" kun ei enää vaani puissa ja rannoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppishän on unelmissaan jo viisi vuotta toivonut kaikille Thaimaan suomalaisille "kusisia paikkoja" ja Pattayan mereen sortumista. Ulisi neljä vuotta "onnettoman kapeasta rantakaistaleesta" ja sitten kun se levennettiin vastaamaan 1970 luvun leveyttä, niin alkoi ulina että "ei se hiekka siinä kauaa pysy ja mitä enemmän sitä sinne kannetaan niin sitä nopeammin se katoaa"

        Nyt on fiksattu tulvavesiviemäröintikin tuplasti suuremmaksi ja enää ei tule tulvauomia uuteen rantaan ja rantarotatkin on kadonneet. Lerppiksen on palattava alkuperäiseen ininään, eli puhumaan vuokramorsiamista. Rotat ja "krotiilit" kun ei enää vaani puissa ja rannoilla.

        Sinun ininäsi silti on samaa dejavuu.......24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ininäsi silti on samaa dejavuu.......24/7.

        Taisi tulla numballe ne "kusiset paikat", kun ikämies ei uskaltanut Thaimaahan jäädä siinä pelossa että vakuutus ei riitä kaikkiin tuleviin sairaalaoperaatioihin, mutta kelakortti riittää Suomessa. Senssu ei ikinä ole käynyt missään eikä tule käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tulla numballe ne "kusiset paikat", kun ikämies ei uskaltanut Thaimaahan jäädä siinä pelossa että vakuutus ei riitä kaikkiin tuleviin sairaalaoperaatioihin, mutta kelakortti riittää Suomessa. Senssu ei ikinä ole käynyt missään eikä tule käymään.

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.

        Ai se vittumainen hyväntekijämiljonääri, joka kirjaa ruokamenonsa Exceliin pysyäkseen kuukausibudjetissa ja jonka muija juo vettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se vittumainen hyväntekijämiljonääri, joka kirjaa ruokamenonsa Exceliin pysyäkseen kuukausibudjetissa ja jonka muija juo vettä?

        Todellisuudessa numbelo kävi paikallisissa avustusleipäjonoissa asiakkaana Hua Hinissa silloin kun vielä oli siellä. On aivan varmaa että tuo ukkeli ei ole patiakaan avustusta ikinä kenellekään antanut, eikä ole edes ollut mistä antaa.
        Suomalaismultimiljonääri Jussi on paraikaa Pattayalla. Hänhän lahjoitti aikoinaan Intianmeren tsunamin vuoksi hätää kärsiville miljoona euroa. Kun Jussi vuosikymmen myöhemmin kyseli minne rahat on laitettu, niin kävi ilmi ettei minnekään vaan "pikku hiljaa" ne kuluu sinne avustusjärjestön johtajien palkkoihin, matkoihin, päivärahoihin ja seminaareihin.

        Jos jotenkin haluatte auttaa hädässä olevia ihmisiä, niin laittakaa raha suoraan heidän tilille ilman välikäsiä tai käykää viemässä suoraan kouraan. Kaikki isot avustusjärjestöt on rosvoja ja tekopyhiä huijareita. Pahimmillaan rahoittavat jonkun sisällissodan, jotta pääsevät sitten keräämään rahaa sodan uhreille.


      • Anonyymi

        Toivottavasti näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.

        tuossa Lärpättimelle lisää lärvätintä

        https://thaimaansuomalainen.com/joulu-on-taas/

        suksanväänkrisämäät


    • Anonyymi

      Miksi valitat rahapulaasi tällä palstalla?

    • Anonyymi

      Mitä, onko Niuvan kilju lopussa, joudutko vetämään pelkkää wc-ankkaa ?

      • Anonyymi

        💪💪💪💪💪

        näillä mennään


    • Anonyymi

      HETKI LEVÄTÄÄN, sitten mennään taas täysillä

    • Anonyymi

      Kas kun Lerpatin ei ole ärähtänyt maksullisista sisällöistä.

      Niistähän voi vetää, ei herneen nenään, vaan vesimelonin persaukkoon eikä sillä tunnu missään !

      • Anonyymi

        Vaihda harrastusta, osta perhoshaavi mirristä ja mustista 1,95 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda harrastusta, osta perhoshaavi mirristä ja mustista 1,95 euroa.

        etenkin


        mirristä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etenkin


        mirristä

        Karvanvärillä ei ole, väliä on


    • Anonyymi

      ikävää jos massi on loppu.

      itsellä päinvastainen ongelma, nyt kun ei mene rahaa mihinkään niin sitä taas kertyy monta tonnia kuussa.

      Toivottavasti pääsee taas pian Pattayalle sijoittamaan sitä tyttöihin, koska ihan turhaahan tätä omaisuutta on enää lisätä kun on ihan tarpeeksi jo ennestään.

    • Meikä pojalda ei ole massi missään vaiheessa loppunut. Syynä siihen on se ettei sitä ole koskaan ollutkaan resupetterit.. Nuudelin kanssa on tosi hyvä thaimaalainen resebti laittaa maissia veteen lillumaan ja sitten söidä sitä duunelin kanssa. Tekee hyvää aivoille.

      • Anonyymi

        Hyvä että sinulla aivotoimintaa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe