Näin viime yönä hurjaa unta. Herättyäni en ole ollut koskaan niin suuttunut ja turhautunut ja suuttunut.
Unessa olin voittanut Eurojackpot pelissä päävoiton. Summa komeili pelitilillä. Olin onnellinen. Unessä oli isäni joka on ollut jo 11 vuotta haudassa. Isä patisti minua pesemään astiat. Minä sanoin napakasti, että tililläni on niin paljon rahaa, että voin ostaa teille astianpesukoneen enkä aio liottaa käsiäni tiskivedessä. Sitten heräsin. Arvatkaa suututtiko, kun rahapelivoitto oli vain unta. Oikeassa elämässä Eurojackpot pelissä oli eilen 0 oikein. Astioiden pesu ei kuulu oikeassa elämässä suosikkihommiini. Siihen liittyy suuria tunteita. Köyhyyden vuoksi astianpesukone voi jäädä haaveeksi. Aikoinaan riitelin kunnolla ammattikoulun asuntolassa asukastovereiden kanssa keittiön siivousvuorosta.
Rahapelivoitto
Anonyymi
1
352
Vastaukset
- Anonyymi
Käytettävissä olevat voimavaramme tulevat rahana uniin.
Voi olla kompensaatio 0 oikein tuloksen tuottamaan pettymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007