löytyykö naista joka haluis kunnnon suuseksiä jo tänä yönä
liveseuraa
19
1031
Vastaukset
Löytyy.. Saat myös sinäkin.
itahelsinkim kirjoitti:
ootko siellä
Mä en löydä sua treffit sivulta... Chat en pääse puhelimella...
Tahtoolämpö86 kirjoitti:
Mä en löydä sua treffit sivulta... Chat en pääse puhelimella...
oon nyt treffi sivulla samalla nikillä laita mulle sinne sun puhelinnumero niin soitan sulle
itahelsinkim kirjoitti:
oon nyt treffi sivulla samalla nikillä laita mulle sinne sun puhelinnumero niin soitan sulle
et laittanut
- Anonyymi
itahelsinkim kirjoitti:
voiko sulle soittaa
Ei voi
- Anonyymi
itahelsinkim kirjoitti:
luulin et olit menny jo nukkumaan kun kesti
No niinhän meninkin sun tilaisuutes oli ja meni jo
- Anonyymi
itahelsinkim kirjoitti:
miten suhun voi ottaa yhteyttä
hei olen iäkkääpi mies mutta saan sinut onnelliseksi nuolen molemmat reiät saat ottaa minulta suuhun tulethan muutavaksi päivän suuni iloksi odotan
Naista 03a
- Anonyymi
Seuraa 03a naisista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323043Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1361793Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191646
- 1381335
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su941109Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!47995Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917