Ketäs nää pellet on ketkä vie ruokakasseja puolustuskyvyttömiltä vanhuksilta ja muutenkin näppäilevät kamaa kaupoista?
Elämänkoululaiset
11
707
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on just niitä jotka ovat harjoittaneet kiertolaisen elämää viisveisaten sen enempää taloyhtiön kuin Suomenkaan laista koskaan.
- Anonyymi
Aa, pussihousut kyseessä
- Anonyymi
Toinen on pussihousu...toinen ei.
- Anonyymi
Kauhee näläkä, mistä sais hernerokkaa?
- Anonyymi
Jaahas ei o uutiskynnys ylittynyt ku ei missään lue
- Anonyymi
Normi mänttän meininki.....eihän täälä mukamas mitään tapahdu, ainakin jos kmv lehdeltä kysytään....paska lehti.
- Anonyymi
Kyllä olis etusivun juttu, nimellä ja kuvalla varustettuna, jos kyseessä olisi ns. normi veronmaksaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olis etusivun juttu, nimellä ja kuvalla varustettuna, jos kyseessä olisi ns. normi veronmaksaja
Niinpä...vaikeneminen kertoo totuuden.
- Anonyymi
Outoo porukkaa nää pussihousut.
- Anonyymi
Ja toisenlaisia pellejä punaisella Seatilla ojassa liikennemerkkiä päin.Ei kannattais ajaa päihtyneenä 100 km/h jossei osaa...eikä kuvitella pääsevänsä juoksemalla karkuun silminnäkijöiden nenän eestä ja MÄNTÄSSÄ jossa kaikki tuntee toisensa.
- Anonyymi
Ketäs nää sankarit on ollu?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740