Tämä teidän kuningas heiluu taas telkussa Onnea kunnon juntti ohjelmasta SAA HÄVETÄ
Myötähäpeä ohjelma pyörii taas
20
799
Vastaukset
- Anonyymi
Kas sinä yhä, jota äitisi pyöränpinnalla yritti keskenmenoon.
- Anonyymi
Väärää tietoa täällä on! Se oli polkupyörän pumppu äidilläsi.
- Anonyymi
Ellei WalMartia olisi jossakin olemassa se pitäisi keksiä
- Anonyymi
Riippuvatissi.Ähtärin lahja maailmalle
Kyllä oli hieno ohjelma en vain saanut kuninkaanne puheesta selvää, tarttis tekstityksen
- Anonyymi
Koko perheen puheet tarvii tekstityksen, ei vaan Janen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko perheen puheet tarvii tekstityksen, ei vaan Janen.
Sinä tarvitset korvalääkäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko perheen puheet tarvii tekstityksen, ei vaan Janen.
Lapset ei puhu suomea, eikä vissiin oikeen mitään.
- Anonyymi
Käykö siellä kaupalla vielä väkeä, Vai onko hiljaista ?
- Anonyymi
Ei käy ketään, käytävät kaikuu tyhjyyttään. Missään ei näy ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy ketään, käytävät kaikuu tyhjyyttään. Missään ei näy ketään.
Kylläpäs käy, ihan on normaali meininki, turvallinen käydä kun iso kauppa, leveät käytävät, tykkään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs käy, ihan on normaali meininki, turvallinen käydä kun iso kauppa, leveät käytävät, tykkään....
Varmasti turvallista kun ei ketää käy heh heh
- Anonyymi
Missä on Katmandu ? ?
- Anonyymi
Älä häpee! Ei mekään hävetå käteenvetojasi morsmaikan puutteessa.
Nykyään kaikki on uutta normaalia - Anonyymi
sulla ei sitten ajatus muuta hiero ja käsi toista päätä?
Viime jakso oli sitten jännä. Mutta edelleen teidän suuren johtajan murteesta ei saa selvää
- Anonyymi
Olisko kuuntelijassa vikaa, jos ei saa puheesta selvää. Siinä tapauksessa pitää hankkia patteri korvaan, jos älyssä ja ymmärryksessä vikaa, pyydä kaveria selittämään, mitä ohjelmassa tapahtuu...
- Anonyymi
Tämä riippukikki on joku häiriintynyt yksilö, häiriköi jokaista ep:n seinäjoki,Lapua, alavus ym.. palstoja jkl,Äänekoski, uurainen..Käy haastamassa ja haukkumassa..Kunnon leipätyö ukolla..Ylläpito saa painua Vi....
- Anonyymi
Ähtäristä ei parempaa löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähtäristä ei parempaa löydy
Ähtärissä on ihan omat riippakivet, niitä on neljä, teillä tämä yksi....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
