200-400 opasta miehekkäällä.

Rakas Neitimme 2010 kertoi mitä on miehisyys ja viittasi kirjoituksessaan minuun, joten palaute sallittaneen.

Hän kertoi naisnäkökulmastaan miehisyyden merkkejä naisille on aina olleet leveät hartiat, vahvat käsivarret, matala ääni ja nallekarhumaisen turvallinen olemus.
Niillä sitä on lohjennut.

Minun mielestäni näin miesnäkökulmasta katsoen oudoksun viiskymppisen mielipidettä, kun hän on joutunut maksamaan lohkaisuistaan.

Hän myös kertoo näkemyksenään, että vahva mies saa arvostusta myös miesten keskuudessa, eikä heille ryppyillä ja että voima on nopeutta ja massa kertaa vauhti on nukkumatti.

Minun mielestäni vastavuoroisesti alituisesti ja varsinkin kun loppuu kyky keskusteluun, turvautuminen kovisteluun ja väkivaltaan osoittaen yksinomaan kyseisen yksilön olevan kaikkea muuta kuin miehekäs.

Summasummaarumina totean tämän Neidin tuhansin kirjoituksin osoittaneen olevansa ensinnäkin itselleen ja ympäristölleen vaaraksi, sekä niin kertakaikkisen täynnä itseään, että hän on kouluesimerkki siitä mitä alhaistakin alhaisempi itsetunto voi saada aikaiseksi ihmispoloisen elämässä 24/7.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

et kai oo saanu villalankaa...?

• Neiti 2010 haluaa olla miesten mies, siitä tulee vaan mieleen Peteliuksen rooli herra 47.

• Herra 47 toilailuja voidaan nauttia yuotubesta, jopa ilmaiseksi mutta parhain herra 47 kuntosalilla on poistunut bittiavaruuteen, todennäköisesti tekijänoikeuslakien takia.

Samaa mieltä tuota pattayan pojan elämäntarkoituksesta, olen tavannut pattayalla ja täällä hua hinissä paljonkin suomalaisia kaikki olleet asiallisia, pattaylla ongelmana monelle on liiallinen dokaaminen, siinä palaa pullo jos toinenkin kahden viikon loman aikana, tietysti saman dokaamisen voi vetää suomessakin, mutta se siitä.

Ainakaan pattayan poika ei ole valehdellut siitä että pattaya on paratiisi, joskin haluan pysyä poissa tuosta paratiisista, toisaalta ei sitä ole edes olemassa, muutakuin tämän sairaan kuikan mielessä, ihan säälittää tapaus, ei varmasti ole elämä helppo.

Tuota viitetaustaa vastaan on helppo ymmärtää pattayarakkaan suhtautumista ainakin minuun joka ei niinkään pidä pattayaa paratiisina, onhan se paratiisi varmasti SenssuChlangMai:ille kun on vaivautunut kopioida nimimerkkisi ja rekisteröidä sen itselleen, jos tämä ja 2010 on sama henkilö lienee viisasta olla kiusaamatta poikaa enemmän, ajattele jos tuo 54 vuotais toisaan kirjoittelee tuollaista.

Tämä lukihäiriö on mielenkiintoinen ilmiö, joskus se vitutti nyt siihen on niin tottunut ettei siitä enää edes välitä, vaikeinta oli 15-18 vuotiaana, jos kirjoitan jutun tänään ja talletan sen, en huomaa virheitä moneen tuntiin, esim. nukutun yön jälkeen kirjoitusvirheet löytyy vaivatta, mutta toisen kirjoituksista virheet löytyy heti.

• Numball kirjoitti:

Herra 47 toilailuja voidaan nauttia yuotubesta, jopa ilmaiseksi mutta parhain herra 47 kuntosalilla on poistunut bittiavaruuteen, todennäköisesti tekijänoikeuslakien takia.

Samaa mieltä tuota pattayan pojan elämäntarkoituksesta, olen tavannut pattayalla ja täällä hua hinissä paljonkin suomalaisia kaikki olleet asiallisia, pattaylla ongelmana monelle on liiallinen dokaaminen, siinä palaa pullo jos toinenkin kahden viikon loman aikana, tietysti saman dokaamisen voi vetää suomessakin, mutta se siitä.

Ainakaan pattayan poika ei ole valehdellut siitä että pattaya on paratiisi, joskin haluan pysyä poissa tuosta paratiisista, toisaalta ei sitä ole edes olemassa, muutakuin tämän sairaan kuikan mielessä, ihan säälittää tapaus, ei varmasti ole elämä helppo.

Tuota viitetaustaa vastaan on helppo ymmärtää pattayarakkaan suhtautumista ainakin minuun joka ei niinkään pidä pattayaa paratiisina, onhan se paratiisi varmasti SenssuChlangMai:ille kun on vaivautunut kopioida nimimerkkisi ja rekisteröidä sen itselleen, jos tämä ja 2010 on sama henkilö lienee viisasta olla kiusaamatta poikaa enemmän, ajattele jos tuo 54 vuotais toisaan kirjoittelee tuollaista.

Tämä lukihäiriö on mielenkiintoinen ilmiö, joskus se vitutti nyt siihen on niin tottunut ettei siitä enää edes välitä, vaikeinta oli 15-18 vuotiaana, jos kirjoitan jutun tänään ja talletan sen, en huomaa virheitä moneen tuntiin, esim. nukutun yön jälkeen kirjoitusvirheet löytyy vaivatta, mutta toisen kirjoituksista virheet löytyy heti.

Muuten tämä lukihäiriö opasti omalla tavalla ammattiuraankin, juuri noita aikoja tuli ensimmäiset tietokoneet, ibm pallokirjoituskoneelle kirjoittamisesta ei tullut mitään, mutta kun kirjoitti ja tallensi, oikoluki seuraavana päivänä teksti oli virheetöntä, sitten tilanne vielä helpotti kun tuli suomenkielenoikoluku, mutta aluksi siinä oli virheitä joten aika käyttökelvoton, ensimmäinen käyttökelpoinen teksturi mistä tykkäsin kovasti oli notabene, vaikka ei siinä suomenkielen oikolukua ollutkaan, word perfect seuraava, sitten tulikin jo word, mutta käytin kuitenkin vuosia notabeneä, en tiedä onko enää voimissaan..

Sähköpostit tuli 90 luvulla laajemmin käyttöön, olin alussa vaikeuksissa kun teksti oli mitä sattui, mutta sekin korjoutui osittain, oikoluvun takia, mutta nyt en käytä enää oikolukua oikeastaan lainkaan.

• resut oon ite ratkaissut aina aisat oveluudella. äitee lukitti peruna kellarin lapsena ku söitiin isän kansa kaikki porkkanat sieltä raakana. alettiin kaivaa tunnelia sinne kellariin sitte naapurin tontilta ni ettei äitee nää. oltiin naamioitu neena kunnan kaivo miehiksi. nauratti ku isällä luki härkiö ja se kirjotti meiän haalarin selkään "kunan kavio mees"Kolmannella palion iskulla ukko osu kunnan voima virta kaabeliin. lapio meni plittuun ja isä ukko lensi hevonvittuun. Lapijo hosui mua leuaag. Raisaalassa iha ok kafsat. Hihalientä ja rumeketta.

• Anonyymi

Heh heh !!

• Anonyymi

Heh heh !!

• Anonyymi

Miten sä senssu naisena kerrot miehen näkökulmasta. Miksi sä väität olevasi mies vaikka kaikki juttusi ovat naisen kirjoittamia.

• Anonyymi

Katkeroitunut naisparka miehiin niin pahasti, että on muuttunut lepakoksi. Sellaseksi millä on ruudullinen flanellipaita, löysät housut, poikatukka, räkii puhuessaan eikä sheivaa kainaloita eikä alempaakaan.

• Sinun juttusi on anonyymin eli sukupuolettoman kirjoittamia ja näkökulmasi on peppusen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Sinun juttusi on anonyymin eli sukupuolettoman kirjoittamia ja näkökulmasi on peppusen.

No et sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisteröytyä tai kertoa jotain itsestäni niin tekevät vain idiootit täläisellä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisteröytyä tai kertoa jotain itsestäni niin tekevät vain idiootit täläisellä palstalla.

Lähetitkö terveisesi Asian travellille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetitkö terveisesi Asian travellille?

Entä Nazille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet 2010 itsestään kertomisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet 2010 itsestään kertomisista?

Ihan kaikille teille jotka täällä kerrotte omasta elämästä ettekä pattayan matkailusta.
        Vain idiootti kertoo miten jossain muualla menee pattayan palstalla varsinkaan jos ei ole edes käynyt pattayalla.
        Mikä pistää jonkun vatipään kirjoittamaan tuhansia juttuja matkailupalstalle paikasta jossa ei ole käynyt,
        Ps, muut ovat kilahteneita minä olen terve vai miten se meni.

• resupetterit olin salilla hiekka harjussa kerran ja siihen tuli sellainen pullistelija muskelieneen paikalle. Sanoin että veän tomaattikainalo kaks kertaa enemmän pengistä ku sinä. Asetuin telineisiin valmius asendoon. Jännitti niin että rupsahti kesä kurpitsan kokonen pökylä verkka housun lahgeeseen. Tanko jäi telineeseen ja menin vessaan niin kauaksi aika että ne lopetti nauramisen. Sain lempi nimen Bullshit-Mentula

• Anonyymi

Thaimaassa muskelimiehet saa varmasti hyvin naisia koska he ovat valitettavasti huonosti kohdeltuja Thai miesten, ja muiden aasialaisten sovinisti-sikojen, taholta.

Kummatkin voittaa! Onnea vaan.

• Oon reenannu hullun lailla nyt kunto huoneella ja pinkkien delhviinien kanssa koko talven ja alkaa tulokset nägyä. lumi töit tein käsi pelillä ja muija joi vettä vaan. Aimo sanoi aamulla heti ku heräsin että tohon ei moni pysty.
        Minä että mihin ei moni pysty? -No tohon kun käännät sängyssä kylkeä, ni napa pysyy paikallaan.

• SenssuChlangMai kirjoitti:

Oon reenannu hullun lailla nyt kunto huoneella ja pinkkien delhviinien kanssa koko talven ja alkaa tulokset nägyä. lumi töit tein käsi pelillä ja muija joi vettä vaan. Aimo sanoi aamulla heti ku heräsin että tohon ei moni pysty.
        Minä että mihin ei moni pysty? -No tohon kun käännät sängyssä kylkeä, ni napa pysyy paikallaan.

Kiitän lämpimästi tahdostasi osoittaa Pattayan rakkaiden tosiasiallisen tason ja kastin, ei nimittäin jää arvailujen varaan lainkaan sun korvien välis toimintaso.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Oon reenannu hullun lailla nyt kunto huoneella ja pinkkien delhviinien kanssa koko talven ja alkaa tulokset nägyä. lumi töit tein käsi pelillä ja muija joi vettä vaan. Aimo sanoi aamulla heti ku heräsin että tohon ei moni pysty.

Hiiiiih hi hi hiiiii !!

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kiitän lämpimästi tahdostasi osoittaa Pattayan rakkaiden tosiasiallisen tason ja kastin, ei nimittäin jää arvailujen varaan lainkaan sun korvien välis toimintaso.

Miten toi pattayaan kuuluu ääliö juttelee itsensä kanssa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6091
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1969
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1066
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe