Harkitsin ensin kirjoittavani jollekin ero-palstalle, mutta päädyin kuitenkin kirjoittamaan tälle "omalleni", tule-sairas kun olen.
Eli.... Pitkä parisuhde on lähenemässä loppuaan, osin siksi kun puoliso kokee sairauteni niin kuormittavana. Vastaavasti koen, että itse en saa tarpeeksi tukea tilanteessani. Muitakin syitä toki on, mutta ne eivät ole viestini pääasia.
En ole koskaan aiemmin kokenut yksinolemista tai asumista ongelmana, mutta nyt sairauden myötä on huoli fyysisestä pärjäämisestä alkanut nostaa päätään. En tiedä onko tämä vain puhtaasti huolta/pelkoa, sillä en tälläkään hetkellä huonosta liikkumisesta huolimatta tarvitse avustajaa, eikä puolisoni juurikaan tee asioita puolestani. Olen vain alkanut murehtia miten pärjään tai miten kestän kivun tai jaksot joina en pysty liikkumaan. Löytyisikö täältä kohtalotovereita tai rohkaisevia sanoja?
Mahdollinen ero ja huoli pärjäämisestä
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790