voisitteko rukoilla

Anonyymi

mun puolestani että parantuisin synnynnäisestä vammasta?

66

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rukoilen. Jumala tekee ihmeitä. Sekin on ihme, jos saat kestävyyden kantaa sitä vammaa. En tarkoita sitä, että eikö Jumala voi myöskin poistaa vamman.

• >En tarkoita sitä, että eikö Jumala voi myöskin poistaa vamman.

Varmasti, mutta Hän ei ole toistaiseksi halunnut tehdä tätä temppua kenellekään.

• Anonyymi

Tämä kannattaa huomioda:

"Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus." (Sananl 28:9)

Ensimmäiseksi lainkuulaisuus kuntoon ja sitten rukoilemaan.

• Rakas Taivaan Isä, tiedät tämän henkilön tilanteen. Sinä olet ihmisen Luoja ja sinulla on jokaiselle ainutlaatuinen tehtävä. Annan ystävälle kaivattu parantuminen tai sitten voima hyväksyä vamma ja tulla asian kanssa sinuksi.

• Anonyymi

Sori, jumala ei välitä sinusta, ei sen puoleen kenestäkään muustakaan.
      Lähti kuuden päivän diinin jälkeen ryyppäämään pirun kanssa eikä ole siitä ole sen koommin havaintoa.

• Anonyymi

Milläs valtakirjoilla ne vammanparantumiset toteutetaan. Käskemälläkö?
      Raamatun kirjoitusten mukaan uskovan vammat parantuvat viimeistään perillä.
      Rampa hyppii kuin peura, ja mykän kieli riemuun ratkeaa.
      Eli moni vammainen kantaa vammansa perille asti, mutta senjälkeen homma toimii terveellä pohjalla.

• Anonyymi

Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

• Anonyymi

Saako kysyä millaisesta on kyse?

• Anonyymi

> mun puolestani että parantuisin synnynnäisestä vammasta?

Voin.

• Anonyymi

kiitos

• Anonyymi

Rakas Isä, Sinä näet aloittajan tilanteen, pyydän Isä ja käännyn puoleesi, kuule minua huonoa palvelijaasi ja auta häntä.
      Sinä Isä tiedät mikä on hänelle kaikkein paras apu. Lohduta häntä ja tule todeksi hänen elämäänsä niin että hän saisi kokea sinun rauhaasi ja iloa, mutta ennenkaikkea että hän kerran pääsisi taivaan kirkkauteen.
      Lohduta meitä Isä. Ohjaa meitä sinun sanasi jälkeen ja anna meille sinun armosi.
      Kiitos Isä rakkaudestasi. Kiitos Isä aivan kaikesta. Ja anna meille meidän syntimme anteeksi.
      Kerran taivaassa saamme elää ilman surua ja tuskaa kun vajavaisuus lakkaa ja täydellisyys alkaa. Pidä meidät siihen asti sinun turvissasi poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
      Kiitos Isä Aamen.

• Anonyymi

joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
      24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

älä rukoile vasten herran tahtoa että antaa voimaa kestämään

Apostolien teot:
      10:38 te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.

• Anonyymi

Kutsun sinut facebookin Koronabaariin. Siellä on paljon rukoilevia ystäviä.

• Anonyymi

Lähdin sieltä pois

aloittaja

• Anonyymi

Tuo vamma lienee uskonnollisuus? Siihen löytyy ihmelääke: Oma ajattelu.
      Vapahtaja Olet Sinä.

• Anonyymi

Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.

Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.

• Anonyymi

>> Tuo vamma lienee uskonnollisuus? Siihen löytyy ihmelääke: Oma ajattelu.
        Vapahtaja Olet Sinä. <<

Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.

Voi sitä, joka sanoo puupalalle: "Herää!" ja mykälle kivelle: "Nouse!" Nekö voisivat antaa oikeita neuvoja?

• Anonyymi

Messias olisi parantanut sinut kadunkulmassa, mutta nousi taivaaseen paikkaa tekemään ja on herättävä sinut viimeisenä päivänäsi, kuoltuasi!😇😇😇

• Anonyymi

Paransiko Jeesus ristin ryövärin? Ei, vaan uskon ja kuoleman kautta ryöväri sai iankaikkisen elämän paratiisissa Jeesuksen luona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paransiko Jeesus ristin ryövärin? Ei, vaan uskon ja kuoleman kautta ryöväri sai iankaikkisen elämän paratiisissa Jeesuksen luona.

>>Messias olisi parantanut sinut kadunkulmassa, mutta nousi taivaaseen paikkaa tekemään ja on herättävä sinut viimeisenä päivänäsi, kuoltuasi! <<

"Parantaja, paranna itsesi!" ilkkuivat ihmiset Jeesusta. Ja: "Muita hän on auttanut, itseään ei voi auttaa."

Kysymys oli Jumalan suunnitelmasta, joka meille ihmisille on käsittämätön. Mutta Herra näkee asioitten lopputuloksen, sen, mihin jokin tapahtuma tähtää. Me näemme vain kulloisetkin tapahtumat ilman lopputulosta.

• Nyt kun taikauskoiset ovat manauksensa mananneet, olisi mielenkiintoista kuulla tulokset....

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Keksiikö kukaan nolompaa tapaa myöntää rukoilun toimimattomuus?

Aiheen vaihtaminen on aina merkki luovuttamisesta, avuttomuudesta ja argumentaation viallisuudesta.

• Anonyymi

Hiimaa 💖 Ihana, että kuulee sinusta. Sydän aina hypähtää ilosta.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Keksiikö kukaan nolompaa tapaa myöntää rukoilun toimimattomuus?

Aiheen vaihtaminen on aina merkki luovuttamisesta, avuttomuudesta ja argumentaation viallisuudesta.

Käytit sanaa "argumentaatio" antaen itsestäsi fiksun kuvan (tosin "argumentointi" olisi ollut tuohon kohtaan ehkä sopivampi). Hyvä. Mutta nyt kuitenkin Jane-täti patistaa sinua takaisin aerobicin historian opintojesi pariin, mars mars!

• Anonyymi

Helluntaisuudessa lienee etäinen käsite / sydämenusko miten JUMALA on kaikkivaltias ja virheetön aivoituksiensa toteuttamisessa. Yleistä tässäkin puolueessa on miten rukoillaan JUMALAN ottavan aivoittaansa sairauden pois ihimseltä. Ikäänkuin ihminen viisaampana neuvoo kaikkivaltiasta JUMALAA miten asian tulee olla.
      No, tietenkin ihminen saa ja voi rukoilla, mutta ihminen elää pettymyksen aikoja vuosiensa saatossa.
      Raamatussa kehotetaan rukoilemaan sairaiden puolesta, mutta punainen lanka on mitä jj amiten rukoilla.

Ensiksi uskovan ihmisen tulee ymmärtää ja nähdä kirkkaasti, miten JUMALAN tahto on tekijä, jota tulee kunnioittaa. Väitämpä, miten JUMALA opettaa ihmistä - ymmärryksen laajetumista - sairauksien kautta tutemaan JUMALAN aivoituksia - koko olemusta.
      Siis ihmisen tulee rukoilla tilanteeseensa sopeutumista - hyväksyä JUMALAN tahdon toteutuminen kohdallaan. Sopeutumiseen tarvittavaa voimaa ja erityisesti heittää asia Herran haltuun sanan varsinaisessa merkityksessä. Kun ihminen on hyvöksynyt todellisuuden - sairautensa - niin JUMALAN tahdon alaisuutta on ottaako JUMALA pois sairauden / poikkevuuden. Tämäkään ei ole ihmisen päätetävissä, vaan kaikkivaltiaan JUMALAN.

Kuten jokainen / moni ihminen ymmärtää ja näkee, niin ihminen ei koskaan kasva viisaudessa / ymmärryksen laajentumisessa muutoin kuin haasteiden - vastoinkäymisten kautta. Ihminen kyllä tulee tietoiseksi asioista, mutta tietoisuus ei kasvata ihmistä.
      Esim. tämä korkean elintason aika, jota elämme on erittäin petollista ihmisen kehitystä ajatellen. Ihmisellä on erittäin paljon materiaalia halussaan, mutta todellisesti elää korkeassa stressitilassa ja siten on herkkä haavoittavuudelle. Sairaudet kuin myös vastuuttomuus ja yleensä piiiiiiiitkäkestoisissa ihmissuhteissa eläminen. Kyse on siis kolektiivinen - ei yksilöllinen ongelma.

m.l

• Anonyymi

Miksi esiinnyt Raamatun opettajana, vaikka et ole uskossa eikä Jumnla ole sinua voidellut eikä valtuuttanut: Jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
        Etkö kunnioita ja pelkää Jumalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi esiinnyt Raamatun opettajana, vaikka et ole uskossa eikä Jumnla ole sinua voidellut eikä valtuuttanut: Jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
        Etkö kunnioita ja pelkää Jumalaa?

Miksi sinä valutat noita sianoksennuksiasi vähän joka väliin?
        -GF-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-GF-

Voisitko lopettaa pilkkaamisen?
        Sana ilmoittaa täysin selvästi, etteivät uskosta osattomat voi toimia Raamatun opettajina.

Onko tämä mielestäsi sian oksennusta: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-GF-

No, eiköhän viestin sisältö kerro enemmän kirjoittajasta kuin muusta? Näitä reuhaajia maailmssa on pilvin piemein.

m.l

• Anonyymi

Paavalilla oli kasvoissaan jokin synnynnäinen vamma tai kasvain. Ja vaikka hän oli kolmesti rukoillut, se vaiva oli ja pysyi hänessä, kuin täi tervassa.

Minulla on klinefelterin oireyhtymä, jonka aiheuttaa kromosomihäiriö. Kun esitin Herralle Jeesukselle asian, hän vastasi, ettei hän voi enään paljonkaan tehdä tässä elämäni vaiheessa. Ja koska siihen ei pysty edes lääketiedekään näin ollen vaikuttamaan muutoin kuin hormoonilääkityksellä, niin testosteronipiikki kannikkaan vaan ja menoksi. Sivuvaikutuksena spontaanisti lisääntynyt viriliteetti.

Aloittajan ja vastaajien sekä yleensä kaikkien on syytä hyväksyä tämä tosiasia, että koska ihmisessä on erilaisia vajavaisuuksia, joissa lääketiede on voimaton, eikä Jeesuskaan voi enää vaikuttaa asiaan, niin se on vaan itsekunkin hyväksyttävä ne vajavaisuutensa ja puutteensa ja elettävä sellaisenaan kuin on.

• Anonyymi

hei en usko että siitä se johtuu eikä kyse oo lääketieteestä vaan että uskovat rukoilevat oman lihallisen tahdon mukaan eikä anna Jumalan toimia Hänen tahdon mukaan
        Jumala etsii senkaltaisia rukoilijoita jotka rukoilee Totuuden Hengessä jonka tehtävä toimia sanan totuuden mukaan ja Jumala etsii rukoilijoita jotka vaeltaa ja elää totuuden mukaan

He luulevat että korona vitsaukseksi on uskosta osattomien ihmisten syytä mutta oikeastaan se on heidän syytä koska he eivät ota vastaan rakkautta totuuteen. Jumala vitsaa lähetti heitä voidakseen kuljettaa heitä totuuden tielle jolle he ei tajunnut tulla eikä tajunnut tehdä parannuksen ja hylätä kaikki mitkä on Jumalan Sanan vastakohtaista siksi Jumala ei kuule heidän rukousta

Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
        4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

Lähdin pois FB:n koronabaarista koska siellä ei ymmärretä rukoilla sanan totuuden mukaan eikä ymmärrä että PH on Totuuden Henki joka toimii vain ainoastaan totuuden mukaan

aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei en usko että siitä se johtuu eikä kyse oo lääketieteestä vaan että uskovat rukoilevat oman lihallisen tahdon mukaan eikä anna Jumalan toimia Hänen tahdon mukaan
        Jumala etsii senkaltaisia rukoilijoita jotka rukoilee Totuuden Hengessä jonka tehtävä toimia sanan totuuden mukaan ja Jumala etsii rukoilijoita jotka vaeltaa ja elää totuuden mukaan

He luulevat että korona vitsaukseksi on uskosta osattomien ihmisten syytä mutta oikeastaan se on heidän syytä koska he eivät ota vastaan rakkautta totuuteen. Jumala vitsaa lähetti heitä voidakseen kuljettaa heitä totuuden tielle jolle he ei tajunnut tulla eikä tajunnut tehdä parannuksen ja hylätä kaikki mitkä on Jumalan Sanan vastakohtaista siksi Jumala ei kuule heidän rukousta

Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
        4:24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

Lähdin pois FB:n koronabaarista koska siellä ei ymmärretä rukoilla sanan totuuden mukaan eikä ymmärrä että PH on Totuuden Henki joka toimii vain ainoastaan totuuden mukaan

aloittaja

No sitten kun Sinä itse rukoilet Hengessä ja Totuudessa asiassasi Jumalaa, niin seuraukset jäävät nähtäväksi sen suhteen, rukoilitko asiassasi sydämmesi uskolla vai muutoin. Ja ellet parane vaivastasi, ei siihen väenpaljous mitään lisää, sillä Herra ei kehoita rukoilemaan väellä ja voimalla, vaan hänen Hengellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aloittaja

Kannattaakin lähteä kaiken maailman ymmärtämättömien malka-ihmisten seurasta pois ja piiloutua besserwissereitten hirsi-kerhoon. Sillä tavallahan ne hengessään eksyväiset käsittävät ymmärryksen, ja napisevaiset ottavat oppia.

Sillä Jes. 29:23-24. sanoo: Sillä kun hän näkee, kun hänen lapsensa näkevät keskellänsä minun kätteni työn, niin he pyhittävät minun nimeni, pitävät pyhänä Jaakobin Pyhän ja peljästyvät Israelin Jumalaa. Ja hengessään eksyväiset käsittävät ymmärryksen, ja napisevaiset ottavat oppia.

Sanaa puhumalla sitä jumalattomatkin totuudesta jyvälle pääsevät. Sama lähestymistapa se totuudesta pois eksyneittenkin kohdalla minun mielestäni pitäisi olla, eikä pois lähteminen. Mutta tulkintansa kullakin raamatun opetuksesta. Onneksi on niitäkin, jotka sentään jäävät eksyneitäkin opastamaan pois eksymyksestään.

• Anonyymi

>> Paavalilla oli kasvoissaan jokin synnynnäinen vamma tai kasvain. <<

Mistä raamatun kohdasta sen päättelet?

Minusta Paavalilla saattoi olla silmissä vikaa. Hänhän sanoo, että galatalaiset olisivat, jos mahdollista, kaivaneet silmänsäkin päästään ja antaneet ne hänelle. Mutta saattoi tietysti olla, että Paavali viittasi tällä vain Damaskon tiellä tapahtuneeseen sokeuden aikaansa, eikä pistimeensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten kun Sinä itse rukoilet Hengessä ja Totuudessa asiassasi Jumalaa, niin seuraukset jäävät nähtäväksi sen suhteen, rukoilitko asiassasi sydämmesi uskolla vai muutoin. Ja ellet parane vaivastasi, ei siihen väenpaljous mitään lisää, sillä Herra ei kehoita rukoilemaan väellä ja voimalla, vaan hänen Hengellään.

tarviin esirukoilijoita jotka rukoilee Totuuden Hengessä ja totuudessa

aloittaja

• Anonyymi

Ja se synnynnäinen vamma on helluntailaisuus, eikö niin?

• Anonyymi

>>Ja se synnynnäinen vamma on helluntailaisuus, eikö niin? <<

Hah, hah. Joskus nämä teidän murjaukset ovat jopa oikeasti ihan hauskoja oivalluksia.

• Anonyymi

Hyvin oot ymmärtänyt, että syntyä pitää uudestaan ylhäältä, tullakseen uskovaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin oot ymmärtänyt, että syntyä pitää uudestaan ylhäältä, tullakseen uskovaiseksi.

Lienee kuitenkin vain kaksi mahdollisuutta, alatiesynnytys ja sektio.
        Suutariksi ei ole kukaan jäänyt.
        Eli ei siis pelkoa uskovaisuudesta normi-ihmisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Ja se synnynnäinen vamma on helluntailaisuus, eikö niin? <<

Hah, hah. Joskus nämä teidän murjaukset ovat jopa oikeasti ihan hauskoja oivalluksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäikö neula samalle uralle, kun toistat vaan uudelleen ja uudelleen tuota mantraasi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskenmenohan on varsinainen suutariksi jäänyt kehitysvaihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskenmenohan on varsinainen suutariksi jäänyt kehitysvaihe.

Keskenmeno eli luominen on toinen uskovaisten lempikeksintö. Sen verran vakava juttu kohdalle sattuessa etten viisastelisi siitä yhtään. Vitsaile mieluummin vaikka PH-kuvitelmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskenmeno eli luominen on toinen uskovaisten lempikeksintö. Sen verran vakava juttu kohdalle sattuessa etten viisastelisi siitä yhtään. Vitsaile mieluummin vaikka PH-kuvitelmille.

En vitsaillut asialla. Ilmaisin kannanottoni suorinvartaloinkerien aivan omin sanoin.

Isä Jumalan Pyhää Henkeä ei sinunkaan kantsi pilkata vitsailemalla, vaikka et olekaan uiskovainen.

• Anonyymi

Minullakin on synnynnäinen vamma. Herra voi tietysti parantaa vammamme, mutta ensisijaisesti uskon hänen haluavan, että parannumme sisäisesti niin, opimme hyväksymään itsemme vammoinemmekin.

Ellei Herra siis paranna vielä tässä ajassa, niin myöhemmin kuitenkin koittaa sekin päivä, kun rammat hyppivät ym., eikä sairautta enää ole, eikä kyyneleitä, eikä kuolemaa.

• Anonyymi

Synnynäiset vammat eivät ole Jumalan tahto eikä Jumalan tekoja, vaan sieluvihollisen.

• Anonyymi

lopeta

aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synnynäiset vammat eivät ole Jumalan tahto eikä Jumalan tekoja, vaan sieluvihollisen.

>> Synnynäiset vammat eivät ole Jumalan tahto eikä Jumalan tekoja, vaan sieluvihollisen. <<

Kannattaisi kyllä lukea raamatusta sitä vanhaa testamenttiakin, niin oppisi tuntemaan Jumalansa kokonaan.

Raamattu sanoo että Jumala muovaa meidät kohdussa. Jos siis syntyy vammainen lapsi, se on Jumalan sallimusta ja tekoa. Alunperin ei tietenkään ollut mitään sairautta, eikä sellainen ollut Jumalan alkuperäinen tahto, mutta syntiinlankeemuksesta asti näin on ollut. Jumala itse kirosi ja rankaisi koko luomakuntaa syntiinlankeemuksessa, mutta ilmoitti myös valmistamansa pelastuksen kirouksesta.

Sinä taas korotat sielunvihollisen arvoon arvaamattomaan, nostamalla sen sellaiseen asemaan, jota sillä ei ole. Annat sille taitoja, joita sillä ei todellakaan enkelinä ole. Sielunvihollinen ei soluihin pysty mitenkään vaikuttamaan. Se ei ole mikään Luoja, eikä se pysty näpelöimään perimäämme eikä muutakaan.

Herra on elämän antaja ja elämän ottaja, parantaja, haavoittaja, onnen ja onnettomuuden tuottaja raamatun mukaan.

Silloinkin, kun sielunvihollinen hyökkää tappaakseen, ei kukaan kuole, jos ei Jumala sitä salli tapahtuvaksi. Koska hän on kaikkivoipa ja kaikkivaltias, ja sanoo viimeisen sanan kaikessa. Ei sielunvihollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> Synnynäiset vammat eivät ole Jumalan tahto eikä Jumalan tekoja, vaan sieluvihollisen. <<

Sinä uskot johonkin itse keksittyyn taivaan taattoon, joka ei pysty mitään sielunviholliselle eikä sille, mitä hänen luomilleen ihmislle maailmassa tapahtuu, etkä raamatun ilmoittamaan kaikkivaltiaaseen ja kaikkivoipaan suvereeniin Herraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi kyllä lukea raamatusta sitä vanhaa testamenttiakin, niin oppisi tuntemaan Jumalansa kokonaan.

Raamattu sanoo että Jumala muovaa meidät kohdussa. Jos siis syntyy vammainen lapsi, se on Jumalan sallimusta ja tekoa. Alunperin ei tietenkään ollut mitään sairautta, eikä sellainen ollut Jumalan alkuperäinen tahto, mutta syntiinlankeemuksesta asti näin on ollut. Jumala itse kirosi ja rankaisi koko luomakuntaa syntiinlankeemuksessa, mutta ilmoitti myös valmistamansa pelastuksen kirouksesta.

Sinä taas korotat sielunvihollisen arvoon arvaamattomaan, nostamalla sen sellaiseen asemaan, jota sillä ei ole. Annat sille taitoja, joita sillä ei todellakaan enkelinä ole. Sielunvihollinen ei soluihin pysty mitenkään vaikuttamaan. Se ei ole mikään Luoja, eikä se pysty näpelöimään perimäämme eikä muutakaan.

Herra on elämän antaja ja elämän ottaja, parantaja, haavoittaja, onnen ja onnettomuuden tuottaja raamatun mukaan.

Silloinkin, kun sielunvihollinen hyökkää tappaakseen, ei kukaan kuole, jos ei Jumala sitä salli tapahtuvaksi. Koska hän on kaikkivoipa ja kaikkivaltias, ja sanoo viimeisen sanan kaikessa. Ei sielunvihollinen.

Kirjoittelet sielunvihollisen oppia. Tarkoitat, että voi hyppiä vaikka temppelin harjalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet sielunvihollisen oppia. Tarkoitat, että voi hyppiä vaikka temppelin harjalta.

Ei Jumala pidä kiusata, sanoo raamattu, esim. hyppimällä tahallaan jostain alas, jossa voi loukata tai kuolla. Jeesus kyllä meinattiin heittää alas jyrkänteeltä, vaan eipä tipahtanut. Eikä kukaan käynyt häneen myöhemminkään käsiksi, koska "ei ollut vielä aika", niin kuin raamattu selvästi sanoo.

Monia nykyuskoviakin on yritetty hengiltä ja on tapahtunut monia yliluonnollisia pelastumisia ja asioita. Paavalikin koki monenlaisia hengenvaaroja, mutta ei kuolut ennen kuin olis juoksunsa päättänyt ja Herra ilmoittin aikansa olevan täyttymässä.

Sinä sen sijaan kumartelet jotain sarvipäätä, antamalla sille peräti jumalllisia ominaisuuksia ja valtuuksia, joita sillä ei ole.

• Anonyymi

>>Minullakin on synnynnäinen vamma. Herra voi tietysti parantaa vammamme, mutta ensisijaisesti uskon hänen haluavan, että parannumme sisäisesti niin, opimme hyväksymään itsemme vammoinemmekin.

Ellei Herra siis paranna vielä tässä ajassa, niin myöhemmin kuitenkin koittaa sekin päivä, kun rammat hyppivät ym., eikä sairautta enää ole, eikä kyyneleitä, eikä kuolemaa.<<

lopeta

aloittaja

• Anonyymi

Ellet tässä ajassa eläessäsi parane vaivastasi, niin sitten ajasta iankaikkisuuteen siirtyessäsi kun kaikki entinen on mennyt, niin uusi on sijalle tullut..

Siihen saakka kärvistele mitä kärvistelet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellet tässä ajassa eläessäsi parane vaivastasi, niin sitten ajasta iankaikkisuuteen siirtyessäsi kun kaikki entinen on mennyt, niin uusi on sijalle tullut..

Siihen saakka kärvistele mitä kärvistelet..

>> kärvistele mitä kärvistelet.. <<

Mee kottiis kasvamaan.

• Anonyymi

en seuraa tätä enää

aloittaja

• Anonyymi

Senkö takia lopetat keskustelun seuraamisen, koska kukaan kommentoiva ei yhdy esirukoilijoita vähätteleviin mielipiteisiisi?

• Anonyymi

Rukoilen sinun puolestasi. Pyhäisä pyydän,että parannat tämän keskustelun aloittajan Jeesuksen kristuksen nimessä hänen vaivoistaan.Sinun haavojesi kautta tämä rakas sairas ihminenkin on parantuva. Sinun veressäsi on valtava voima.Kiitos Pyhä Jumalani,että paransit ja pelastit hänet jo nyt täällä ikuiseen elämään kanssasi. Nyt rakas aloittaja Jeesus alkaa muuttaa sinua ja sinä tulet huomaamaan, että Hän auttaa. Voit elää riemullisen elämän sellaisena kuin me muutkin vajavaiset olemme, kukin omine vaikeuksinemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukoilen sinun puolestasi. Pyhäisä pyydän,että parannat tämän keskustelun aloittajan Jeesuksen kristuksen nimessä hänen vaivoistaan.Sinun haavojesi kautta tämä rakas sairas ihminenkin on parantuva. Sinun veressäsi on valtava voima.Kiitos Pyhä Jumalani,että paransit ja pelastit hänet jo nyt täällä ikuiseen elämään kanssasi. Nyt rakas aloittaja Jeesus alkaa muuttaa sinua ja sinä tulet huomaamaan, että Hän auttaa. Voit elää riemullisen elämän sellaisena kuin me muutkin vajavaiset olemme, kukin omine vaikeuksinemme.

kiitos mutta en oo sairas vaan vammanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia lopetat keskustelun seuraamisen, koska kukaan kommentoiva ei yhdy esirukoilijoita vähätteleviin mielipiteisiisi?

• Anonyymi

Onhan täällä pari esirukoustakin. Ja Herra parantaa, kenet tahtoo.

• Anonyymi

Olen miettinyt tuota rukoilemista. Olen tullut siihen tulee kuseen, että vaikka uskovaisina ymmärrämme, ettei Jumala ole lahja-automaatti niin Jumala ymmärtää paremmin kuin me syötiin hmiset, ihmisen hädän.
      Jumala ymmärtää tunteemme ja tietää mitä tekoa olemme.
      Hän ei odota meiltä täydellistä rukousta.
      Hädän hetkellä, kun olemme uupuneita, kipeinä, väsyneitä, epätoivoisia ja lisää hduttomia ja tuollaisena hetkenä kun joku ihminen kääntyy Herran puoleen pyytäen Isää Jumalaa auttamaan vaikkapa ruuan saamisessa, niin uskon Jumalan ymmärtävän paremmin kun me ihmiset sen, että ihminen tuossa hankalassa tilassaan ja olissaan on hodissään eikä siinä tule aina mieleen rukoilla jonkin n tietyn opetuksen mukaan tai oikea oppis stii niin ettei pyydä vaikka suoraan apua juuri siihen ei nhimilliseen tuskaansa ja ahdistukseensa.
      Jumala ei n rakkaus.

• Anonyymi

Jumala on rakkaus oli tuo viimeinen lause. Piti olla

• Anonyymi

Niin KÄÄK. Tämä kännykkä kirjoittaa miten sattuu 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin KÄÄK. Tämä kännykkä kirjoittaa miten sattuu 🤣

Samaa tekee tietsikankin ohjelma. Jättää kirjaimia sanoista tai lisää sanaan jonkin muun kirjaimen. Teksti täytyy tarkistaa moneen kertaan, että se on oikeassa muodossaan eikä ylimääräisiä kirjaimia sanoissa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30