Autakaa, laihdutus

Naikkonen-21
Tänään 19:50
UUSI
Ilmoita
Hei!
Olen 21v Nainen olen reilusti siis ylipainoinen pituuteeni nähden eli olen 158cm pitkä ja paina 69 kiloa eli minulla on noin 15-19 kiloa ylipainoa. Kysymykseni siis olisi se että kuinka paljon kilokaloreita saisin syödä päivässä että laihtuisin noin 1 kilon viikossa tahdilla. Olen nyt syönyt jo monta viikkoa 1200 kilokaloria päivässä ja olen laihtunut vain 1 kilon 4 viikon aikana eli teenkö nyt jotain väärin, liikun aika vähän eli käyn kävelylenkeillä noin 2 kertaa viikossa joskus 3 kertaa muuta en oikein tee tällä hetkellä.
sos osaisko joku auttaa minua kuinka paljon kilokaloreita ois jees päivässä syödä että laihtuisin noin kilon viikossa vauhdilla

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunhan saat edes 10 kiloa pois niin olet jo normaalipainon rajoissa. 15 kilon vähennyksellä olisit reilusti normaalipainossa, eikä enempään ole tarvettakaan.

Kunhan pienennät annoskokoa, niin paino alkaa pudota. Mutta tuollainen 1 kilo viikossa on turhan kova tavoite, silloin on vaarana että paino palautuu takaisin kun et enää jaksa tsempata täysillä.

• No niin se varmaan onkin liian kova tavote 1 kg per viiko kyse nyt kai lähinä on siitä että tää paino tällä hetkellä vaa junttaa samassa 69kg ssä vaikka olen pienentänyt annos koja eli en nyt sitte tiie mistä kiikastaa.

• Anonyymi
        Naikkonen-21 kirjoitti:

No niin se varmaan onkin liian kova tavote 1 kg per viiko kyse nyt kai lähinä on siitä että tää paino tällä hetkellä vaa junttaa samassa 69kg ssä vaikka olen pienentänyt annos koja eli en nyt sitte tiie mistä kiikastaa.

Se "kiikastaa" siitä että paino putoaa tavallaan portaittain. Painonpudotus pysähtyy välillä vaikka dieetti pysyisikin ennallaan. Tämä on todettu usein mm. televisiossakin esitetyissä laihdutussarjoissa. Osallistujat hämmentyvät kun paino ei putoakaan tasaisesti ja lääkärit ovat perustelleet tätä normaalina aineenvaihdunnan toimena. Pitää vaan jaksaa "takaiskusta" huolimatta, eikä luovuta. Itsekin olen todennut saman ja kyllähän se paino laskee portaissa, mutta jatkuu kunhan jaksaa noudattaa linjaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe