Kansa tukee hallituksen toimintaa koronakriisissä

Kansan tuki on vahvistunut Kantarin suorittamassa kyselyssä. Perussuomalaisistakin puolet katsoo hallituksen onnistuneen.

Ainoastaan änkyräpersut vastustivat. Tämä johtuu siitä, että on helppoa vastustaa asioita tarjoamatta ratkaisua.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nythän on rajat kiinni ja talous seis. Mikä on, kun ei persuille maistu?

• Anonyymi

Väärin suljettu

• Anonyymi

Epäilen tutkimusta. Pekosen mukaan paitsi hengityssuojista myös suojavaatetuksesta on pula. Eikä ne nyt tiedä kuuluuko asia Kiurulle, Pekoselle vai yleensäkään koko hallitukselle. Turha alkaa nyt persuja haukkumaan, en ole persu, olen vaan huolissani hoidossa olevan siskoni puolesta.

• Anonyymi

Jos siskosi on sairas, toivottavasti veit hänet lääkäriin, etkä sirkukseen?
        Samoin toimitaan politiikassa. Silloin kun tarvitaan vastuuta, päätöksiä ja tekoja, äänestetään vastuullisi puolueita, joita ovat esim. kaikki nykyiset hallituspuolueet ja kokoomus. Jos taas halutaan pelkkää mölinää, vihakiihotusta ja poliittista sirkusta, silloin äänestetään NYKYperussuomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siskosi on sairas, toivottavasti veit hänet lääkäriin, etkä sirkukseen?
        Samoin toimitaan politiikassa. Silloin kun tarvitaan vastuuta, päätöksiä ja tekoja, äänestetään vastuullisi puolueita, joita ovat esim. kaikki nykyiset hallituspuolueet ja kokoomus. Jos taas halutaan pelkkää mölinää, vihakiihotusta ja poliittista sirkusta, silloin äänestetään NYKYperussuomalaisia.

Hallituksen kansansuosio on kasvanut entisestään kertoo MT:

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1081681

• Anonyymi

Tottakai olet persu. Oikein umpipersu ja mukamas fiksu - HAH!
        Kuvittelet, että joku pitää sinun lapsellista väitettäsi totena.

• Anonyymi

Nyt on piru merrassa!Jo puolet perussuomalaisista tukee hallituksen toimia!

• Anonyymi

No aloittehan heti persuja haukkumaan. Sisko on edelleen sairaalassa, eikä hoitajilla ole vieläkään tarvittavia suojaimia. Pekonen ei edelleenkään ole mistään tietoinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe