Kansan tuki on vahvistunut Kantarin suorittamassa kyselyssä. Perussuomalaisistakin puolet katsoo hallituksen onnistuneen.
Ainoastaan änkyräpersut vastustivat. Tämä johtuu siitä, että on helppoa vastustaa asioita tarjoamatta ratkaisua.
Kansa tukee hallituksen toimintaa koronakriisissä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän on rajat kiinni ja talous seis. Mikä on, kun ei persuille maistu?
- Anonyymi
Väärin suljettu
- Anonyymi
Epäilen tutkimusta. Pekosen mukaan paitsi hengityssuojista myös suojavaatetuksesta on pula. Eikä ne nyt tiedä kuuluuko asia Kiurulle, Pekoselle vai yleensäkään koko hallitukselle. Turha alkaa nyt persuja haukkumaan, en ole persu, olen vaan huolissani hoidossa olevan siskoni puolesta.
- Anonyymi
Jos siskosi on sairas, toivottavasti veit hänet lääkäriin, etkä sirkukseen?
Samoin toimitaan politiikassa. Silloin kun tarvitaan vastuuta, päätöksiä ja tekoja, äänestetään vastuullisi puolueita, joita ovat esim. kaikki nykyiset hallituspuolueet ja kokoomus. Jos taas halutaan pelkkää mölinää, vihakiihotusta ja poliittista sirkusta, silloin äänestetään NYKYperussuomalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siskosi on sairas, toivottavasti veit hänet lääkäriin, etkä sirkukseen?
Samoin toimitaan politiikassa. Silloin kun tarvitaan vastuuta, päätöksiä ja tekoja, äänestetään vastuullisi puolueita, joita ovat esim. kaikki nykyiset hallituspuolueet ja kokoomus. Jos taas halutaan pelkkää mölinää, vihakiihotusta ja poliittista sirkusta, silloin äänestetään NYKYperussuomalaisia.Hallituksen kansansuosio on kasvanut entisestään kertoo MT:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1081681 - Anonyymi
Tottakai olet persu. Oikein umpipersu ja mukamas fiksu - HAH!
Kuvittelet, että joku pitää sinun lapsellista väitettäsi totena.
- Anonyymi
Nyt on piru merrassa!Jo puolet perussuomalaisista tukee hallituksen toimia!
- Anonyymi
No aloittehan heti persuja haukkumaan. Sisko on edelleen sairaalassa, eikä hoitajilla ole vieläkään tarvittavia suojaimia. Pekonen ei edelleenkään ole mistään tietoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181