Eturauhanen hukassa

Anonyymi

En tiedä onko oikeassa paikassa mutta pistän tänne kuitenkin kysymyksen..
Eli olen yrittänyt löytää omaa eturauhasta jo pitkän aikaa mutta tuntuu olevan hukassa.. Ajattelin kysäistä että löytyiskö täältä vinkkejä miten löytäminen onnistuisi..

10

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minäkin muutaman kerran aikanaan koitin etsiä sitä, mutta ei sitä ainakaan itse näytä löytävän.

• Anonyymi

Tane tuhkaluukkujen asiantuntian kommentti.Sinä varmasti tunnet asian olet niitä rassanut jo nuoruudestasi asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tane tuhkaluukkujen asiantuntian kommentti.Sinä varmasti tunnet asian olet niitä rassanut jo nuoruudestasi asti.

Puhu omasta puolestas kaappihomo runkkari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu omasta puolestas kaappihomo runkkari

Tulitko nyt kaapistasi ulos.Kauan se kestikin.

• Anonyymi

Hyvää tekis jos joku panis nyt perseeseen ja runkkais kyrpää samalla kyllä siitä sais virtaa tähän iltaa.

• Isolla vielä. Kyllä taas jaksais tehdä töitä....

• Anonyymi
        SakariB kirjoitti:

Isolla vielä. Kyllä taas jaksais tehdä töitä....

Sinä töitä ikinä tehnykään

• Anonyymi

Voisin auttaa sen etsimisessä. Olen ukm pk seudulta.

• Anonyymi

No työnnä se tyhmä pääsi toisen tuhkaluukku tanen suoleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No työnnä se tyhmä pääsi toisen tuhkaluukku tanen suoleen

Millähän sinäkin sanot toisia tyhmäksi.Vittu itse pysty kertoo kun samaa juttu tuhkaluukustasi.Helvetti miten joku voi ollakin saatanan tyhmä.Täytyy olla kyllä tosi kieroon kasvanut tyyppi kun ei kiinnosta muu kun peräreikä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      159
      4989
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3601
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3401
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2897
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      104
      2655
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      27
      2054
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1895
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1745
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      154
      1505
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1502
    Aihe