Lisäänpä tuohon vielä

että kai se kuntavaaliehdokkuuteni nähtiin minulle ansioksi. Olin tuolloin ylivääpeli, ollut sitä jo viisi vuotta. Mutta seuraavan vuoden alussa minusta tuli sotilasmestari. Ja sitten seuraavana vuonna, 1.7.1974 - 39-vuotissyntymäpäivänäni - minusta tuli luutnantti, 1.7.1976 yliluutnantti ja 1.1.1979 kapteeni, mutta jo 1.9.1980 eläkeläinen sotaväestä ja palkkatyöläinen siviilissä. Kuitenkin 40 vuotta tuonkin jälkeen yhä olen eräille aliupseeri, vaikka en SOTILAS koe enää olevanikaan;))

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Mutta seuraavan vuoden alussa minusta tuli sotilasmestari. Ja sitten seuraavana vuonna, 1.7.1974 - 39-vuotissyntymäpäivänäni - minusta tuli luutnantti"

:)

• Anonyymi

Sinustäkin räkäpää. ? Tämähän ihan siten sotilailla miehitetty.

• Anonyymi

Pankon kopiokone raksuttaa.....

• Se minua ihmetyttää että kaksi korkeakoulututkintoa suorittanut henkilö käyttää noin avutonta suomen kieltä.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Se minua ihmetyttää että kaksi korkeakoulututkintoa suorittanut henkilö käyttää noin avutonta suomen kieltä.

Minua ihmetyttää miten akkamainen nahjus käyttää pallohametta. Yritä edes vähän miehistyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ihmetyttää miten akkamainen nahjus käyttää pallohametta. Yritä edes vähän miehistyä.

Tyhmä juntti on tyhmä juntti vaikka voissa paistaisi.

• Anonyymi

Se minua ihmetyttää että kaksi korkeakoulututkintoa suorittanut henkilö käyttää noin avutonta suomen kieltä.

"...henkilö käyttää noin avutonta suomen kieltä."

Ei tarvitse ihmetellä. Teksti on suoraan kopioitu Kapin kirjoituksesta, siksi se on noin avutonta suomen kieltä.

Pilkkaahan siinä on tarkoituskin Kapista tehdä, tuon mainitsemasi avuttoman kielen lisäksi hänen jatkuvasta itsensä esiintuomisesta.

Hyvä kuitenkin, että huomaat tekstin olevan heikkotasoista

• Anonyymi

Ei Kapi ole käynyt korkeakoulua. Sekoilette teksteissänne Kapin kanssa kuin muutkin.
        Eikä se ole vaarallista kuin feministi sossulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Kapi ole käynyt korkeakoulua. Sekoilette teksteissänne Kapin kanssa kuin muutkin.

Mites Herra Majurin äidinkielen kypsyysnäyte meni?
        Tuliko improbatur?

• Anonyymi

Tuliko improbatur?

Ei Kapi ole majuri.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Kapi ole majuri.

Älähän Herra Majuri kiemurtele. Tiedätkö sinä edes mikä on äidinkielen kypsyysnäyte?

• Anonyymi

Älähän Herra Majuri kiemurtele. Tiedätkö sinä edes mikä on äidinkielen kypsyysnäyte?

Äidinkielen kypsyydestä en tiedä, mutta hirven kieltä olen usien kypsyttänyt. Pitkäänhän se ottaa, mutta hyvää tulee. Ohuita viipaleita vaan ja ääntä kohden.

• Anonyymi

Tuliko improbatur?

Pallohame miten kapin kanssa meni? Tuliko impotentum? Vai seisooko sinullakaan?

• Anonyymi

Pallohameen kielikokeen kypsyysnäyte on ruskea kieli. Tiennet mistä väri tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko, kuinka honkkeli olet, kun et yk-sin-ker-tai-sim-mas-ta yk-sin-ker-tai-sin-ta -ky-sy-mys-tä ym-mär-rä? Pi-tää-kö vie-lä piir-tää ku-va?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe