Mulla on kipeä punainen, vähän hilseilevä iso patti selässä. Olisko psoria?
Ei pattia oikeestaan kutita, mutta se on tod. kipeä. Pattiin sattuu kun esim. liikutan kättä.
Vai oliskohan paise tms märkärakkula?
Patti on iso, punainen ja koholla oleva, tuntuis että on nestettä sisällä.. se on siis todella kipeä. Se tuli nopeesti, on ollu nyt n. viikon.. Lääkäriin pitäis mennä, juu..
Kiitos mikäli joku vastailee..
Onko psori-ihottuma kipeä?
4
1361
Vastaukset
- henni
..paise?
- jenska
ei kuullosta psoriaasikselta... itse psori ihottuma kutiaa ja tulee hilseilevä "kuiva" kohta eikä ole ns. paise... ja se puhkeaa stressistä... joka oli jo varmasti kaikkien tiedossa.
- juulia-82
..asia.. paiseesta oli todellakin kyse, lääkärissä kävin, se paise puhkastiin, nyt antibioottikuuri päällä..
Niin psoriko tulee stressistä vai se paise? Mä olinkin jo tosi paiseessa sen paiseeni kanssa. Että tiedoksi muillekin.. jos kipee iso patti tulee, lääkäri voipi sen puhkaista! - jenska
juulia-82 kirjoitti:
..asia.. paiseesta oli todellakin kyse, lääkärissä kävin, se paise puhkastiin, nyt antibioottikuuri päällä..
Niin psoriko tulee stressistä vai se paise? Mä olinkin jo tosi paiseessa sen paiseeni kanssa. Että tiedoksi muillekin.. jos kipee iso patti tulee, lääkäri voipi sen puhkaista!psoriaasis puhkee stressistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770