Onko muilla mällivaatteita?

Anonyymi

Itselläni on muutama mekko, leggingsit ja minishortsit, joihin lasken mällit, toki muut on pestynä valmiiksi oottamassa vuoroaan, tällä hetkellä käytössä leggingsit joissa on viikon ajalta mällit haaruksissa.

19

575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on Dimex housuja, joihin on tullut laukastua kymmeniä mällejä. Myös nahkahanskoja, jotka ovat spermasta kovia ja valkoisia

• Anonyymi

Sanoisin paremminkin että mulla on (naisten) runkkuvaatteita. En yleensä laukea niihin mutta kun ovat tarpeeksi likaantuneet muuten niin saatan sitten laskea lastin niihin ennen pesuun tai roskiin laittoa :D

• Anonyymi

mä runkkaan exän huorakorkkareihin mällit.tuntuu hyvältä työntää kyrpää niihin sisään ja antaa spermojen tulla sisään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä runkkaan exän huorakorkkareihin mällit.tuntuu hyvältä työntää kyrpää niihin sisään ja antaa spermojen tulla sisään

Taas meni lasti korkkariin...kapea nahkainen kärki hyväilee terskaa kivasti ja pinhan jo roishkahtaa...

• Anonyymi

Runkkaan sukkahousuissa. Niitä on kiimasta spermata

• Anonyymi

mällit lennätän yleensä toisten vaatteille, turussa xxx paradisessa ja helsingissä keltiasessa ruusus. nailoneille on mukava laueta, kun ensin joku imee kyrpää.

• Spermaan asujani mutta puhdistan ne aina spermasta. Olen hame/mekkorunkari ja ihana laueta kauniisiin asuihin tai ottaa toisen spermaa niille.

• Anonyymi00009

Mulla on paljon naisten käytettyjä vaatteita joihin runkkailen. Oma suosikkini on tiukat trikoot. Hieron kulliani trikoisiin kunnes spermat lentää haaroihin. Kun housut ovat tarpeeksi spermaiset niin pistän kiertoon. Joku kuuma nainen vetää vielä jalkaansa spermaiset housut. Myös uimapukuun on kiva laueta.

• Anonyymi00010

Exän teinin stringien haarakiilaan tuli vedettyä oikein huolella. Oli niin irstas tuoksu, että irtosi hetkessä ja sitten mälliset pöksyt takaisin pyykkikoriin. Oli kyllä todella kiihottavaa. Huh mikä pillun tuoksu

• Anonyymi00011

Ostan kirppareilta paljon käytettyjä vaatteita ja runkkailen niihin. Tiukat shortsit ja bikinit on parhaita ja niihin lentää mälli nopeasti.

• Anonyymi00013

Minusta on mukava laskea spermat kosteisiin naisten pikkariehin .ensi hieroa niill kosteilla pikkareilla kalua ja pukea vaikka rintsikat päälle ja ruveta sitten tosi tomiin kalun kanssa.

• Anonyymi00014

Muijan pikkareiden haaroissa on "tasku" johon kulli menee hyvin. Sit vaan hieroo kalua pikkareiden läpi kunnes mälli tulee "taskuun". Pikkarit kuivumaan ja takaisin kaappiin.

• Anonyymi00020

Mulla ihan sama homma. Just kaivoin pyykkikorista vaimon satiiniset pikkarit ja laitan kullin kohta taskuun ja annan tulla sperman sinne

• Anonyymi00015

Runkkaan sukkahousuissa. Minulla on muutamat mällisukkiset, jotka saavat ottaa vastaan useamman spermalastin. Annan sperman kuivua ja kovettua, sitten puen sukkikset uudelleen ja jatkan niiden sotkemista. Spermaiset sukkahousut kiihottaa. Tahroja on jalkapohjia myöten

• Anonyymi00016

Tällä palstalla oli jokinaika sitten untuvatakki runkkareita.no eilen kokeilin laitoin vaimon punaiset stringit ja hänen untuvatakin. Tosi kiimainen tunne tuli,peilin eteen ja kyllä oli mahtava näky, lämmin takki ja kulli seisoo stringien reunasta, kyllä piti nautiskella tovin oli todella ihana päästää lopuksi spermat lentoon

• Anonyymi00017

Leskianoppini +80v pikkareiden ihania tuoksuja usein tuoksuttelen ja runkkaan kulluani niihin, ihana kiimainen anoppini tietää ja jättää niitä salaa vävylle kylppäriin, välillä pihistän yhdet kotiin vitäväksi että voin sielläkin anopista unelmoida ja seuraavalla kerralla palautan ne anopille spermattuna, tämä on meidän yhteinen salaisuus.

• Anonyymi00018

Muijan alushousuihin tulee vedeltyä usein. Välillä muija antaa laueta hänen päällä oleviin housuihin ja kulkee loppupäivän mällit housuissa. Myös pilluun lauettuani hän usein vetää housut jalkaan ja antaa mällin valua housuihin.

• Anonyymi00019

Ostan nettikirppareilta käytettyjä naisten urheiluvaatteita, mutta en pese niitä. Kun ovat tarpeeksi mällätyt niin pistän kiertoon.

• itselläni on paita missä on mälliroiskeita , ne eivät ole omiani vaan muiden miesten joiden kulleja olen imenyt ne roiskivat mällinsä naamalleni ja suuhun , osa niistä valuu paidalleni , on aika irstaan näköinen 😋

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6606
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5503
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3487
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3473
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2455
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2155
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1892
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1876
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      101
      1437
    Aihe