Nytkun katsoin koenumeroita, tulee aina muisto siitä miten urakoin ja tein kaikkeni ymmärtääkseni koekappaleet ja aina saan tuntea sen epäonnistumisen tunteen. Minun kokeet ei ikinä mene putkeen saan 6-7 tai jopa 8. Joudun pettymään aina itseeni, ja siksi en enään lue kokeisiin, koska en halua/jaksa tuntea sitä epäonnistuneen tuntea. Olenko jotenkin tyhmempi, kun en saa hyvää numeroa kokeista. Tämän takia en näe hyvää tulevaisuutta. En haaveile enään unelma ammatista, koska tiedän, että se on vain haave minulle. Onko minulla lukihäiriö? Motivaatio kouluun ei edes ole.
Miksi minä en ikinä saa hyvää numeroa kokeesta?
Anonyymi
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
7 ja 8 ovat hyviä numeroita eikä kuutonenkaan vielä huono ole. Älä vertaa omia numeroitasi toisten numeroihin, älä aseta rimaa liian korkealle. Tulevaisuudessa ei ole mitään merkitystä yksittäisillä koenumeroilla, sillä on, että olet oppinut tekemään töitä kokeen eteen.
- Anonyymi
No se riippuu mitä haluaa tehdä tulevaisuudessa. Peruskoulussa olisi hyvä olla varmuuden vuoksi noin 8 keskiarvoa riippuen tietenkin lukion keskiarvo vaatimuksista. Mutta jos haluaa mennä amikseen yli 6 keskiarvo on tarpeeksi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457839
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/835247Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593859Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu903819- 983559
- 553203
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod733176Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint342568IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2112232- 521688