Pieni muistinkertaus kuuhulluille!

Kuu on lempiväisten ja aikoinaan myös NASAn lempikohteita.
Jokamiesten tarkkailuvälineistön parannuttua NASA huomasi että paskavaleet kuukäynneistä on syytä lopettaa ja siirsikin katseensa Marsiin taatakseen mahtirahoituksensa jatkuvuuden.

Tässä vielä toistona NASAn alkuperäisestä valokuvasta tehty analyysi suomennettuna:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lueskele sinä vain amerikkalaisten salaliittoteoreetikkojen sivuja niin heiltä ei mahtirahoitus lopu. Se on nykyamerikkalainen versio sosiaaliturvasta: ihmiset jotka eivät kykene mihinkään hyödylliseen eivätkä edes mainosalalle tai politiikkaan, perustavat someen huuhaakanavan ja elävät mainostuloilla.

      • Niin.
        Toimeentulo on revittävä siitä mihin omat kyvyt ja taidot riittävät. Näinhän se on meidänkin maassamme, eikö totta?
        Tosin meillä KELA elättää kaikki työtävieroksuvat sosiaalipummit jopa muista maista tulleet heidän elämänsä tappiin saakka ilman työntekovelvoitteita.

        Mutta aloitukseni analyysi perustuu aitoon ja alkuperäiseen NASAn julkaisemaan valokuvaan Kuuhun laskeutuneesta aluksesta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Niin.
        Toimeentulo on revittävä siitä mihin omat kyvyt ja taidot riittävät. Näinhän se on meidänkin maassamme, eikö totta?
        Tosin meillä KELA elättää kaikki työtävieroksuvat sosiaalipummit jopa muista maista tulleet heidän elämänsä tappiin saakka ilman työntekovelvoitteita.

        Mutta aloitukseni analyysi perustuu aitoon ja alkuperäiseen NASAn julkaisemaan valokuvaan Kuuhun laskeutuneesta aluksesta.

        Sinähän olet satoja kertoja sanonut, että kaikki Nasan valokuvat ovat petosta ja huijausta!
        Nyt sitten väitätkin että "aito ja alkuperäinen" kuva on totta joten siihen voi perustaa jotain?
        ps. Kyllä tuo ns. "analyysi" oli niin paksua puppua, että ihan hävetti lukeakin, voiko tosiaan olla noin typeriä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet satoja kertoja sanonut, että kaikki Nasan valokuvat ovat petosta ja huijausta!
        Nyt sitten väitätkin että "aito ja alkuperäinen" kuva on totta joten siihen voi perustaa jotain?
        ps. Kyllä tuo ns. "analyysi" oli niin paksua puppua, että ihan hävetti lukeakin, voiko tosiaan olla noin typeriä ihmisiä.

        Luet tekstiäni kuin piru Raamattua.

        Linkkikuvani on aito ja alkuperäinen ilman pupunkorvia.
        Siitä tehty analyysi ei ole minun.

        Tähdentäisitkö mitkä kohdat sinussa tuossa analyysissä eniten ärsyttivät?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe