Patmos antoi ohjeen koronan nujertamiseen

Eilen illalla yhdeksän jälkeen RadioPatmoksessa annettiin ohje jolla korona-viruksesta tehdään vaaraton.
Virus tehtäisiin vaarattomaksi uskomalla ja rukoilemalla Jeesuksen nimeen samalla tavalla kuin Markuksen evankeliumin loppujakeissa tehtiin käärmeet ja myrkyt vaarattomiksi (Mark. 16:17-18).
Aika karmeaa, että tahallaan pitäisi testailla itseään viruksilla.

Ohjeen yhteydessä tietenkin muistutettiin rahan laittamisesta tilille.

Mark. 16:17 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
18 He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat.

Markuksen evankeliumi päättyi alkujaan jakeeseen 16:8 ja tuo loppuosa on myöhemmin lisätty ja se lukee joissain Raamatuissakin alla olevin sanoin.
"[Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]"

Markuksen evankeliumin lopusta on ollut ainakin neljä erilaista versiota.

Amerikassa onkin kuollut useita helluntaipastoreita esittäessään käärmeidenkäsittelyä seurakunnissaan.

Pitää muistaa sekin, että Matteuksen evankeliumissa tollasta touhua pidetään Jumalan kiusaamisena.
Matt. 4:7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

40

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanko vahingossa linkki unohtui 😂❓

      • Tuliko Patmoksesta moniakin ohjelmia tuohon aikaan? 😂


      • Anonyymi

        Minäkin kuulin sen.
        Oli ennen Mellerin suoraa ohjelmaa tiedotteen muodossa.
        Alankohtainen Patmos taisi olla ohjelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kuulin sen.
        Oli ennen Mellerin suoraa ohjelmaa tiedotteen muodossa.
        Alankohtainen Patmos taisi olla ohjelma.

        Minä en kuullut Mellerin kehoittavan yhtään mihinkään muuhun kuin rukoukseen 😃


      • Anonyymi
        usko_vainen kirjoitti:

        Minä en kuullut Mellerin kehoittavan yhtään mihinkään muuhun kuin rukoukseen 😃

        Ei ollut Meller.
        Miehen ääni kylläkin ja tiedotteen tapainen ennen musiikkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Meller.
        Miehen ääni kylläkin ja tiedotteen tapainen ennen musiikkia.

        No, mitä hän kehoitti tekemään 😃❓


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuliko Patmoksesta moniakin ohjelmia tuohon aikaan? 😂

        Myöhästymistän ei kannata käyttää puolustuksena sitten. Känkkäränkkää löytää youtubesta mielin määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhästymistän ei kannata käyttää puolustuksena sitten. Känkkäränkkää löytää youtubesta mielin määrin.

        Hyvä kun edes joku kuuntelee sitä radiokanavaa ja kertoo mitä siellä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun edes joku kuuntelee sitä radiokanavaa ja kertoo mitä siellä sanotaan.

        Pe.ku ei muuta kuuntelekaan mutta kun kiero pää kääntää asiat päälaelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Meller.
        Miehen ääni kylläkin ja tiedotteen tapainen ennen musiikkia.

        Nyt ovat hiljaa asiasta.

        Toisien asioiden halutaan kuuluvan vain sisäpiirille, eikä ulkopuolisten analysoitaviksi.


    • Minä autan sinua Pe.ku 😃
      Eilen TMV:ssä käsiteltiin aiheet
      ” Rutot ja lopunajan merkit / Ylösnousemuksista / Korona - Jumala Pahat asiat vs hyvät asiat / Onko Raamatussa ennustettu koronasta? / Mooseksen kirjoista / Joosef orjana / Henget sikoihin / Saastainen nainen synnytyksen jälkeen / Ensimmäinen ylösnousemus / Merilehmä / Maan täyttäminen / Lemmikkieläimestä”

      Ja tässä on linkki ohjelmaan
      https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=20138

      Sinun ei tarvitse enää kuin kertoa vain aika missä puhutaan kuten kerroit 😃
      Eikö ole helpoa❓

      • Anonyymi

        Sinä otat aina kiekon vastustajalta ja teet maalin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä otat aina kiekon vastustajalta ja teet maalin!

        Pe.kuhan taas syötti ihan suoraan minulle 🏒🥅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä otat aina kiekon vastustajalta ja teet maalin!

        Oma kehu, paras kehu.

        👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kehu, paras kehu.

        👍

        Sinut on huomattu

        👎


      • Anonyymi

        En ole, en.

        👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä otat aina kiekon vastustajalta ja teet maalin!

        Asiaa auttaa, jos on sellainen momenttumi että lauseesi ovat edes jotenkin ymmärrettäviä. Suuren kiihottuneisuuden tilassa selkosuomi kun katoaa altasi kokonaan.


    • >Amerikassa onkin kuollut useita helluntaipastoreita esittäessään käärmeidenkäsittelyä seurakunnissaan.

      Paljon useampi saisi tuota kyllä esittää. Se olisi yleisen edun mukaista.

      Syyttömiä käärmeitä ei tietenkään saisi vahingoittaa, mutta se lienee turha toivo, kun kyseessä yleisön mielestä tunnetusti on eläimistä kavalin.

      • Anonyymi

        ">Amerikassa onkin kuollut useita helluntaipastoreita esittäessään käärmeidenkäsittelyä seurakunnissaan."

        Useita??? - miksi tuo sana? Olen kuullut YHDESTÄ pastorista, joka nosteli käärmeitä ja kuoli. Hänen kirkkonsa on joku yksityinen, joka keskittyy käsittelemään käärmeitä. Heidän uskomuksensa mukaan myrkkykäärmeiden käsittely kultaa armon tien Jumalan valtakuntaan. Ei kuulosta kuitenkin kovin kristilliseltä uskolta. Kristinuskossa Jeesus on se tie Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ">Amerikassa onkin kuollut useita helluntaipastoreita esittäessään käärmeidenkäsittelyä seurakunnissaan."

        Useita??? - miksi tuo sana? Olen kuullut YHDESTÄ pastorista, joka nosteli käärmeitä ja kuoli. Hänen kirkkonsa on joku yksityinen, joka keskittyy käsittelemään käärmeitä. Heidän uskomuksensa mukaan myrkkykäärmeiden käsittely kultaa armon tien Jumalan valtakuntaan. Ei kuulosta kuitenkin kovin kristilliseltä uskolta. Kristinuskossa Jeesus on se tie Jumalan valtakuntaan.

        Ottaisit selvää.
        Tuollakin listalla on 14 kuollutta.

        ttps://en.wikipedia.org/wiki/Snake_handling_in_religion


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit selvää.
        Tuollakin listalla on 14 kuollutta.

        ttps://en.wikipedia.org/wiki/Snake_handling_in_religion

        Silti se on vain yhden yksilön aiheuttamaa. Miksi syyllistät syyttömät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit selvää.
        Tuollakin listalla on 14 kuollutta.

        ttps://en.wikipedia.org/wiki/Snake_handling_in_religion

        Juu, tuolla kuolleitten listalla on useita helluntailaisia pastoreita eri kirkoista.
        Loputkin on ensivilkaisulla helluntai-karismaattisia pastoreita tai heidän avustajiaan tai läheisiään, eli helluntailaiset lukevat ne omaan porukkaansa.

        Veikkaan todellisen kuolleiden määrän olevan helluntailaisten, baptistien ja muiden protestanttisten vapaiden suuntauksien keskuudessa useita satoja.
        Harva yrittäjistä pääsee Wikipediaan saakka.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu, tuolla kuolleitten listalla on useita helluntailaisia pastoreita eri kirkoista.
        Loputkin on ensivilkaisulla helluntai-karismaattisia pastoreita tai heidän avustajiaan tai läheisiään, eli helluntailaiset lukevat ne omaan porukkaansa.

        Veikkaan todellisen kuolleiden määrän olevan helluntailaisten, baptistien ja muiden protestanttisten vapaiden suuntauksien keskuudessa useita satoja.
        Harva yrittäjistä pääsee Wikipediaan saakka.

        😂 niinkö ❓ kerro toki muutama suomalainen hellari joka tekee noin.


      • usko_vainen kirjoitti:

        😂 niinkö ❓ kerro toki muutama suomalainen hellari joka tekee noin.

        Aivan turhan harva uskaltaa Suomessa todistaa, että Jeesuksen merkit ovat hänessä. Eikä kyyn purema yleensä edes tapa meitä taviksiakaan. Amerikassa on sitten kovempia kavalikkoja.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aivan turhan harva uskaltaa Suomessa todistaa, että Jeesuksen merkit ovat hänessä. Eikä kyyn purema yleensä edes tapa meitä taviksiakaan. Amerikassa on sitten kovempia kavalikkoja.

        Miksi todistaa? Jos Jumala vakuuttaa että käärmeen purema ei häneen tehoa niin asia sitten on ja pysyy.

        Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä. Ei Jeesuskaan suostunut hyppämään temppelin harjalta vaikka paholainen yllytti. Jumalaa ei saa kiusata tällaisilla tempuilla yhtään.

        Matt. 4:7

        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi todistaa? Jos Jumala vakuuttaa että käärmeen purema ei häneen tehoa niin asia sitten on ja pysyy.

        Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä. Ei Jeesuskaan suostunut hyppämään temppelin harjalta vaikka paholainen yllytti. Jumalaa ei saa kiusata tällaisilla tempuilla yhtään.

        Matt. 4:7

        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Jumalan kiusaaminen on ajatuksena niin absurdi, että sellaisen voi esittää vain tri Korkkiruuvi. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi todistaa? Jos Jumala vakuuttaa että käärmeen purema ei häneen tehoa niin asia sitten on ja pysyy.

        Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä. Ei Jeesuskaan suostunut hyppämään temppelin harjalta vaikka paholainen yllytti. Jumalaa ei saa kiusata tällaisilla tempuilla yhtään.

        Matt. 4:7

        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        "Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä."

        Juu, miksi pitää kokeilla
        Sitä avauksessa ihmettelinkin, miksi Patmos yllyttää kokeilemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi todistaa? Jos Jumala vakuuttaa että käärmeen purema ei häneen tehoa niin asia sitten on ja pysyy.

        Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä. Ei Jeesuskaan suostunut hyppämään temppelin harjalta vaikka paholainen yllytti. Jumalaa ei saa kiusata tällaisilla tempuilla yhtään.

        Matt. 4:7

        Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        "Jos menee uhmaamaan Jumalaa kokeiluilla niin se on väärin ja huonosti voi käydä."

        Patmos yllytti uhmaamaan.


    • Anonyymi

      Kyllä sanoma ihan totta on. Harva vain lähtee oikeasti mukaan ja matkaan.

      • Siellä tosiaan annettiin sanoma, johon ei kannattaisi lähteä mukaan.
        Se on oikeasti vaarallista.

        Samaa vastaava asia kuin Jalovaaralla.
        Elintärkeät lääkkeetkin voi jättää syömättä.

        Kun kuulijakunta kuuluu enimmäksen riskiryhmään ja uskoo kuulemaansa kuin Jumalaansa, niin voi oikeastikin käydä heikosti.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Siellä tosiaan annettiin sanoma, johon ei kannattaisi lähteä mukaan.
        Se on oikeasti vaarallista.

        Samaa vastaava asia kuin Jalovaaralla.
        Elintärkeät lääkkeetkin voi jättää syömättä.

        Kun kuulijakunta kuuluu enimmäksen riskiryhmään ja uskoo kuulemaansa kuin Jumalaansa, niin voi oikeastikin käydä heikosti.

        Kerrohan mikä sanoma oli niin tarkistutan sen Patmoksella, jookos 😃❓


      • Anonyymi
        usko_vainen kirjoitti:

        Kerrohan mikä sanoma oli niin tarkistutan sen Patmoksella, jookos 😃❓

        Peku kertoi sen sanomaan avauksessaan ja täydensi kyseisellä raamatunkohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peku kertoi sen sanomaan avauksessaan ja täydensi kyseisellä raamatunkohdalla.

        Pe.ku ja Pe.kun kertomiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peku kertoi sen sanomaan avauksessaan ja täydensi kyseisellä raamatunkohdalla.

        Ei sille trollille kannnata vastata.


    • Anonyymi

      Patmosradion väki ei antanut tällaista ohjetta.

      • Anonyymi

        Se on yleistiedote joka tulee eri paikoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yleistiedote joka tulee eri paikoissa?

        Kerro sinä sitten mitä tarkalleen ottaen Patmos siinä ohjeistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yleistiedote joka tulee eri paikoissa?

        Mahdollisesti on säännöllinen tiedote.
        Jos jollain on aikaa enemmän tuota hölynpölyä kuunnella, niin voisi vahvistaa asia.

        Patmosjohto seurannee tätä palstaa ja on voinut poistaakin päivänvaloa kestämättömän tiedotteen.
        Pahassa rahapulassa riutuva Patmos yrittää kaikkensa saadakseen kättään nousemaan suosta.


    • Anonyymi

      Tuleeko uskovien pelätä koronavirusta? Ei! Sillä ...

      "5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee."

      Mutta silti tauteja ei tule mennä uhmaamaan, vaan kaikkea varovaisuutta ja ohjeita on noudatettava samalla periaatteella ettei saa mennä heikoille jäillekään uhmaamaan Jumalaa. Sillä paholaisen käskiessä Jeesusta hyppämään temppelin harjalta, niin Jeesus vastasi viisaasti ja tyhjentävästi, että ...

      Matt. 4:7

      Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

      • "Mutta silti tauteja ei tule mennä uhmaamaan, vaan...."

        Joku kuitenkin voi uhmata, kun Patmos yllyttää uhmaamaan.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe