😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle johtoja ja mittareita yön ajaksi. Onneksi eivät ajatuksia sentään rekisteröi!
Huomenta,päivää, hyvää yötä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Unen seurantaa siis...Se on hyvä tutkia ja antaa reaalisen tiedon minkä verran nukkuu ja onko katkoksia. Tosi tärkeä tutkimus kokonaisterveyden takia. Ajatusten rekisteröinti saattaa seurata tulevaisuudessa🤭😅 Sitä odotellessa...
- Anonyymi
Hymyilen kun nähdään lähipäivinä.. kiitos kun sain jutella oli kiva ottaa riski täällä sun runoja oli kiva seurata olit oikein ajan kanssa ne kirjoittanut.kiitos sulle kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilen kun nähdään lähipäivinä.. kiitos kun sain jutella oli kiva ottaa riski täällä sun runoja oli kiva seurata olit oikein ajan kanssa ne kirjoittanut.kiitos sulle kuuluu
Kivasti kirjoitit, mutta tuskinpa me tapaamme lähipäivinä tai muulloinkaan. Siinä olit oikeassa, että joskus postasin lainattuja runon säkeitä tänne. En enää vähään aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja osallistui eilen palstalla vain tämän yhden aloituksen verran.
- Anonyymi
Hyvää yötä. No niinpä ja meillähän niitä riittää.
- Anonyymi
https://www.episodi.fi/elokuvat/the-girl-with-the-dragon-tattoo/
Päällehän voi aina pukea. Vaikka yhden miehen.En ymmärrä miksi pitää olla monta kanavaa, kun samat ohjelmat kiertävät kanavalta toiselle. Onneksi on merkitty suomen ensi-ilta, niihin elokuviin, jotka tulevat ekan kerran. Monet elokuvista ovt sellaisia, että niistä jää mieleen vain joku kohtaus ja vasta siinä kohtaa muistaa, että tämäpä on jo nähty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686