Monenko kanssa samana iltana ?

Anonyymi

Nainen, miten on monenko eri miehen kanssa olet ollut sukupuoliyhteydessä saman illan tai yön aikana ?

32

2174

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mitäs vittua se sulle kuuluu... runkkari ? Se on mun asia.

      • Anonyymi

        Siis et ole saanut yhtään miestä koskaan.Katkeroituneen vanhanpiian tai lepakon kommentti.


      • Anonyymi

        Nyt sattu ja lujaa arvaukseni osui kohdalleen.Mahtaa oikeesti vituttaa kun et ole päässyt nauttii seksin iloista.Idiootti tulit vielä tänne paljastaa ittes luuseriiii


    • Anonyymi

      Tämä seuraava ei nyt varsinaisesti kuulu tuohon aloitukseen, mutta kirjoitan sen kumminkin. Olimme vaimoni kanssa Ranskassa menossa ekaa kertaa seksiclubille. Minä oli siellä vuosi aikaisemmin käynyt pari kertaa mutta nyt jonotimme sisäänpääsyä tuolle yksityisclubille. Meidän edessämme oli n. 40 vuotias ranskatar ja vaimoni kysyi häneltä millaista siellä on ? Ja vastaus oli, että kohta näet. Vaimoni jatkoi kyselemistä, siis oletko ollut aikaisemminkin ? Ja siis monenkin miehen kanssa ? Nainen nauroi ja sanoin, että monen... ainakin kymmenen samana iltana. Vaimon ilme olisi pitänyt ikuistaa, oli se sen verran hauskaa katseltavaa.

    • Anonyymi

      Mä oon 42 nainen ja joskus harrastanut seksiä 4 miehen kanssa samana iltana. Miksi muuten tuollaista kysyt ?

      • Anonyymi

        Kerroit taas itsestäsi tunnet asian paremmin.


      • Anonyymi

        Niinhän sä olet kylän kiertopalkinto.


      • Anonyymi

        Vittu mikä urpo valvoo yöt täällä.Täytyy olla tosi sairas akka.


      • Anonyymi

        Entinen jakorasia olet nyt et enää kelpaa kylänkoirillekkaan.Niitäkö käyt yöllä hakemassa kommentoinnin ohella.


    • Anonyymi

      Kolmen muistaakseni, joskus -70 luvulla. Siis ehkäisypillerien keksimisen ja HIVin ilmaantumisen välillä. Se oli silloin... siis kauan sitten.

    • Anonyymi

      Yksi tuttu nelikymppinen nainen kertoi olleensa kimpassa, jossa oli 2 naista ja 6 miestä. Kaikki miehet pääsivät polkaisemaan molempia naisia.

      • Anonyymi

        Vaimoni on ollut yhdessä tilaisuudessa neljän miehen kanssa, kaksi kerrallaan, edestäpäin suihin ja pano paljaalla takaapäin.


      • Anonyymi

        Tulit taas kertoo itsestäsi on se sulle tärkeetä.kun yötkin pitää kyttää täällä.Se on tullut selväksi millainen olet.


    • Anonyymi

      Olen 26-vuotias nainen ja haluan tulla raskaaksi.
      Mieheni ei pysty saamaan minua raskaaksi niin nyt olemme valinneet 3 meidän kaveria ulkoisin puolin kuten miehenì.
      Nyt panen kolmen vieraan ja oman miehen kanssa niin kauan kuin saan kaksi lasta heidän kanssa.

      • Anonyymi

        Panemallahan lapsia saadaan. Luulitko että haikara tuo vauvan?


      • Anonyymi

        Sinähän tunnet asian kun olet harrastit kaikkien kylän ukkojen kaa.Tarkoitit varmaan taas itseäsi kun tunnet asian.Voi ressukaa kun pitää yötkin valvoa kommentoinnin takia.Sinä se vasta sairas idiootti olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tunnet asian kun olet harrastit kaikkien kylän ukkojen kaa.Tarkoitit varmaan taas itseäsi kun tunnet asian.Voi ressukaa kun pitää yötkin valvoa kommentoinnin takia.Sinä se vasta sairas idiootti olet.

        Palsta kyyläri iski jälleen menehän nyt sinne peräkamariis nylkyttään satusetä


    • Erästä naista nussittiin muutama vuosi sitten 5 miehen voimin koko ilta ja yö.
      Tämä tapahtui eräässä Helsingin hotellissa.
      Haluja olisi ottaa uusinta.
      Tarvittaisiin vain ensin halukas nainen ja tämän jälkeen voisi kerätä ryhmän taas kasaan. Olemme siis 40 miehiä.
      [email protected]

      • Anonyymi

        Olisi ihana jos viisi miestä😗 olen varattu 43v vaalea nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihana jos viisi miestä😗 olen varattu 43v vaalea nainen.

        Olisi kyllä jos olisi yksi 5 miehestä, muuten olisi ihanaa tehdä lapsia monelle vieraille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihana jos viisi miestä😗 olen varattu 43v vaalea nainen.

        Anna sun tiedot, niin aletaan järkkää. Ootko pks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sun tiedot, niin aletaan järkkää. Ootko pks?

        Olen Klukkalassa😋 mitä tietoja haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sun tiedot, niin aletaan järkkää. Ootko pks?

        En ole , onko kyse bileet missä kaikki tekee ilman ehkäisyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sun tiedot, niin aletaan järkkää. Ootko pks?

        En ole pks, mutta voin ajaa sinne, sähk.post. : [email protected]


    • Kolmen kaa

    • Anonyymi

      Toistaiseksi vain yhden, toiveissa olisi olla kahden kanssa kerralla.
      Kerran miehen ja naisen kanssa, vaikka sitä nyt ei kysyttykään.

      • Anonyymi

        Luuletko että kukaan enää jaksaa tosta provosoitua?


    • Anonyymi

      Nyt on Juhannuspäivä ja eilisestä illasta klo 24.00 jälkeen olen ollut neljän eri kundin kanssa ja kohta varmaan tulee pari kappaletta lisää.

      • Miten kävi kertoisitko


    • Anonyymi

      Perjantai- sunnuntai välillä 7. Ois ihanaa rikkoa tuo ennätys ennen syksyä 😋

    • Monta vuotta sitten luin englantilaisen kirjan suomennosta. Mustaakseni kirjan nimi oli Spermakilpailu. Kirjoitin siitä silloisella nikilläni rennostiM 6.4.2018 klo 20:01:

      <<En nyt suoralta kädeltä muista tarkkoja lukuja, mutta englantilaisessa tutkimuksessa todettiin, että noin puolet tytöistä oli ollut yhdynnässä kahden eri miehen kanssa 24 tunnin sisällä.<<

      <<Meilläkin on aivan tavallista, että tyttö antaa bileissä vittua useammallekin miehelle, niin kuin pitääkin, jos poikia on enemmän. Vaimoni kertoi, että hänen työtoverilleen oli tullut ns. vahinko, hän oli tullut raskaaksi. Tytöllä oli lisäongelmana, ettei hän tiennyt kumpi miehistä, joiden kanssa oli bileissä ollut yhdynnässä, olisi lapsen isä.<<

      <<Kyrvän muoto, makkaran kaltainen, jossa on merkillinen pampula, terska, on niin totunnainen, että useimmat eivät edes kysy, miksi se on sellainen. Kun on tekokyrvällä, tekovitulla ja tekospermalla tehty kokeita, on havaittu että juuri sen muotoinen kyrpä pumppaa vitusta pois 90 % spermasta yhteen yhdyntään kuluvassa ajassa. Kyrpä on evoluution aikana kehittynyt tällaiseksi.<<

      <<Kun luonnonoloissa naisen emätin on jo saanut annoksen miehen spermaa, myöhemmin naiseen yhtyvä mies pumppaa pois 90 % aikaisemman miehen spermasta ja korvaa sen omalla spermallaan. Jos yhdyntöjen väli on pieni, jälkimmaisella miehellä on liki 10-kertainen todennäköisyys tulla syntyvän lapsen isäksi.<<

      <<Kyrvän muoto ei suinkaan ole sattuma.<<

      Ei ole ollenkaan harvinaista nykyäänkään, että tyttö antaa vittua useammallekin miehelle lyhyin välein. Paremminkin se on tavallista.

      • On biologinen totuus, että koiras on vähemmän kranttu seksikumppanin valinnassa. Viehättävällä tytöllä on tulossa kumppaneita niin paljon, kuin hän haluaa.

        Miesten tuntemus tytön viehättävyydestä on yleensä suoraan verrannollinen tytön seksikumppanien määrään, vaikka änkyrämiehet tällaisia laatusiskoja nimittävätkin mitä törkeimmillä nimillä. 🌹


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe