Mikä lienee maailman paras joki purjehtimiseen? Missä riittää vuodenajasta riippumatta vettä, kauniita maisemia ja pituutta?
Olisi kiva purjehtia jonkinlaisella värkillä vastavirtaan ja lasketella virran mukana takaisin. Millaisen virtaaman pystyy pelkillä purjeilla voittamaan?
Maailman paras purjehdusjoki
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mississippi on hyvä. Riittää pituutta ja leveyttä, virta on maltillinen, nähtävää on paljon, kanavoitu niin, että pääset Suurille järville saakka.
- Anonyymi
Yess! . Missisipillä on myös hyvät wifi yhteydet, niin voi raportoida tänne kuulumisia.....
Niili on paras. Tuuli käy aina pohjoisesta etelään, niin voi spinnulla päästellä päiväkausia. Virta vie sitten alavirtaan. Nämä luonnonolothan ovat Egyptin muinaisen suuruuden perusta.
- Anonyymi
Mississippille ääni. Lapsi asuu Mississippissä, tehtiin siellä käydessä tyyris reissu jokilaivalla etelästä pohjoiseen. Outo fiilis mennä niin isolla joella. Ylöspito oli erinomainen.
- Anonyymi
Vastavirtaan purjehtiminen on erityisen turhauttavaa luoviessa. Palaa aina samaan pisteeseen. Niili taitaa olla ainutlaatuinen tuuli - ja virtaolosuhteineen. Gardajärvi myötätuuli mennen tullen muttei joki. Gibraltarin salmi toinen tuuli-ja virtaerikoisuus muttei joki. Lähin virtaturhautuma minulle on sattunut Öresundissa ja Kaytegatissa missä voi olla 3s virta pohjoisesta. Joessa vastatuuleen ja -virtaan purjehtiminen kannattaa unohtaa
seppomartti - Anonyymi
Vastavirtaan purjehtiminen on erityisen turhauttavaa luoviessa. Palaa aina samaan pisteeseen. Niili taitaa olla ainutlaatuinen tuuli - ja virtaolosuhteineen. Gardajärvi myötätuuli mennen tullen muttei joki. Gibraltarin salmi toinen tuuli-ja virtaerikoisuus muttei joki. Lähin virtaturhautuma minulle on sattunut Öresundissa ja Kaytegatissa missä voi olla 3s virta pohjoisesta. Joessa vastatuuleen ja -virtaan purjehtiminen kannattaa unohtaa
seppomartti - Anonyymi
Itse pidän Vantaan Mätäjoesta. Ei vuorovettä, ranta aina lähellä. Lähi-Alepasta saa helposti täydennystä matkaeväisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882