Julma kohtalo ja geenit ovat tehneet tehtävänsä. Nuoruus on loppu ja vanhuus koittaa. Kun katson peiliin niin sisäkumi pilkottaa, niinpä tein väistämättömän :-O. Valittavana oli "Immo Kuutsa" tai 5 millin sänki, valitsin jälkimmäisen. Hetken harkitsin poppa-aineita, sitten päätin hyväksyä itseni sellaisena kuin luonto tarkoitti. :-))
Mitä hiukset merkitsevät teille, arvoisat palstan miespuoliset kirjoittajat, onko miehisyys hiuksista kiinni. Yritätkö vetää viimeisen haituvan pitkin päälakea tai työntää poppa-aineita päähän säilyttääksesi miehuutesi. Entäpä naiset, onko 5 millin sinkulla enää mahdollisuuksia ? Onko hiuksilla väliä vai ratkaiseeko kokonaisuus. Sanotaan että kaljut ovat seksikkäitä, onko niin?
Nimim. Vilkkaasti liikennöidyllä tiellä ei ruoho kasva
Kuutsat vai sänki?
29
5001
Vastaukset
Olen seurannut omienkin hiusten harventumista, mutta ei isompia pälviä ole näkynyt, mutta selvästi sitä on lähtenyt, että sekin aika on edessä, että joutuu sitä "kiillotustakin" suorittamaan, luonnollistahan se on, että hiukset harvenee ja yksilöllistäkin. En ole vielä sen kummemmin pohtinut mitä teen, mutta kun olen seuraillut sellaisia, joilla kaljuuntumista on selvästi havaittavissa, niin monet sitä peittelevät ja sen peittelyn kyllä huomaa, on
vaikka minkälaisia "viritelmiä", että jos visioisi
tulevaisuuteen, tuskin leikkaisin 5:n millin ko-
neella, vaan pitäisin sitä tukkaa sellaisena, että
se ei pääsisi ainakaan "rehottamaan", itselleni
kai sopii muutenkin lyhyt hiusmalli,
Hyvä vertailukohta on päivittäin nähtävissä kah-
vipöydässä työpaikalla, siinä istuu kaksi kaveria,
joilla on huomattavaa kaljuuntumista, toisella
nuoremmalla(40v) ei ole mitään ongelmaa, luonnoli-
nen kaljuuntuminen, toisella itseni ikäisellä(52v)
on kierretty niitä hiuksia siihen kaljun päälle
tosi rumasti, valahtavat sitten jos huolimattomas-
ti ottaa lippiksen pois päästä, mutta välttää sitä
lippiksen poistoa viimeiseen saakka, taitaa puku-
kopissakin vaihtaa lakin kaapissaan, sanovat työ-
kaverit. Kyllä kai se on siistimmän näköinen, jos
antaa vaan kaljuuntua, voihan sen kyllä leikata
kaljuksikin, tai kuten sinä olet tehnyt, varmaan-
kaan sinkun mahdollisuudet eivät niihin hiuksiin
kaadu?- mirham
Ulkonäkö tai sexsikkyys ei ole hiuksista kinni .Kokonaisuus ratkaisee.Kaljuhan on monelle vain eduksi!
- Arska..
Tre!
Ole huoleti kuule!!
Vaikka Arskalla pehko päässä kasvaakin,niin suosittelen kaljuuntuville miehille kylmänrauhallista suhtautumista asiaan.
Ei missään tappauksessa enää Kuutsan "latvat on kauniit,varsinkin kun nekin on ohuet"...-kampausta tälle vuosisadalle!
Jumankauta jos ne hiukset lähtee,niin ne lähtee!
Luulisi että kauniimpikin sukupuoli pitää hyvin hoidetusta lyhyestä tukasta/tai vaikkapa kaljusta.. kuin siitä hiihtovalmentaja mallista.
Joo...eikä meistä kukaan ole muutenkaan täydellinen...siis ainakaan ulkonäön perusteella siis!
Meikäläinenkin kuuluis enempi sinne ranuan eläintarhaan kuin vappaana kulukemmaan!
Ei muutakuin tsemppiä sulle ja RINTA rottingilla kohti uusia mokia...
Mäti-Arska - Iiris
Hiuksista ei niin väliä, mutta parta on miehen komistus. Kasvaako sellainen? Ihan karvaton mies on vähän nulju. :D
- bag_gie
on aina miehekästä sekä päälaella että leuassa =)
Enpä usko että se hiusten pituus vaikuttaa sen enempää nuihin mahiksiin kuin seksikkyyteenkään. Kyllä siinä muutakin tarvitaan. Paitsi Immo Kuutsalla ja kavereillaan jotka eivät ymmärrä että kaljun peittely se vasta huomion siihen vetääkin =) - bluepoem
Miehen hiukset on aika sivuseikka miehisyydessä.
Minulle hiukset on olleet pikälti itsenäistymisen symbooli.
Kun -70 luvulla vielä isä ajeli niin sanotun "kesätukan" niin sitä sitten ripillepäästyään päätti että kyllä se "biitles" kasvaa minullekkin P****le, no kasvohan se.
Olin jossakin vaiheessa päättänyt että hiukset katkeaa kun täytän kolmekymmentä, mutta jostain syystä ei oo katkennut.
Myönnän että näinkin pitkät hiukset vaatii aika paljon enemmän hoitoa kuni meikäläinen jaksaa panostaa, joten katkastava olis, mutta tottumus on vain niin lujassa että ei oiken uskalla sanoa että intti-malli.
Hiuksissa siis on paljon sympoliikaa mutta miehisyys ei kasva tukassa, tosin ei se parane kaljudellakaan, se on minun mielipide.
MInulle ne sympoollit oli vapaus ja tasa-arvo !!! - jokunen
Tuulisena päivänä on hauska katsella ja veikkailla immolipan asentoa. Siinä tekee monen onnelliseksi. Ainaski niin kauan kuin tuulta piisaa, eikä immoa peitetä päähineellä.
- Immon kannattaja
:-DDDDD tuo on kyllä totta. Immo-miehet aiheuttavat aina hymyä ja hyvää tuulta ihmisissä... varsinkin kun on hyvää tuulta.
:-DDDDDD
Please, lisää Immoja!
- MystikkoNainen
se onko mies mielenkiintoa herättävä vai ei! Sänkeä kannatan ja se on seksikäs, jos mies kokonaisuutenakin on.
Parrasta ja viiksistä en pidä. Pistelevät ikävästi ja kaikenlaiset hajut tarttuu niihin.... :))) Lomasänki sen sijaan on erittäinkin sexy ;)- Iiris
se pisteleekin! Joillekin se kyllä sopii, mutta raastinraudalta se tuntuu. Hyvässä mitassa oleva parta taas on miellyttävän tuntuinen. :D
- japanitar *
Iiris kirjoitti:
se pisteleekin! Joillekin se kyllä sopii, mutta raastinraudalta se tuntuu. Hyvässä mitassa oleva parta taas on miellyttävän tuntuinen. :D
sänki sopii miehelle erittäin hyvin:)) Tai ainakin pistää heti minun silmääni!
- bluepoem
japanitar * kirjoitti:
voisitko käytää suojalaseja ;))))
- MystikkoNainen
Iiris kirjoitti:
ne onkin se suurempi ongelma pistelyn suhteen :)))
Parransänkeä on kiva rapsuttaa :D - MystikkoNainen
japanitar * kirjoitti:
joo-o kyllä lomasänki (puhutaankohan nyt siis leuan sängestä... :))) pukee miestä kuin miestä.
Niin siis, kuten bluepoem totsei auttaa suojalasit jos silmiin pistää :)))) mut kun viikset pistää huuliin.... - MysNa
MystikkoNainen kirjoitti:
joo-o kyllä lomasänki (puhutaankohan nyt siis leuan sängestä... :))) pukee miestä kuin miestä.
Niin siis, kuten bluepoem totsei auttaa suojalasit jos silmiin pistää :)))) mut kun viikset pistää huuliin....totsei = totesi :)
- ViiksiVallu
Onko tämä parran ja viiksien inhoaminen kuinka yleistä naisten keskuudessa? Eikös se ole miehekkään oloista kun on oikein kunnon vahatut viikset tai pitkä Väinämöisparta?
- blue-velvets
ViiksiVallu kirjoitti:
Onko tämä parran ja viiksien inhoaminen kuinka yleistä naisten keskuudessa? Eikös se ole miehekkään oloista kun on oikein kunnon vahatut viikset tai pitkä Väinämöisparta?
Ei kolahda.
Aamulla ajeltu on best.
Kaljun peitoksi, yli pään
kammatut, pitkät haiveneet on
kamalat miehellä.
Intti- malli tai kalju on jees.
Mikään ei niin vuorenvarmasti päätäni käännä kohti kuin sänkitukkainen tai kalju mies. Katseeni kääntyy väkisinkin tuommoseen mieheen.
Jotain uskomattoman puoleensa vetävää heissä on.
Vaikka ei niillä hiuksilla loppupeleissä ole mitään väliä minkälaiset ne on.- YliKypsä
tukkaa...
Mielestäni kaljut ovat seksikkäitä, Suomen ehdottomasti seksikkäin mies on mielestäni
Veeti Kallio, se kertokoon mieltymyksistäni nahkakaljuun.
Ei ole kivan näköistä kun mies yrittää peittää alkavaa kaljua esim.permanentilla, että tukka olisi tuuheamman näköinen...JÄK...tulee ihan äiti ja äidin kiharat mieleen.
Häntä pystyyn nyt kaikki ihanat ja kaljut miehet, ja upeata seksikästä kaljua näyttelemään, päälle musta nahkatakki ja farkut...sellaisen perässä tämäkin konttaa perässä vaikka Timbuktuun;)- 5 millin sänki
Luot ihanaa uskoa. Huomenna menen sitten nahkatakkikauppaan... :-DD
Kohta meitä Veetejä onkin tän palstan puolelta aika paljon vapaana (vain hetken :-D) vaeltelemassa. - YliKypsä
5 millin sänki kirjoitti:
Luot ihanaa uskoa. Huomenna menen sitten nahkatakkikauppaan... :-DD
Kohta meitä Veetejä onkin tän palstan puolelta aika paljon vapaana (vain hetken :-D) vaeltelemassa.Sinähän se tiivistit,sen kysynnän ja tarjonnan lain....eli teitä on...
..hetken vapaita vaeltelijoita;)
NO,onneksi näkökyky on tallella,katselusta ei sakoteta ja kevään tullen silmänruoka kuoriutuu pipoista ja lakeista ulos:)
- Animus
...kaikki pois vaan. Pälvikalju ei kiihota yhtään, mutta kalju kyllä. Joskus luontoa täytyy avittaa.
- mella 23
Täällähän ei tietenkään parikymppisen tytön mielipiteet paljon paina, eikä sitä kysyttykään mutta silti: Kyllä se on joku muu kun hiukset mitkä ratkaisee. Mutta toisaalta siistimmän näköinen on jos leikkaa lyhyeksi kun että kasvattaisi niitä viimisiä haivenia ja geelillä kiinnittäisi niitä kaljuun.
- 5 millin mies
Arvostan erittäin paljon nuorten mielipiteitä. Nuoret näkee asiat niin ihanan eri tavoin monesti. Me keski-ikäiset ollaan vähän kokemuksien vankeja... :-)))
- Kylläpä vaan
Miehet hoi! Parempi kunnon kalju tai sänkitukka jos on vähän hiuksia! Veetistä mallia!
Toinen vaihtoehto on pitkä tukka, jos ei ole koko päälaki kalju.
Ei peittelyä, vaan ronskit otteet! UGH! :)- Lena45
Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin kaunis kalju!
Siis jos pään muoto sen sallii, niin kaikki pois vaan. Keski-ikäisyyteni myötä olen alkanut kiinnittää huomiota "avokattoihin" ja joka kerta sykähdyttää... - japanitar *
Lena45 kirjoitti:
Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin kaunis kalju!
Siis jos pään muoto sen sallii, niin kaikki pois vaan. Keski-ikäisyyteni myötä olen alkanut kiinnittää huomiota "avokattoihin" ja joka kerta sykähdyttää...ei ilman sänkeä leukaperissä ja poskissa:))
- HoneyLoveN
Minulle ei ole koskaan merkinnyt mitään se, onko miehellä hiuksia tai ei. Jos hiukset lähtevät, niin mitä sitten. Lähtekööt. Ja kyllä sen kaljun voi näyttää ihan avoimestikin. Ei sitä tarvitse peittää jollain ylipitkillä pään yli vedetyillä hiuksilla. Lyhykäisyydessään siis mies voi olla seksikäs - oli niitä hiuksia päässä tai ei!
- Jade
Musta kaljut miehet on tosi seksikkäitä ja miksei se 5milliikin, mutta jos mies vetää vähäiset haituvansa pitkin päälakee ja joukkoon geelii ja hiuslakkaa ni voi että, ihan oikeesti ei voi olla pahempaa näkyä. Ja se kuka miehistä kuvittelee ettei sitä muka nää ni kannattais käydä silmälekurilla. Oon kerran jopa nähnyt kun tuuli on nostattanut kyseisen kyhäelmän ylös, ja arvaa olikos naurussa pitelemistä. Olkaa luonnollisesti vähä hiuksisia se ei meitä naisia haittaa :)
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119