Jos saisitte valita seurustelukumppaniksesi kenet tahansa maailman näyttelijöistä, kuka se olisi? Voit valita ulkonäön, luonteen tai vaikka molempien perusteella!
Heitäs tonne alas vaikka parikin henkilöä ja kerro samalla miksi juuri hän/he. Mitkä hänessä/heissä vetää puoleensa?
Itse sain tähän hätään keksittyä kaksi henkilöä:
A) Leonardo diCaprio
Miksi? Koska hän on vaan niin uskomattoman vetävän näköinen. Voi että, se leveä hymy ja ne kirkkaat silmät! Häntä katsoessa ihan sulaa!
B) Jim Carrey
Miksi? Olen huumorinaisia ja rakastan komediaelokuvia ja viihdyn huumorintajuisten ihmisten kanssa. Nuoresta lähtien olen katsonut Carreyn elokuvia ja nauttinut hänen huumoristaan, eli siis sellaisesta ihme hörhöilystä ja lapsellisista toilailuista! Oma isäni omaa myös hyvin samanlaisen huumorintajun, joten olen tottunut sellaiseen! Carrey on kaiken lisäksi myös aika söpö!
Mites teillä? Mielenkiontoista päästä lukemaan teidän vastauksia!
Kuka näyttelijä olisi unelmiesi kumppani?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892