Äänestän PS puoluetta kun seuraavat

Anonyymi

vaalit tulevat, nyt se on varmaa.

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liity ainäkin nukkuvien puolueeseen, pääset helpommalla. Itse äänestin viimeksi 2015 ja PerusSeja...kaikki samanlaisia klovneja. Ei ikinä enää uurnille.

      • Anonyymi

        2015? Ja seuraavat vaalit ovat? Ei liity tulevat vaalit enää tuohon menneeseen aikaan. Miksi kukaan ei katso eteenpäin?


    • mä äänestän kristillisiä < ihmettyttää' niiden poissa olo hallituksesta

    • Anonyymi

      PS on kuoleva puolue.

      • Anonyymi

        Kun se on kuoleva puolue niin äänestä keskustaa . Se toteuttaa kaikki haaveesi, jos olet duunari.
        Suomen kansalle se kuitenkin on varsin kallis, verot nousee.


    • Anonyymi

      No jos kuvittelee että sisäsiin ristiriitoihinsa pikkuhiljaa hajoava yhden asian liike on mielestäsi hyvä vaihtoehto niin mikäs siinä. Vapaa maa, saa äänestää vaikka millaisia uuvatteja.

      • Anonyymi

        Jotkut ne vaan marssii petettäviksi kerta toisensa jälkeen. Ja sekös hillotolpalla nauruttaa.


    • Anonyymi

      Niin minäkin. Nyt tulee maailmanloppu koronan takia. Siinä ei enää paljoa paina vaikka persut on tyvellä.

    • Anonyymi

      Onko muka jollakin parempaa vaihtoehtoa, kuin perussuomalaiset. Sehän lukee jo puolueen nimessäkin keitä pitää äänestää. perussuomalaisia tietenkin. Kun ollaan itsekin perussuomalaisia, niin ei kai muuta edes tarvita.

      • Anonyymi

        No siinähän se persujen ideologia tuli sanottua
        Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Voi pyhä yksinkertaisuus, ei voi muuta sanoa


    • Anonyymi

      Mitä on perussuomalaisten saavutukset suomalaisten hyväksi?

      • Anonyymi

        Hakkaraisen kolumbialaiset hampaat ja uus vosu.


      • Anonyymi

        Itse en ole kiinnostunu Soinin Persuista ja sen aikaisista tapahtumista vaan Halla-ahon Persuista. Järkevämpi kysymys on, mitä Halla-ahon Persuilla on annettavaa suomalaisille. Itse näkisin mielelläni Halla-ahon pääministerinä. Äänestetään kaikki PS voittoon, niin sittenhän sen näkee miten kotimaahan päin pelaaminen vaikuttaa verrattuna näihin jotka viskoo rahat rajojen toiselle puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole kiinnostunu Soinin Persuista ja sen aikaisista tapahtumista vaan Halla-ahon Persuista. Järkevämpi kysymys on, mitä Halla-ahon Persuilla on annettavaa suomalaisille. Itse näkisin mielelläni Halla-ahon pääministerinä. Äänestetään kaikki PS voittoon, niin sittenhän sen näkee miten kotimaahan päin pelaaminen vaikuttaa verrattuna näihin jotka viskoo rahat rajojen toiselle puolelle.

        Vaan kun tuo Mestarinne on itse sanonut ettei pääministerin palli kiinnosta. Sisäministeriksi haluaa. Ihan viisasta kyllä, koska jos (ja kun) kaikki menee vtuiksi, pääsee itse kuin koira veräjästä, koska pääministerihän se päävastuussa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole kiinnostunu Soinin Persuista ja sen aikaisista tapahtumista vaan Halla-ahon Persuista. Järkevämpi kysymys on, mitä Halla-ahon Persuilla on annettavaa suomalaisille. Itse näkisin mielelläni Halla-ahon pääministerinä. Äänestetään kaikki PS voittoon, niin sittenhän sen näkee miten kotimaahan päin pelaaminen vaikuttaa verrattuna näihin jotka viskoo rahat rajojen toiselle puolelle.

        Nyky-PS on samanlainen sopeutuja-opportunisti kuin ennenkin; ei aja Suomen EU-eroa, kun on laskelmoinut, että se ei tietysti ole otollinen aihe nyt kansan keskuudessa.
        Puolueessa on liikaa rikollista ainesta ja muuta suhmuroijaa.


    • Anonyymi

      Äänestä ihan vappaasti.tää on vapaa maa. Se ,että helpottaako se sinua tai ketään muutakaan on taas ihan eri juttu.😉😉

    • Anonyymi

      Mäkin olen miettinyt Persuja siitä puolueen hajoamisesta lähtien että millanen puolue oikeasti on ja mitä sillä olis tarjottavana. Pyöreesti 30 vuoden aikana on äänet mennyt vaihtelevasti Keskustalle, Kokoomukselle ja SDPlle, mutta tää suomen kehitys on vähän saanut aikaan fiilistä, että oisko parempi siirtyä toisenlaiseen leiriin. Kiinnostukseni puolueeseen on herännyt varsinkin sen saaman vihanosoitusten vuoksi, että mihin se oikein perustuu. Nyt viimeisten vaalien jälkeen ja tän koronakauden aikana olen lukenut ahkerasti Persujen nettisivuja ja nyt vahvistunu päätös, että seuraavaks ääni menee Persuille. Halla-aho sanoi kerran että PS tarjoaa vaihtoehdon ja sitä ainakin itse olen kaivannu. Varsinkin nyt tämän vuoden puolella erityisesti.

      • Anonyymi

        Onhan se kai syy tuokin. Äänestää vain siksi ettei joku toinen tykkää puolueesta.


      • Anonyymi

        Olet äänestänyt porvareita, keskustaa, demareita ja seuraavaksi äärioikeistoa: varsinainen tuuliviiri- sovit siis persuihin erinomaisesti.


    • Anonyymi

      Minä annan ääneni kim il demulle että saadaan 104% kannatus. Ihan virheettömiä yliihmisiä kaikki ja niin vastuuntuntoisia että ihan housut kastuu.

    • Anonyymi

      Äänesän persuja varmasti

      • Anonyymi

        No saithan sinä aikaan melkein oikein kirjoitetun peräti kolmen sanan lauseen. Hyvin tyypillinen persuäänestäjä.


    • Anonyymi

      Ei taida lla muuta vaihtoehtoa, kun kaikki muut haluavat tuoda elättejä Suomeen.

      • Anonyymi

        Heh. Ja joku vielä kehtaa sanoa ettei Persut ole yhden asian liike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Ja joku vielä kehtaa sanoa ettei Persut ole yhden asian liike.

        Mutta kun se on tärkein asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se on tärkein asia.

        Ehkä persujen mielestä. Sillehän minä en voi mitään että olette vähemmistö.


    • Anonyymi

      Ilman muuta, äänet vaaleissa Perussuomalaiselle.

    • Anonyymi

      Meiltä lähti äänet viimeksikin ja sata varmasti tulee myös jatkossa.

    • Anonyymi

      Ensin oli SPP (Suomen pienviljelijäin puolue). Sitten tuli SMP joka meni konkurssiin. Siinä oli mm. Soini sihteerinä ja jätkien kanssa saunassa päättivät perustaa Perussuomalaiset. Kuten tiedämme, niin tämäkin hajosi.

      Mikä tulee seuraavaksi? Samanlaista populismia ollut jo 91 vuotta. Missä ovat saavutukset?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe