Olenko tosi läski

Anonyymi

Olenko läski jos painan 45kg ja olen 160cm?😭😭

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet jos susta itestäs tuntuu sille.Kannattaa vaan laihduttaa niin haudassa kerkeet sitten lepäämään ja olla syömättä/liikkumatta.

• Anonyymi

Kyllä siltä vaikuttaa! Mutta älä välitä sillä 70 % suomalaisista on läskejä eli löydät kyllä vielä läskin puolisonkin ellet ole jo löytänyt.

• Anonyymi

Juuri tuollaisten ihmisten möläysten takia nuoret luulevat olevansa lihavia. Aloittaja on uuden BMI laskurin mukaan lievästi alipainoinen (vanhan mukaan merkittävästi alipainoinen).

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri tuollaisten ihmisten möläysten takia nuoret luulevat olevansa lihavia. Aloittaja on uuden BMI laskurin mukaan lievästi alipainoinen (vanhan mukaan merkittävästi alipainoinen).

Näinpä. A. nervosa on suurin nuorten naisten tappaja.

• Aikuisena olisit jo alipainon puolella. Keskustele terkkarin kanssa.

• Anonyymi

Ajattelin alkaa laihduttamaan koska haluan olla laiha. En ennen halunnut laihduttaa mutta tuon ensimmäisen ja toisen kommentin jälkeen mietein että parempi alkaa laihduttamaan

• Anonyymi

Olenko minä läski jos olen 165 ja painan 40kg😭

• Anonyymi

Kyllä sitä haudassa kerkee laihduttaa.Ei ennen sitä kannata laihduttaa.Arkussa ei mahdu liikkuu tai pysty syömään niin kannattaa se laihduttaminenjättää sinne haudassa makaamiseen.

• Anonyymi

Olen tää aloittaja ja oon onneks tästä saanut laihdutettua 2 kiloa ps oon siis 14 vuotias

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe