Jotain sarjaa tai elokuvaa josta oot itse tykännyt? :)
Suosittele mies minulle
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Game of Thrones?
- Anonyymi
En ole katsonut koskaan. Moni puhuu tuosta. Onko hyvä? (En ole aloittaja.)
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä....
<3- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten sarja.
DNA on hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten sarja.
DNA on hyvä.Bäckström on parempi.
- Anonyymi
Breaking bad
- Anonyymi
Seximies sopii sinulle
- Anonyymi
Taco ;-)
- Anonyymi
- Anonyymi
Katso elokuva nimeltä: Yhdeksäs portti - Roman Polanski. Olet kuin tuon elokuvan nainen.
Kerro, mitä pidit ja tunnistitko siitä itsesi ja minut?Pierasen tähänkin väliin, että on 5/5 elokuva....
Siitä noidasta tulee mieleen, Anne......
<3
😛😛😛😛- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Pierasen tähänkin väliin, että on 5/5 elokuva....
<3
😛😛😛😛Tuosta jäi vain pskan haju....
Mut Risto, sä muistutat Ron Burgundya... - Anonyymi
mysteeri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mysteeri?
Mysteeri hyvinkin.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
😛😛😛😛2011 saakka tästäkin ulissut, eikö tuo parjaaminen jo riitä ja mitä siitä saat? Annea ei napannut, joten yökiikarit pussiin ja uusille apajille, suosittelen lintubongausta
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
😛😛😛😛Nyt on suunnitteilla Anne- puhallettu Barbara.
- Anonyymi
Enemmän tulee katsottua noita vanhoja sarjoja. Frasieriakin voisi joku kanava alkaa näyttää taas uusintana.
- Anonyymi
Joku jalkapallokausi..Kunhan kausi jatkuu koronan aikana.
- Anonyymi
Rakkautta vain.
- Anonyymi
Olen tämän nähnyt jo pari kertaa ja hyvä oli.
sivusta
- Anonyymi
.. siis 5/5 elokuva..Por favor:)
https://en.wikipedia.org/wiki/Oldboy_(2003_film) - Anonyymi
Loikkari. Siinä on sodan ja rakkauden melskettä. 2- osainen, saksalainen. Yle areenassa. Katoppa se. Siellä on muitakin hyviä sarjoja ja elokuvia. Jos sulla on aikaa.
- Anonyymi
Tää oli hyvä. Häviävän pieni käsitys, mitä elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä. Häviävän pieni käsitys, mitä elämä on.
Niin on. Siksi tykkäsin. Rakastunut kun olen erääseen ihanaan naiseen, voin tunnustaa.
- Anonyymi
hellboy 1 & 2, avatar.. enpä muita keksi, olen katsonut uskomattoman määrän elokuvia mutta ne ovat aika yhdentekeviä, jos nykyisin miettii, kyllästynyt niihin täysin, oksettaa elokuvissa käyntikin loppujen lopuksi, viihdettä, ilman sisältöä,
koitan lukea kirjavaliosta yhtä tarinaa, kertomusta miten hitler pakeni neitsytsaarille, jokaisessa tarinassa on ripaus totta, vaikka ihmiset eivät sitä näe, ja en usko viralliseen totuuteen hitleristä miten hän kupsahti,
kuten kirjavaliot ennusti kaksoistornien romahtamisen 10 vuotta suurin piirtein ennen, tarinassa käytettiin pommia, tosielämässä lentokoneita,
kumpi mahtaa olla totta? sen te saatte päättää.
mutta elokuvat ovat aivotonta massaviihdettä kun mietin niitä nykyisin ja masentaa ja oksettaa kun olen käynyt niin monissa elokuvissa.
pitäsisi lukea enemmän näitä kirjoja, mitä salaisuuksia ne sisältävät tulevaisuudesta, se olisi mielenkiintoista nähdä.
wonder womanin voisi käydä katsomassa, myöhemmin, hauska nähdä tarina, ja mitä totuuksia siihen on ripoteltu katsojille maisteltavaksi,
N - Anonyymi
Hc poke
- Anonyymi
Salkkarit ja Hobitti sekä TSH.
- Anonyymi
Et oo tosissas, että miehenä suosittelet salkkareita :)
sivullinen ihmettelee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivullinen ihmetteleeAinakin salkkareissa pääsee kylki kylkeen ja kauhujutuissa se on melkein vakio että nainen nojaa kylkeen.. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivullinen ihmetteleeSiellä tuodaan hyvin esille ihan arkielämän tapahtumia uskottavasti. Ymmärrystä, miten asiat harvemmin ovat yksi selitteisiä. On minusta hyvää seurattavaa ja voi herättää keskusteluakin?
- Anonyymi
True blood-sarja on hyvä
- Anonyymi
Pako Siperiasta
- Anonyymi
En suosittele. Haluan, että nainen itkee ja on epätoivoinen. Haluan, että kaipaa niin, että sydän on kipeä. En halua, että tuhlaa aikaansa joutavuuksiin, vaan että tuntee ja tulee vahvaksi. Ei pakene tunteitaan tuijottamalla tv:tä tai selaamalla somea. Raamattua ja rukoilemista suosittelen. Ja rukoilu nimenomaan Jeesukselle kohdistettu, niin tulee kuulluksikin.
- Anonyymi
WAU Miten hienosti sanottu. Toivottavasti löydät omasi.
- Anonyymi
Tämä kirjoitus tuntui hyvältä. Tunteita ei saa pelätä vaan elää niin tulee vahvaksi.
Minulla on ollut aina lapsenuskoa. Jeesus onkin läheisempi kuin Vanhan Testamentin Jumala.
Minä katson Salkkareita joka ilta jaHandsmaid tale-sarja oli hyvä. Odottelen siitä uutta kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WAU Miten hienosti sanottu. Toivottavasti löydät omasi.
Uskon niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kirjoitus tuntui hyvältä. Tunteita ei saa pelätä vaan elää niin tulee vahvaksi.
Minulla on ollut aina lapsenuskoa. Jeesus onkin läheisempi kuin Vanhan Testamentin Jumala.
Minä katson Salkkareita joka ilta jaHandsmaid tale-sarja oli hyvä. Odottelen siitä uutta kautta.Vanhan testamentin Jumala on sama. Jeesus on pelastaja ja tuomitsija. Vanha testamentti puhuu aina Jeesuksesta kun se puhuu Herrasta/Jumalasta. Jeesus on Raamatun mukaan yhtä Jumalan kanssa.
Jumalan kolmipersoonaisuus näkyy Vanhassa testamentissa selvästi jo alusta lähtien:
"Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme..." huomaa monikko.
Johanneksen evankeliumi 14.8-10
Filippus sanoi hänelle:"Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme."
Jeesus sanoi hänelle:"Nin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot 'Näytä meille Isä'?
Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa?
Jos Vanhan testamentin Jumala järkyttää, se on Hänen tarkoituksensakin. Kun me niin usein luulemme, että hyvä ja paha on meidän määriteltävissä. Kyllä se on Jumala eli Totuus joka säätää hyvän ja pahan. Jos Jumala sanoo, että kanaanilaiset on hävitettävä silloin kanaanilaiset hävitetään. Tässä sitä Vanhan testamentin luonnetta:
Luuk 19.27
Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.
Jeesus puhui myös kadotuksesta melko paljon. Se on mielestäni kauheampi juttu kuin mikään Vanhassa testamentissä. Elämä on täynnä sitä, että pitää hyväksyä ei niin mieluisia tosiasioita.
Toivon minäkin "huonoja" asioita naiselle, joiden lopputulema on kuitenkin parempi kuin se, että hakee ajankulua ja lohdutusta viihteestä. Samoja asioita olen itse alkanut kokea. Todella suurta surua. Ja tahdon lisää. Itken syntini vuoksi. Itken sitä kuinka olisin voinut olla rehellinen, vahva, vanhurskas, kaikin tavoin uskollinen, rohkea, enkä ollut. Menetin vuosia elämästäni synnin takia, ja sen on tarkoituskin sattua ja se on hyvä kun se tuntuu pahalta. - Anonyymi
Sen takiako tämä itselleenkirjoittelu, jotta joku kaipaisi niin että pumppu halkeaa? Oletkohan vähän ulalla todellisuudesta ja mist vitust toi raamattutmslitania, eihän tuota touhua ja eksoottisia tulkintoja jeesuskaan ymmärrä
- Anonyymi
Pulp Fiction & Ezekiel 25:17..
https://www.youtube.com/watch?v=pRE23YfSvc8 - Anonyymi
Hämärästä aamunkoittoon.
- Anonyymi
Narcos oli hyvä. Kertoo kolumbian huumekeisarista.
- Anonyymi
Ystäväsi, Kolumbian keiSari
- Anonyymi
Sinkkuillallinen, Avalla. On hyvä ja hauska.
- Anonyymi
Tosi-tv? :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi-tv? :O
Sellainen, nauran joka kerta, kun katson sitä! Voice-over on mukana ja aika hauska myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen, nauran joka kerta, kun katson sitä! Voice-over on mukana ja aika hauska myös.
Älä ole hän 😕
- Anonyymi
Rankka päivä, pääosassa Michael Douglas.
Elokuva alkaa viattomanoloisesti, siinä nörtti hissukka lähtee töistä.
Kuitenkin hän yllättäen hiiltyy liikenneruuhkassa autossaan istuessaan ja sittemmin selviää, että hän on matkalla tyttärensä syntymäpäiville, erotilanne päällä.
Aika pian lapatossu löytää oman sisäisen Rambonsa, eikä sen jälkeen hänen tielleen osuneilla ole enää kivaa.
Enempää en kerro, ettei juoni liikaa paljastuisi, mutta mielestäni osa on Douglasin paras roolityö: juuri se muutoksen kuvaus on ilmiömäinen suoritus. - Anonyymi
Pretty Woman :)
- Anonyymi
Oletko sinä pelastava prinssi, joka pelastaa neidon?
- Anonyymi
Jos haluaa jännityssarjan, niin The Outsider on uusi sellainen jossa on myös hahmona El Cuco, Stephen Kingin kirjoitelmiin perustuva.
Vanhemmista voisi olla Miami Vice, avaruusjutuista Star Trek - The Next Generation.
Jännityksistä Twin Peaks jutut tuotannot 1,2 ja 3. 2. tuotanto Twin Peaksista olivat ne pitkät elokuvat.
Nyt on hieman harmittavaa kun elokuvienkin tuotannot ovat viruksen takia tauolla. - Anonyymi
Life and death of colonel Blimp -43 suomeksi: Ystävykset.
- Anonyymi
Mulle tulee hirveä ikävä aina kun näen tämän aloituksen.
Muistuttaa livestä ja hänestä. Siitä vähästä mitä ehti olla ennen maailmanloppua. - Anonyymi
Pikku kakkonen
- Anonyymi
💛 --
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💛 --
sivusta tuo sydän, ei aplta
- Anonyymi
Kauhea Kankkunen
- Anonyymi
star trek next generation deep space nine voyager, sitten star trek picard, farscape, stargate sg1 Atlantis, aika scifi nörtti taidan olla
- Anonyymi
Astral TV
- Anonyymi
Tipi ja Sylvesteri
- Anonyymi
Castle Rock
Outsider
Devs - Anonyymi
Slummien miljonääri, Hachiko, Arrival, Kaupungin valot
- Anonyymi
Tankki Täyteen 😀
- Anonyymi
90 pv morsiamena
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631227- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146896Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 70788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109692Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103672- 56666
- 78591
- 43586