Ja huomannut erehtyneesi.. Tai ollut jotenkin muuten että mitä hittoa ja seonnu?
Ootko luullut jotain toista häneksi?
9
62
Vastaukset
Todellakin... Kysy vain kuinka montaa ja kuinka monta kertaa:) Mä näin kaikissa vain hänet, kirjaimellisesti, pahimpana eli parhaimpana aikana. Mahtoi siinä muilla olla naurussa pitelemistä.
- Anonyymi
Olen kyllä erehtynyt ja olen seonnutkin muutamaan otteeseen. Mutta niistä on selvitty.
- Anonyymi
Juu juu. Mutta tässä sekoilussa sekä itsensä ulkoistamisessa on onnistunut moni muu huomattavasti paremmin.
Eivätkä ole edes päästään sekaisin. - Anonyymi
On ole seonnut. Välillä erehdyn vaikka yhtä vaan haluan.
- Anonyymi
Kaikki me haluamme vain sitä yhtä. Olen mennyt varovaiseksi kirjoitteluissa, kun sieltä sataa vaikka mitä paskaa niskaan, vaikka kaipauksestani yhteen hyvään naiseen olen yrittänyt mitä hienoimmin riveille tulkita. Livessä aion hänelle kertoa, lyököön vaikka poskelle. Parempi sekin, kuin jäädä loppuelämäksi epätietoisuuteen. Tämä nyt tästä. Lykkyä tykö teille hyvät palstalaiset.
- Anonyymi
Samat mietokset täällä.
- Anonyymi
Samat mietokset täällä.
- Anonyymi
No näin voi sanuä
Että en..
Joskus aikoinani
Tunsi kyllä vaikka mitä
Mutta sama kuova vuan toistuis
Onhan se nähty
Miäluummin yksin poissä
Pelistä tai pimeästä kuin vellovva muitta mutkittä
Puolissään
Ja huolissään??.
,,,,, - Anonyymi
Minä kyllä sekoitin ammoisina aikoina hänet johonkin toiseen samannimiseen. Siinä vaiheessa, kun erehdykseni selvisi, olin helpottunut kun alkuperäinen hän ei ollutkaan pleijeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343945Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462577Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e501494Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141161
Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1301158